امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۹:۱۱:۱۰  آخرین بروزرسانی : فروردین ۸ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۴ دی ۱۳۹۰ | کد خبر : 12115
    ارسال خبر چاپ خبر
  • رئیس فدراسیون تنیس روی میز با مطلوب توصیف کردن نتایج کسب شده در مسابقات بین المللی فجر گفت: تمامی این مسابقات می تواند پیش زمینه ای برای کسب موفقیتهای بزرگتر باشد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از خبرگزاری مهر، محمد زارع پوراشکذری نتایج کسب شده توسط ملی پوشان کشورمان را مطلوب ارزیابی…

    رئیس فدراسیون تنیس روی میز با مطلوب توصیف کردن نتایج کسب شده در مسابقات بین المللی فجر گفت: تمامی این مسابقات می تواند پیش زمینه ای برای کسب موفقیتهای بزرگتر باشد.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از خبرگزاری مهر، محمد زارع پوراشکذری نتایج کسب شده توسط ملی پوشان کشورمان را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: این رقابتها می تواند پیش زمینه ای برای موفقیتهای بعدی که یکی از آنها بازی های ۲۰۱۴ آسیاست، باشد.
    وی ادامه داد: رقابتهای بین المللی جام فجر با حضور ۴ کشور خارجی برگزار شد. هرچند ما پیش بینی حضور ۶ کشور را داشتیم اما دو کشور پاکستان و و ترکمنستان در آخرین لحظات به دلیل عدم صدور روادید در این مسابقات حضور پیدا نکردند.
    رئیس فدراسیون تنیس روی میز تصریح کرد : کشورهای مجارستان، بلاروس، آذربایجان و قزاقستان با تیم های نخست خود در این مسابقات شرکت کردند و خوشبختانه ملی پوشان کشورمان بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشتند.
    زارع پور تیم ملی ایران را در وضعیت کنونی به عنوان یکی از جوانترین تیم ها در طول تاریخ این رشته نام برد و یادآور شد: هم اکنون پوریا عمرانی با ۱۶ سال سن، نوشاد و نیما عالمیان با ۲۰ و ۱۹ سال و شاهین اخلاق پسند کاپیتان تیم ملی هم ۳۳ سال دارد که در مجموع آنچه در تیم ملی تنیس روی میز مشاهد هستیم، تجربه و جوانی است که خود نقطه عطفی برای تیم ملی محسوب می شود.
    وی در خصوص تاثیر کمپ اشلاگر برروی ملی پوشان کشورمان گفت: به اعتقاد من رقابتهای خوبی که ملی پوشان کشورمان در این پیکارها به نمایش گذاشتند نتیجه حضور در کمپ اشلاگر بود هرچند تعداد کشورها کم بود اما ورزشکاران خوبی دراین مسابقات حضور داشتند.
    زارع پور توضیح داد: ما در این چند دوره حضور در اشلاگر به همراه ملی پوشانمان مربیانی را هم اعزام کردیم تا هنگام بازگشتن به ایران ، ملی پوشان کشورمان بتوانند زیر نظر این مربیان تمرینات خود را پیگیری کنند.
    وی تصریح کرد: فلسفه حضور در کمپ اشلاگر تنها در راستای ارتقاء سطح فنی ملی پوشان کشورمان نبود بلکه ما می خواستیم به این وسیله دانش فنی و علم روز این رشته را یه واسطه مربیانی که به همراه تیم به این کمپ اعزام می کنیم به داخل کشور منتقل کنیم.
    رئیس فدراسیون تنیس روی میز ادامه داد: خوشبختانه با راه اندازی آکادمی بین المللی تنیس نیز این فرصت به وجود آمد تا اعضای تیم ملی پس از اینکه به ایران آمدند با کمک دانش مربیانی که در کمپ اشلاگر حضور داشتند بتوانند تمرینات حرفه ای خودرا پیگیری کنند.
    وی ادامه داد: البته لازم می دانم نکته ای را هم متذکر شوم و آن هم این است که هریک از کسانی که در کمپ اشلاگر حضور دارند، تمرینات خاصی را دنبال می کنند و بالطبع باید وقتی درایرن هم هستند آن تمرینات را انجام دهند مثلا آنچه که نوشاد عالمیان باید به عنوان مشق شب فنی پیگیری کند با آنچه که علی عمرانی و یا سایر اعضای تیم ملی انجام می دهند متفاوت است.
    زارع پور از آکادمی بین المللی تنیس روی میز به عنوان پشتوانه ای مهم برای تشکیل اردوهای مستمر تیم ملی نام برد و افزود : دراین آکادمی اردوها در رده های مختلف سنی در دو بخش بانوان و آقایان درحال پیگیری است و ما تلاش می کنیم تا بازیکنان را در همه حال در بالاترین سطح از آمادگی قرار دهیم.
    وی در خصوص اعزام تیم ملی بانوان به کمپ اشلاگر گفت: این برنامه را از سال گذشته در برنامه های فدراسیون گنجانده بودیم حتی موافقت شورای برون مرزی را هم گرفته بودیم اما به دلیل اینکه مربی بانو در آن مجموعه حضور نداشت تصمیم گرفتیم تا تیم ملی بانوان را به یک اردوی یک ماهه به مجارستان اعزام کردیم که خوشبختانه براساس نظر کادر فنی و کارشناسان فدراسیون به نتایجی که در خصوص این اردو مد نظرمون بود دست پیدا کردیم.
    رئیس فدراسیون تنیس روی میز در ادامه توجه به باشگاهها و حمایت فدراسیون از مسابقات لیگ را از اهم برنامه های خود در بخش قهرمانی دانست و افزود: البته در تلاش هستیم تا توجه باشگاهها را به تشکیل تیم های پایه معطوف کنیم تا در آینده از دل این ورزشکاران بتوانیم نفرات مستعد را شناسایی و به بخش قهرمانی و تیم های ملی هدایت کنیم.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "زارع پور عنوان کرد:جام فجر زمینه‌ای برای موفقیت‌ تنیس روی‌میز است/ رضایت از عملکرد تیم ملی"
    1. محمود ساكياني گفت:

