امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۴:۱۱:۰۲  آخرین بروزرسانی : بهمن ۳ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۰ | کد خبر : 13880
    ارسال خبر چاپ خبر
  • با کمال مسرت باخبر شدیم که جناب آقای شیخی به لطف خدا امروز ساعت ۲۲ شب از بخش ویژه خارج شده و بعد از آزمایشهای انجام شده پزشک متخصص  از روند بهبودی ایشان اظهار رضایتمندی نموده اند. طبق تشخیص پزشک متخصص ایشان باید بمدت دوهفته دیگر در بخش بستری باشند . انشاالله به لطف خدا…

    با کمال مسرت باخبر شدیم که جناب آقای شیخی به لطف خدا امروز ساعت ۲۲ شب از بخش ویژه خارج شده و بعد از آزمایشهای انجام شده پزشک متخصص  از روند بهبودی ایشان اظهار رضایتمندی نموده اند.
    طبق تشخیص پزشک متخصص ایشان باید بمدت دوهفته دیگر در بخش بستری باشند .
    انشاالله به لطف خدا و با دعای مردم  بزودی شاهد بهبودی کامل  ایشان باشیم.
    انشاالله
    دوستان لطفا دعا فراموش نشود….
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "خبری از آقای سید نادر شیخی"
    1. مهرداد بابادیوند گفت:

      با سلام و خدا را شکرگزاریم که این دوست عزیز و مربی ارزشمند را به کانون گرم خانواده و جامعه تنیس روی میز باز گرداند

    2. نادرجلوزان گفت:

      ارخداوند بزرگ ارزوی سلامتی دارم

    3. سیما لیموچی گفت:

      بانام خداوند مهربان و با عرض سلام،

      خدا را شکر که وضعیت همکار گرامی آقای شیخی رو به بهبود است، برای ایشان و همه بیماران، آرزوی سلامتی و بهبودی از خدای بزرگ داریم.

    4. ابری گفت:

      الهی شکر که سلامت هستید.ما هم برای سلامتی شما دعا میکنیم.

    5. amidi گفت:

      شکرخدا گه ایشان دوباره دارند به خانواده برمیگردند

    6. حسن گفت:

      با سلام و عرض ادب.ای کاش ایشان در بیمارستان از طریق اینترنت با این سایت مرتبط میشدند.و انرزی لازم را از دوست داران خود لمس و نتیجه زحمات صادقانه و معنوی خود را به عینه تماشا مسلما بهتر متوجه می شدند که حق ندارند سلامتی خود را بدست نیاورند .این رشته به این عزیز نیازمند است مگر ما چند تا نادر شیخی داریم.با تشکر.

    7. پيشيار گفت:

      با سلام و احترام
      خدا رو شکر.

    8. خانواده عمرانی گفت:

      خدا را شکر برای بهبود نادر جان و خدا را شکر برای این همه همدلی دوستان پینگ پنگی ما.

    9. شمس گفت:

      با آرزوی بهبودی کامل و سلامتی این دوست زحمتکش خانواده پینگ پنگ

    10. خسرو مايلي گفت:

      خدا را شاکر و سپاسگزاریم که این مربی ارزشمند و عزیز را به خانواده و جامعه پینگ پنگ بر گرداند، برای آقای شیخی و تمام مریضان آرزوی سلامت و توفیق روز افزون را دارم و تشکر ویژه ای از جناب آقای علوی مدیریت محترم سایت بابت خبر رسانی می نمایم.

    11. محسن شیشه گرها گفت:

      (السلام علیک یاامام رضا(ع))
      با عرض سلام و ادب ضمن ابراز خرسندی و مسرت از بهبودی مدرس ومربی ارزشمند کشورمان جناب آقای نادرشیخی وتبریک به جامعه ی تنیس روی میز کشور وخانواده ی محترم این عزیز از خداوند متعال خواستار سلامتی کامل ایشان وبازگشت دوباره به عرصه ی مربیگری را مسئلت داریم.

    12. جمال فتاحی گفت:

      سلام آقای علوی.دوست دارم از طرف تمامی ورزشکاران تنیس روی میز صمیمانه از این خبری که از طریق سایت بسیار خوبت رو دیدم تشکر کنم.خدا رو گواه میگیریم تو این چند روز بعد از عمل سید تمام فکر و ذکرم سلامتی دوباره ایشون بود و خداون رو شکر میکنیم که بازم ایشون سلامتیشون رو بدست آوردند.

    13. حسن گفت:

      با سلام و عرض ادب.اقای شیخی یه این همه احساسات پاک که به شما میشود حسودیم شد.تصمیم دارم از این پس در فعالیتهام بخصوص در این ورزش تعمق کنم و فقط صداقت مثل شما مد نظرم باشد.پست و مقام وموارد مادی نابود کننده این احساسات و معنویات زیبا ست .دیگه برای کسب این مسئولیتهای بی ارزش حق و ناحق نمی کنیم.به کسی مدیون نمیشویم که مجبور شویم از بیتالمال هزینه کنیم و سعی میکنیم مثل این عزیز کار خوب را انجام دهیم فقط به خاطر نفس خوب بودنش .خدایا ایشان عملا اخلاق ومعرفت را ترویج داده.ترا به روح پاک جوانان این کشور که ایشان به گردن انها حق دارد سلامتی کامل را به او اهدا تا به کانون خانواده برگشته و به این رشته نیز کمافی السابق خدمت کنند.با تشکر.

    14. فاطمه رجبی گفت:

      با سلام ،خداوند را هزاران مرتبه شکر که همکار و دوست خوبمان آقای شیخی شرایط جسمی بهتر ی دارند از خداوند بزرگ به حرمت این ایام برای ایشان و همه ی بیماران آرزوی سلامتی کامل دارم آرزومندم هر چه زود تر ایشان را سالم و قوی در اماکن ورزشی ببینیم.

    15. پانیذ گفت:

      با سلام
      خدا را دوست دارم وباوفاترازاو سراغ ندارم شایدبه رسم همین وفاداری است دوستانم رابه اومی سپارم.تنها اوست که میداند “بهترین”در زندگیت چگونه معنا میشود من آن رابرایت آرزو میکنم.

    16. باسلام خیلی خوشحالم که خدای بزرک دعا مرا وهمه عزیزان را مستجاب کرد و آقای شیخی دوباره بهبود یافتند انشالاه که دوباره این عزیزو تو عرصه های ورزش ببینیم.

    17. رنجبر گفت:

      باسلام وعرض ادب خدمت اقای شیخی وخانواده ی محترمشان.شکرگذارخداهستیم که دعاهایمان را مستجاب کرد.به امید بهبودی کامل مدرس ومربی ارزشمند کشورمان.

    18. amidi گفت:

      با سلام شکر خدا که روند کنترل عفونت بخوبی پیش میرود و انشاالله پس از گذشت دو هفته از مصرف انتی بیوتیکها سید بزرگ بتونند به اغوش خانواده برگردند.باز هم برای سلامتی سید نادر دعاگوییم

    19. حسین گفت:

      با سلام
      شکر خدا
      با تشکر که خبر جدید مینویسید

    20. خدا آقا نادر را دوباره به خانواده اش و خانواده پینگ پنگ هدیه داد .


    تازه ترین اخبار