امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۸:۱۷:۰۵  آخرین بروزرسانی : فروردین ۸ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۱ دی ۱۳۹۰ | کد خبر : 11896
    ارسال خبر چاپ خبر
  • خبرگزاری  ایرنا قهرمان مسابقه های انفرادی پینگ پنگ جام فجر گفت: کسب سهمیه المپیک ۲۰۱۲ لندن برای ایران در مسابقه های منطقه آسیای مرکزی در کیش حتمی است. مسابقه های انتخابی پینگ پنگ المپیک ۲۰۱۲ لندن در منطقه آسیایی مرکزی از ۱۹ دی ماه در کیش آغاز می شود. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ…

    خبرگزاری  ایرنا

    قهرمان مسابقه های انفرادی پینگ پنگ جام فجر گفت: کسب سهمیه المپیک ۲۰۱۲ لندن برای ایران در مسابقه های منطقه آسیای مرکزی در کیش حتمی است.
    مسابقه های انتخابی پینگ پنگ المپیک ۲۰۱۲ لندن در منطقه آسیایی مرکزی از ۱۹ دی ماه در کیش آغاز می شود.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور’نوشاد عالمیان’ اظهار داشت: به طور حتم یکی از نمایندگان ایران در مسابقه های انتخابی المپیک ۲۰۱۲ لندن موفق به کسب سهمیه خواهد شد.
    عالمیان در خصوص مسابقه های جام فجر گفت:  از اینکه موفق شدم به مقام قهرمانی این رقابت ها دست یابم خوشحالم.
    وی افزود: تیم های شرکت کننده با آمادگی کامل گام به این رقابت ها گذاشته بودند و بازیکنان با جدیت مسابقه ها را دنبال کردند.
    عالمیان با بیان اینکه از تمامی حریفانی که در این رقابت ها با آنها رو به رو شدم شناخت کاملی داشتم افزود: در دیدار نهایی به مصاف ‘کاسیا’ مجارستانی رفتم که پیش از این چندین بار مسابقه داده بودم.
    قهرمان مسابقه های پینگ پنگ جام فجر ادامه داد: کاسیا بازیکن بسیار خوبی است و فیزیک خوبی دارد، ازاینکه توانستم این پینگ پنگ باز را در چهار گیم متوالی شکست دهم خوشحالم.
    وی ابراز امیدواری کرد: در دوره های بعدی مسابقه های پینگ پنگ جام فجر تعداد تیم های خارجی شرکت کننده افزایش یابد و تیم های مطرحی همچون کره و ژاپن از قاره آسیا و اتریش، دانمارک، آلمان و فرانسه از اروپا در این رقابت ها شرکت کنند.
    عالمیان که اکنون رتبه های ۱۳۲ و ۲۱ رده بندی فدراسیون بین المللی پینگ پنگ را به ترتیب در رده های سنی بزرگسالان و امید در اختیار دارد تاکید کرد: سعی دارم با شرکت در مسابقه های متعدد، رتبه خود را در رده بندی فدراسیون بین المللی پینگ پنگ ارتقا دهم.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "عالمیان: کسب سهمیه المپیک لندن برای پینگ پنگ ایران حتمی است(اصلاح شده)"
    تازه ترین اخبار