امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۶:۲۰:۳۹  آخرین بروزرسانی : فروردین ۸ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۰ | کد خبر : 14233
    ارسال خبر چاپ خبر
  • عضو تیم ملی تنیس روی میز گفت: لطف الله نسب بهتر است حواسش به تمریناتش باشد و رفاقت ها را از بین نبرد . افشین نوروزی در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری پانا در مورد حضور در پروتر کویت تصریح کرد: پروتر کویت و قطر به دلیل داشتن جایزه نقدی بالا جزو بهترین مسابقات در…

    عضو تیم ملی تنیس روی میز گفت: لطف الله نسب بهتر است حواسش به تمریناتش باشد و رفاقت ها را از بین نبرد .
    افشین نوروزی در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری پانا در مورد حضور در پروتر کویت تصریح کرد: پروتر کویت و قطر به دلیل داشتن جایزه نقدی بالا جزو بهترین مسابقات در طول سال است . بچه های تیم ملی در حال تمرین هستند تا آماده شرکت در مسابقات شوند. مسابقات کویت می تواند عامل خوبی برای آمادگی تیم جهت حضور در مسابقات دورتمند آلمان که اول فروردین ماه برگزار می شود باشد.
    وی ادامه داد: تمام این پروترها دارای رنکینگ هستند ولی پروتر کویت به دلیل داشتن جایزه بیشتر و تعداد شرکت کنندگان بیشتر ، درجه بالاتری دارد . این مسابقه تاثیر مستقیمی در رنکینگ می گذارد. کسب این رنکینگ برای سه نفر اول تیم یعنی من ، نوشاد عالمیان و اخلاق پسند می تواند تاثیر مستقیمی برای شرکتمان در مسابقات جهانی داشته باشد . یعنی رنکینگ ما سه نفر جمع می شود و در یک فرمولی قرار داده می شود و بر اساس آن مشخص می شود تیم ایران در جدول در چه جایگاهی قرار می گیرد.
    وی اظهار داشت: چون این مسابقات محدودیت بازیکن ندارد و کشورهای خوبی می توانند در آن شرکت کنند دست کمی از مسابقات جهانی ندارد . ممکن است قرعه سختی به تیم ما بخورد نمی توان گفت چقدر می توان موفق بود ولی می تواند یک سنجش خوب و آمادگی خوبی برای تیم و شناخت حریفانمان باشد.
    عضو تیم ملی تنیس روی میز در مورد صحبت های لطف الله نسب مبنی بر اینکه نوروزی به ناحق جای وی را گرفته است ، خاطرنشان کرد: اصلا بحث جایگزینی نیست. هر کسی در تیم جای خود را دارد. من بر اساس تصمیم کمیته فنی انتخاب شدم . باید بگویم بابادی وند رییس کمیته فنی نیست. او عضو کمیته فنی است . او در دوره های قبل هم حضور نداشت . زمانی که کاشف مربی تیم ملی و همشهری میدیا لطف اللهی نسب بود ، باز هم من برای تیم ملی انتخاب شدم. دلیل آن هم این بود که کارشناسان و کمیته فنی به خاطر رنکینگ و سوابق بازی من نسبت به بازیکن های ایرانی و خارجی این تصمیم را گرفتند.
