امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۶:۲۴:۵۰  آخرین بروزرسانی : فروردین ۸ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۰ | کد خبر : 14202
    ارسال خبر چاپ خبر
  • پینگ پنگ باز ملی پوش کشورمان با انتقاد از عملکرد مسئولان فدراسیون نسبت به حذف نام وی از فهرست بازیکنان اعزامی به تور جهانی کویت گفت: آنها به خاطر خصومت و مشکلات شخصی که با عمویم دارند با من اینگونه برخورد می‌کنند. میدیا لطف الله نسبی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه…

    پینگ پنگ باز ملی پوش کشورمان با انتقاد از عملکرد مسئولان فدراسیون نسبت به حذف نام وی از فهرست بازیکنان اعزامی به تور جهانی کویت گفت: آنها به خاطر خصومت و مشکلات شخصی که با عمویم دارند با من اینگونه برخورد می‌کنند.
    میدیا لطف الله نسبی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه در مسابقات اخیر انتخابی تیم ملی تنیس روی میز در رده سوم قرار گرفت، اظهارداشت: طبق اعلام فدراسیون قرار بود سه نفر برتر این رقابت‎ها همراه با دو نفری که به صورت انتصابی تعیین می‎شوند در ترکیب تیم ملی برای حضور در مسابقات آتی بین‏المللی قرار بگیرند اما عمل‌شان برخلاف حرف‎شان بود.

     

    وی به مسابقات تور جهانی کویت که ۲۵ تا ۲۹ بهمن‌ماه برگزار می‏شود اشاره کرد و ادامه داد: به جای من که نفر سوم مسابقات انتخابی شدم افشین نوروزی را در فهرست نفرات اعزامی به این رقابت‏ها قرار دادند که نفر چهارم رقابت‎های انتخابی شده بود. دلیل این کار هم فقط خصومتی است که مسئولان فدراسیون با عموی من (جمیل لطف الله نسبی) دارند.

     

    بازیکن تیم پتروشیمی تصریح کرد: عمویم که مربی خود من هم هست به حق یکی از بهترین مربیان تنیس روی میز ایران به شمار می‎رود اما از رئیس گرفته تا اعضای کمیته فنی فدراسیون دوست ندارند او را ببینند. اصلا آنها از همان روز اول به قصد انتقام گیری آمدند و به همین دلیل برای بازی‏های آسیایی گوانگجو هم با وجودی که نفر سوم رقابت‏های انتخابی شدم در ترکیب تیم اعزامی قرار نگرفتم.

     

    لطف الله نسبی با یادآوری اینکه در بازی‏های آسیایی گوانگجو هم افشین نوروزی به جای وی در ترکیب تیم اعزامی قرار گرفت، گفت: نوروزی شاگرد رئیس کمیته فنی فدراسیون (بابادی وند) است و به همین دلیل خیلی راحت جایگزین می‎شود.

     

    پینگ‏پنگ‏باز ملی‏پوش خاطرنشان کرد: بعد از اینکه حقم برای بازی‏های آسیایی گوانگجو خورده شد برای اعتراض و گرفتن حقم حتی پیش معاون اول رئیس جمهور هم رفتم اما هیچ جوابی نگرفتم. الان هم کسی به اعتراضات‎مان اهمیت نمی‎دهد. خیلی راحت به اعتراضات‌مان می‎خندند. زارع‌پور (رئیس فدراسیون) هم در جواب اعتراضاتم فقط خنده تحویلم می‎دهد.

     

    لطف الله نسبی در پایان گفت: خوب می‏دانم اعتراض به وزارت ورزش و جوانان هم نتیجه‏ای ندارد چون اصلا ما را آنجا راه نمی‎دهند. حق‎مان را می‏خورند ولی کسی اهمیت نمی‏دهد. نمایندگان استان‎مان در مجلس شورای اسلامی هم که هیچ اقدامی در جهت حمایت از من انجام نمی‎دهند.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "در گفتگو با مهر عنوان شد:دوری‎ام ازتیم ملی پینگ پنگ به خاطر خصومت با عمویم است/ خنده تحویلم می‌دهند"
    1. نام محفوظ گفت:

      میدیا جان متاسفانه فعلا فقط باید دست به دامان خدا شد اما فراموش نکن شاید صبر خدا زیاد باشد اما زمانیکه شروع به اجرای عدالت کند بسیار کوبنده خواهد بود
      در مورد این خنده های آقای رییس هم درکت می کنم اما اگر این متن را می خواند می خواهم به او بگویم: ویل لکل همزه لمزه (وای بر هر طعنه زن عیب جوی)

    2. محمد گفت:

      با عرض سلام:قطعاآقای زارع پور عزیز به روند و مشکلاتی که خودشان بانیش هستند می خندند.چونین مشکلاتی فقط در پیشینه کاری این بزرگوار موجود بوده و هست..و خنده ایشان تنها پاسخ به عملکرد به ظاهر مدیرانه و پدرانه است.و معمولا جواب ایشان به عنوان یک مدیر مثل اینکه لبخنده..خوب قطئنازمینه ساز مشکلاتی برای ادامه کارشون نیست..از قدیم کفتن خنده بر هر درد بی درمان دواست…آقای زارع پور مدیریت اینگونه نیست.متاسفم که جوابی برای عملکرد ضعیفتان ندارید.

    3. سامان گفت:

      آقای لطف اله نسبی عزیز:گاهی تمام سعیتو مکینی تا از پله ها بالا بری تا دست خدارو بگیری….غافل از اینکه خدا اون پایین نردبونو محکم گرفته تا تو نیوفتی ….صبور باش برادر من که فقط صبر تورو تا اینجا کشنده…خدا خیلی بزرگ نکران نباش…تو باید با صبر و تلاشی که همیشه داشتی ثابت کنی که تو همیشه هستی….برات فقط از خدا سر بلندی تورو خواستارم.

    4. اسعد گفت:

      میدیا جان مطمئن باش ستم بسیار ویرانگر است و یقینا خشم روزگار دامنگیر آنان خواهد بود آنگونه که گفته اند« الحکم یبقی مع الکفر و لا یبقی مع الظلم» پس صبور باش و نظاره گر چرا که یدالله فوق ایدهم .

    5. مهسا گفت:

      همه ی پینگ پنگ ایران پارتی بازی شده است


    تازه ترین اخبار