امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۹:۰۷:۳۷  آخرین بروزرسانی : دی ۵ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۵ دی ۱۳۹۰ | کد خبر : 12215
    ارسال خبر چاپ خبر
  • خبرگزاری چین امروز (دوشنبه) با انتشار گزارشی عناوین۱۰ خبر برتر ورزشی این کشور در سال ۲۰۱۱ میلادی را منتشر کرد. شین هوا ورود ‘ لی نا ‘ تنیس باز برتر این کشور به چندین ‘ گراند اسلم ‘ ، دستیابی به مقام نخست اوپن فرانسه و ورود به مرحله نهایی اوپن استرالیا و اخراج ‘…

    خبرگزاری چین امروز (دوشنبه) با انتشار گزارشی عناوین۱۰ خبر برتر ورزشی این کشور در سال ۲۰۱۱ میلادی را منتشر کرد.
    شین هوا ورود ‘ لی نا ‘ تنیس باز برتر این کشور به چندین ‘ گراند اسلم ‘ ، دستیابی به مقام نخست اوپن فرانسه و ورود به مرحله نهایی اوپن استرالیا و اخراج ‘ وانگ مینگ ‘ دارنده چهار عنوان قهرمانی المپیک رشته اسکیت سرعت مسافت کوتاه از تیم ملی به دلیل درگیری با مسوولان را از مهمترین اخبار ورزشی این کشور در سال ۲۰۱۱ دانست.
    کناره گیری ‘ یائو مینگ ‘ ستاره بسکتبال چین از این رشته ، دستیابی ‘ سون یانگ ‘ شناگر چینی به نشان طلای سبک آزاد یک هزار و ۵۰۰ متر و شکستن رکورد جهان و میزبانی بازی های دانشجویان جهان در شهر ‘ شن جن ‘ در جنوب چین از دیگر اخبار مهم ورزشی اعلام شده است.
    انتشار گزارش ارزیابی ورزش های همگانی و ملی،کسب مدال طلای تیمی مسابقات قهرمانی ژیمناستیک جهان ازسوی ورزشکاران چینی ،محرومیت’ لیائو خویی ‘ قهرمان وزنه برداری المپیک پکن به دلیل استفاده از مواد نیروزا سه خبر دیگر مهم ورزشی از دیدگاه خبرگزاری چین برای سال ۲۰۱۱ است که روز یکشنبه آینده پایان می یابد.
    قهرمانی تیم ‘ خونگ یوان ‘ جنوب چین در مسابقات لیگ بسکتبال این کشور و محاکمه شماری از مسوولان ، داوران و فوتبالیست های چینی به جرم فساد مالی و اختلاس از مهمترین اخبار ورزشی سال ۲۰۱۱ چین از دید خبرگزاری شین هوا است
     نکته: جالب اینجاست که با این همه مقام و قهرمانی در رشته تنیس روی میز نامی از این رشته در این گزارش ذکر نشده است ..گویی قهرمانی برای چینیها در این رشته یک امر ذاتی و طبیعی محسوب می شود.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "ده خبر برتر ورزشی چین در سال ۲۰۱۱ میلادی+نکته( خبرگزاری شین هوا)"
    تازه ترین اخبار