      خدمت جناب آقای زارع پور عرض سلام داشته و موفقیتهای جاری را صمیمانه به ایشان تبریک میگویم.پرواضح است هر مربی که همراه تیم به مسابقات برون مرزی و یا اردوهای تدارکاتی اعزام میگردد در حقیقت به یک دوره کلاس مربیگری وارد میشود و بی انصافی محض است فدراسیون فقط مربیان محدودی را ببیند و فقط آنان را با تیم اعزامی ، اعزام نماید. اگر مربیان محجوب و توانمندی که قطعا وجود دارند، همراه تیم اعزام نشوند و افراد مشخصی بصورت دائمی اعزام گردند چگونه میتوان شاهد پیشرفت پینگ پنگ در تمام کشور بود، ضمن اینکه اعزام دائم این مربیان دلیلی بر توانمندی و برتری مطلق آنان بهیچوجه نیست.لذا پیشنهاد میکنم بقیه را هم ببینید تا با این کار انگیزه را هم به سایر مربیان تزریق نموده باشید.
      با سپاس

    2. صادق راستگو گفت:

      مار اگر گوید که مورم بشنو و باورمکن
      دیو اگر گوید که هورم بشنو و باور مکن
      گر بگوید روبه افسونگر نیرنگ باز
      کز فریب و حیله دورم بشنو وباور مکن
      ور بگوید مرده خورکفتار ، کز بهر ثواب
      خادم اهل قبورم بشنو و باور مکن
      وربگویدسنگ پشتی بینوا ، کز چابکی
      پهنه پیما چون ستورم بشنو وباور مکن
      ور دغل بازی کند دعوی که دولت خواه تو
      درغیاب و در حضورم بشنو و باور مکن
      صادق ار “زارع “بگوید کمپ اشلاگر خوش است
      فرض کرده بنده کورم بشنو و باور مکن

    3. حسین گفت:

      با سلام
      مرحبا بر جناب آقای صادق راستگو
      مرحبا
      همچنین با نظر ردیف شماره ۱ آقای محمود ساکیانی هم به طور کامل موافقم

    4. صمد گفت:

      چنانکه مستحضرید آقای رییس که خود کارشناس پینگ پنگ بوده وهستند وبقول آقای… فدراسیون که درجلسه سمینار…. فرمودند ۳۰ سال است که آقای رییس را میشناسند حضور تیمهای پاکستان وترکمنستان را (که اکثرا همیشه به تیمهای ما شکست خورده اند)را اعلام کرده ومیفرمایندمجارستان وبلاروس و… با تیمهای اصلی درمسابقات شرکت کرده اند البته برای قول زدن اهالی غیر پینگ پنگی وبرخی از حامیان وزارتی رییس این فرمایشات کافی است امابدانند همه اهالی پینگ پنگ فقط فرمایشات را میشنوند ومیخندند البته آقای رییس با تمام بی انصافی این موفقیتها را تنهامربوط به حضوردر کمپ اشلاگر ربط میدهند اما باید توجه کنند بازیکنان چه زمانی درکمپ حضورداشته وبا چه سطح بازیکنان تمرین داشته اند وآیا مثلا مربی تیم ملی بزرگسالان آقای جعفری پور در اشلاگر حضورداشته اند آقای رییس لطف کنید این فرمایشات کاملا کارشناسیتان را دربولتن کنفدراسیون آسیا وحتی فدراسیون جهان منعکس فرمایید که تیمهای مجارستان وبلاروس با نفرات اصلی دراین مسابقات شرکت داشته است و…..درجمهوری اسلامی ایران انحصارا فقط وفقط این مربیان درحال حاضر تیمهای ملی هستند که توانمند بوده وبقیه مربیان کاربلد وبازیکن ساز نیستند و باید تا زمانیکه آقای رییس وآقای فدراسیون …درفدراسیون هستند مربیان دیگر حتی کمک مربی شدن درتیمهای ملی رابه فراموشی سپرده وتنهادرخواب ورویاببینندآقای رییس آیا واقعا تاسف نمیخورید که تیم ملی بانوان چندین ماه بودکه مربی نداشت جنابعالی راه اندازی سایت جدید فدراسیون وحضور درکمپ اشلاگر رابا هزینه های گزافش دربوق وکرنا کردید تا بقولی افکار عمومی را از مسایل اصلی منحرف کرده وبا وقت کشی ماهرانه بیشتر درفدراسیون بمانید اما این را بدانیم درمورد همه ما آیندگان بخوبی قضاوت خواهندکرد


    تازه ترین اخبار