امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۲:۴۸:۰۵  آخرین بروزرسانی : فروردین ۸ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۰ | کد خبر : 12511
    ارسال خبر چاپ خبر
  • دبیر فدراسیون تنیس روی میز گفت: اردوی تیم ملی در مجارستان هنوز لغو نشده و مذاکرات با اعضای شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان برای اعزام تیم به این کشور همچنان ادامه دارد. امیر عمیدی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه قرار است فردا(یکشنبه) مسوولان شورای برون مرزی وزارت…

    دبیر فدراسیون تنیس روی میز گفت: اردوی تیم ملی در مجارستان هنوز لغو نشده و مذاکرات با اعضای شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان برای اعزام تیم به این کشور همچنان ادامه دارد.
    امیر عمیدی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه قرار است فردا(یکشنبه) مسوولان شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان در این خصوص تصمیم گیری و نظر نهایی خود را اعلام کنند،افزود: محمد زارع پور رییس فدراسیون پینگ پنگ فردا مهمان ویژه این جلسه بوده و از ضرورت اعزام تیم به مجارستان دفاع خواهد کرد.
    وی اظهارداشت:اردوی مجارستان و شرکت در مسابقه های بین المللی این کشور علاوه بر افزایش رتبه رده بندی بازیکنان کشورمان تاثیر مستقیم در میزان آمادگی بازیکنان برای مسابقه های آسیایی ماکائو دارد.
    دبیر فدراسیون پینگ پنگ کشورمان با اشاره به اینکه تیم ملی سوم اسفندماه سال جاری برای شرکت در مسابقه های آسیایی عازم ماکو خواهد شد،ادامه داد: درصدد هستیم برای حضوری قدرتمند دراین رقابت ها به جز اردوی تدارکاتی و شرکت در مسابقه های چندجانبه مجارستان یک اردوی دیگر نیز برای بازیکنان تدارک ببینیم.
    عمیدی تصریح کرد: چنانچه مشکلی پیش نیاید تیم امید را نیز درراستای اهداف بلند مدت مسوولان فدراسیون همراه تیم ملی به مجارستان اعزام خواهیم کرد تا تجربه بین المللی بازیکنان امید بیشتر شده و ترس آنان از رقابت با بازیکنان خارجی کمتر شود.
    وی با اشاره به اینکه کیش از نظر امکانات پینگ پنگ درسطح قابل قبولی نبود،افزود: برهمین اساس تصمیم گرفتیم مسابقه های انتخابی المپیک را درتهران برگزار کنیم.
    دبیر فدراسیون پینگ پنگ گفت: پیش از این مقرربود این مسابقه ها در کیش برگزار شود درهمین راستا نماینده فدراسیون را برای ارزیابی موقعیت و امکانات به این جزیره اعزام کردیم که در بازگشت اعلام شد امکانات فعلی هیات به هیچ وجه پاسخگوی نیاز فدراسیون نیست،تصمیم به جابه جایی مکان برگزاری مسابقات گرفتیم.
    به گفته وی شرایط ما در تهران فراهم است چرا که به تازگی مسابقه های جام فجر را در تهران به پایان رسانیده و تمامی امکانات برای برگزاری رقابت های انتخابی المپیک فراهم است.
    دبیر فدراسیون پینگ پنگ ادامه داد: مسابقه های پینگ پنگ بانوان انتخابی المپیک ۲۰۱۲ لندن در ورزشگاه شهید شیرودی و مسابقه های انتخابی مردان در آکادمی ملی پینگ پنگ برگزار خواهد شد.
    وی افزود: برهمین اساس اردوی تدارکاتی بانوان و آقایان از امروز آغاز و تا آغاز رقابت های انتخابی ادامه خواهد یافت.
    به گفته وی تماشای مسابقه های انتخابی المپیک ۲۰۱۲ لندن در منطقه آسیای مرکزی به میزبانی تهران برای عموم آزاد و رایگان است.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "عمیدی :اردوی تیم ملی تنیس روی میز مجارستان لغو نشده است"
    1. تنیس روی میز یا پینگ پنگ گفت:

      چرا اینقدر تو فدراسیون زارع پور ما می شنویم شورای برون مرزی با اعزام فلان تیم و بهمان تیم موافقت نکرد قبلا اینجوری نبود کسی می دونه چرا ؟؟!!

    2. پيشيار گفت:

      با سلام
      شاید به دلیل بحرانهای اقتصادی که با فدراسیون زارع پور همزمان شده.


    تازه ترین اخبار