امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۹:۱۷:۵۷  آخرین بروزرسانی : دی ۴ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۴ دی ۱۳۹۰ | کد خبر : 12163
    ارسال خبر چاپ خبر
  • فدراسیون پزشکی ورزشی در خصوص برگزاری مسابقه در غیاب کادر پزشکی به مسئولان برگزاری مسابقات اولتیماتوم داد. بر اساس اعلام رئیس کمیته پوشش مسابقات فدراسیون پزشکی ورزشی از این پس هیچ داوری در غایب کادر پزشکی حق سوت زدن آغاز هیچ رقابت ورزشی را ندارد. خشایار ثابتی با اشاره به ضروری بودن حضور کادر پزشکی…

    فدراسیون پزشکی ورزشی در خصوص برگزاری مسابقه در غیاب کادر پزشکی به مسئولان برگزاری مسابقات اولتیماتوم داد.
    بر اساس اعلام رئیس کمیته پوشش مسابقات فدراسیون پزشکی ورزشی از این پس هیچ داوری در غایب کادر پزشکی حق سوت زدن آغاز هیچ رقابت ورزشی را ندارد.
    خشایار ثابتی با اشاره به ضروری بودن حضور کادر پزشکی در تمام مسابقات ورزشی می گوید:« طبق بخشنامه وزارت ورزش و جوانان، هیچ داوری حق ندارد سوت آغاز هیچ مسابقه ای را در غیاب کادر پزشکی به صدا درآورد چرا که در این صورت مسئولان برگزاری مسابقه مسئول وقوع هرگونه حادثه ورزشی جانی برای ورزشکاران خواهند بود.»
    او در ادامه با یادآوری این نکته که مسئولیت کادر پزشکی به درون میادین ورزشی خلاصه می شود، بیان می کند:«توجه به این مسئله ضروری است اگرچه همکاران به لحاظ انسانی، خدماتی را در حاشیه مسابقات ورزشی معمولا به تماشاگران ارائه می دهند با این حال مسئولیت ما درون میادین ورزشی است و در این خصوص توقع داریم مسئولان برگزاری مسابقات بستر لازم را برای ارائه خدمات مطلوب پزشکی فراهم کنند.»
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "فدراسیون پزشکی ورزشی اولتیماتوم داد:مسابقه در غیاب پزشک ممنوع"
    تازه ترین اخبار