    وی افزود: در دوره قبل برای انتخابی تیم ملی که نظری دبیر کمیته فنی بوددر یک مسابقه میدیا سوم شد . البته با اعمال نفوذ ، در مسابقه آخری که با نوشاد عالمیان داشت ، نوشاد را بازنده کردند. آنها اعلام کردند به این دلیل که نوشاد در بازی قبلی به داور توهین کرده ، بازنده است . در هیچ جای دنیا چنین قانونی وجود ندارد . اگر بازی صورت می گرفت و نوشاد می برد ، من سوم می شدم نه چهارم .
    وی اظهار داشت : برای مسابقات کویت هم من جایگزین لطف اللهی نسب نشدم. برای این مسابقات یک یا دو نفر که اعزام نمی شود. پنج ، شش نفر اعزام می شوند. وی هم می توانست جزو این چند نفر باشد . کمیته فنی هم که یک نفر نیست که بتواند دخالت کند . من هم بازیکنی نیستم که یک یا دو روز باشد که آمده باشم . من از سال ۷۶ عضو تیم جوانان بودم و از سال ۸۱ در ۱۷ سالگی عضو تیم ملی بزرگسالان شدم. قهرمانی آسیای میانه را دارم . من بازیکنی نیستم که با حمایت یک نفر بالا بیایم . در بازی های لیگ نوشاد عالمیان را شکست دادم. بالاخره نوشاد در حال حاضر قدرت اول و بهترین بازیکن ما است و جواز المپیک را گرفته است. من هم اگر این توانایی ها را نداشته باشم کمیته فنی و افرادی که تصمیم گیرنده هستند من را انتخاب نمی کنند . این انتخاب در صورتی انجام گرفته که من اصلا مایل به اعزام به مسابقات کویت نیستم چون سودی برای من ندارد . من به اندازه کافی در مسابقات شرکت کردم و در تیم ملی بودم . نه نیاز دارم که باشم نه علاقه ای دارم. فدراسیون همیشه به زور من را در مسابقات شرکت می دهد . اطمینان داشته باشید هر زمان که بخواهم و اراده کنم هم می توانم لطف الله نسب را شکست دهم.
    عضو تیم ملی پینگ پنگ گفت: فدراسیون درمسابقات انتخابی آسیایی اسم من را داده است ولی من اعلام کردم که شرکت نمی کنم . در خواستم را هم به صورت کتبی به فدراسیون دادم ولی گفته اند با تصمیم اعضای فدراسیون باید در مسابقات جهانی هم شرکت کنم چون رنکینگ سوم کشور را دارم . اگر نروم به ضرر ایران است . این رفتن ها به جز اینکه وقت من را بگیرد چیز دیگری برایم ندارد. من به اندازه کافی زحمت کشیده ام و این تیم ملی است که باید دنبال من باشد.
    وی اظهار داشت: رییس فدراسیون قبلی همشهری لطف الله نسب بود. عمیدی دبیر فدراسیون هم همشهری او است.. بهتر است به جای این حرف ها لطف الله نسب بیشتر به فکر تمرین و پینگ پنگ بازی کردنش باشد. او با این حرف ها به جایی نمی رسد. او نباید با این حرف ها رفاقت ها را از بین ببرد.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "افشین نوروزی:لطف الله نسب به جای حرف زدن ، تمرین کند!"
    1. محمد ابراهیمیان گفت:

