امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۹:۴۳:۱۸  آخرین بروزرسانی : دی ۵ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۵ دی ۱۳۹۰ | کد خبر : 12185
    ارسال خبر چاپ خبر
  • سرپرست تیم پینگ‌پنگ بانوان پتروشیمی تهران که تیمش در چند سال گذشته قهرمان لیگ برتر پینگ‌پنگ بوده است، امسال برای حضور در لیگ اعلام آمادگی نکرد تا بازیکنان این تیم بازیکنان آزاد لقب گیرند. فاطمه نعمتی نیا گفت: درباره لغو برگزاری لیگ برتر پینگ‌پنگ بانوان گفت: امسال بخش‌نامه‌ای از سوی وزیر نفت به دست‌مان رسید که…

    سرپرست تیم پینگ‌پنگ بانوان پتروشیمی تهران که تیمش در چند سال گذشته قهرمان لیگ برتر پینگ‌پنگ بوده است، امسال برای حضور در لیگ اعلام آمادگی نکرد تا بازیکنان این تیم بازیکنان آزاد لقب گیرند.
    فاطمه نعمتی نیا گفت: درباره لغو برگزاری لیگ برتر پینگ‌پنگ بانوان گفت: امسال بخش‌نامه‌ای از سوی وزیر نفت به دست‌مان رسید که براساس مصوبه مجلس نباید برای ورزش حرفه‌ای از سوی شرکت‌های دولتی هزینه شود، ما هم به فدراسیون اعلام کردیم که طبق این بخشنامه در لیگ حضور نخواهیم داشت.
    وی ادامه داد: طبق اعلام تیم پتروشیمی تمام بازیکنان ما به عنوان بازیکنان آزاد معرفی شدند، اما متاسفانه مطلع شویم که امسال لیگ برتر پینگ‌پنگ بانوان برگزار نخواهد شد.
    وی با بیان این که با برگزار نشدن لیگ، بازیکنان مظلوم واقع شدند، افزود: نداشتن لیگ پینگ‌پنگ بانوان به ضرر بازیکنان است، چون آن‌ها باید در شرایط ایده‌آل باشند و بتوانند تمرین کنند.
    نعمتی نیا یادآور شد: زمانی که ما اعلام کردیم در لیگ امسال حضور نداریم و بودجه خود را برگرداندیم متوجه شدیم که برخی از شرکت های دولتی برخی از تیم‌های خود همچون فوتبال، بسکتبال‌ و … را نگه‌داشته‌اند و سایر رشته‌ها منحل شدند. این در شرایطی بود که بحث خصوصی سازی شرکت هم مطرح بود و به همین دلیل زمینه داشتن تیم در لیگ را نداشتیم.
    وی با بیان این که منتظر تغییر و تحولات در شرکت پتروشیمی هستیم، افزود: امیدوارم بتوانیم در سال آینده تیمی را در لیگ پینگ‌پنگ بانوان داشته باشیم.
    سرپرست تیم پینگ‌پنگ بانوان پتروشیمی با اعلام این که‌ چهار عضو تیم‌ ملی پینگ‌پنگ بانوان بازیکنان این تیم بودند، افزود: احتمالا این بازیکنان به صورت شخصی در حال تمرین هستند، اما نیاز است که لیگ پینگ‌پنگ برگزار شود تا آن‌ها در شرایط مسابقه هم قرار گیرند.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "در پی برگزار نشدن لیگ برتر پینگ‌پنگ بانوان :"
    تازه ترین اخبار