      با عرض سلام خدمت آقای نوروزی.من هم با آقای لطف الله نسبی موافقم.شایسته سالاری فقط با مسابقه انتخابی میسر میشود.او چطور میتواند دارای رنکینگ شود وقتی در مسابقات برون مرزی شرکت نمی کند؟به امید روزی که ضوابط جایگزین روابط شود.

    2. hamid گفت:

      ba salam khedmate modire mohtarame sait….aghaye norozi shoma chandin martabe entesab shodein ..agar vaghean ghaodrate bazi darin behtar az to mosabeghate entekhabi be namayesh begzarin na enke har bar entesab shavid…shoma agar ham fedrasion entesab mikonad khodeton nabayad haghe kase digei ra bokhorin…ba tashakor

    3. افشین نوروزی گفت:

      با سلام خدمت ۲ دوست گرامی که نظرشان را دادند لازم به توضیح است که شکی نیست که همه بازیکنان از جمله میدیا برای رسیدن به تیم ملی زحمت کشیدند و حق میدیا است که در مسابقات آسیایی وجهانی حضور داشته باشد که من مطمئن هستم که در هر دو مسابقه عضو ثابت تیم ملی خواهد بود اما اینکه برای ۱ پرو تور اسم میدیا را ندادند به دلیل این بود که میدیا در مسابقه انتخابی قبلی که حدود ۱ماه پیش برگزار شد نهم شده بود و نفراتی که جهت مسابقات کویت معرفی شده بودند ۴ نفر اول همان انتخابی و من بودیم که دلیل اضافه شدن من هم این بود که بعد از نوشاد و شاهین در رنکینگ من نفر۳ هستم هر چند که در همان انتخابی هم من از میدیا جلو تر بودم من فکر میکنم میدیا که تو این سالها پرو تور های خیلی زیادی را شرکت کرده و برای مسابقات آسیایی و جهانی هم اعزام میشود درست نبود که برای ۱ پروتور این همه مصاحبه تند بر علیه من و آقای بابادیوند و بزرگ ما دبیر محترم فدراسیون که حتی به دور از سمت دبیری فدراسیون پیشکسوت خصوصا در امر آموزش میباشند وحق زیادی به گردن پینگ پنگ ایران وخصوصا سنندج دارند آقای عمیدی انجام بده من الحمد الله هم مسابقه زیاد رفتم هم دنبال مسابقه رفتن نیستم چون این قدر به توانایی های خودم اعتماد دارم که هر وقت خودم بخواهم خداوند هم کمک میکند و میتوانم انتخاب بشوم و این را بدانید اگر علاقه ای در شرایط کنونی به عضویت در تیم ملی داشتم حتما تلاشم را میکردم برای انتخاب شدن ولی در هر صورت اگر ببینم تیم ملی و مملکتم از نبودن من در مسابقات متضرر میشود(از نظر مجموع امتیزات مربوط به رنکینگ) حتی اگر روی نیمکت بشینم و هم تیمی هایم را تشویق بکنم با جان دل می پذیرم. با تشکر افشین نوروزی

    4. amidi گفت:

      با سلام چقدر دامن زدن رسانه ها به حاشیه ها بده .دوستان را به جنگ هم انداختن برای یک سفر مایه تاسف است .همین چند روز پیش بود که افشین ذکر خیر میدیا را داشت.واقعا یک سفر اینقدر مهم است؟اسامی نفرات اعزامی به ماکائو ۲۱ دیماه رد شده که میدیا در ان زمان دارای رنکینگ نهم کشور بوده ،الانم که تصمیمی برای نفر انتصابی دورتموند گرفته نشده پس این هیاهو برای چیست؟ کی میخواهید حرفه ای فکر کنید و حرفه ای عمل کنید.اینجاست که حسن اقای گل باید بگه متاسفم

    5. پینگ پنگی گفت:

      آقای عمیدی عزیز قبول کنید این شرایط نتیجه بی عتمادی ایجاد شده در پینگ پنگ است، نه تنها در جامعه بزرگ پینگ پنگ بلکه در حتی در یک خانواده کوچک نیز اگر اعتماد به پدر خانواده از بین رفت . یا پدر خانواده احترام خودش را نگاه نداشت دیگر سنگ روی سنگ بند نخواهد شد
      بحث میدیا و افشین نیست ، بحث بسیار گسترده تر است ،مطمئنا میدیا حق دارد چراکه بغیر از خودش موارد دیگر را هم می بیند،طبیعتا افشین هم مقصر نیست اما فدراسیون باید جواب قانع کننده ای برای اهالی این رشته داشته باشدفدرست است که تصمیم گیرنده فدراسیون است اما به این معنی نیست که نباید دلایل مورد قبول ارائه دهد.
      چرا اکثر انتصابات مربوط به یک یا دو استان خاص است؟؟؟؟؟؟
      برای حرف حساب نباید تاسف خورد

    6. میدیا لطف الله نسبی گفت:

      ba salam kedmate hameye doostan. Afshin Jan to dooste Khobe mani AMA Chand noktaro bayad bedoni1 aval az hame dar morede Aghaye amidi man hichvaght be khodam ejaze nemidam be pishkesvat va bozorgtare Khodam bi ehterami konam che berese be inke hamshahrimam bashe man bi ehterami be ishan nakardam faghat goftam shenidam2 shoma bayad az man militancy in harfaro zadi ya Nama esmi az to nayavordam khode Khabarnegar esme shomaro Moabite masalan aghay Babadi raese komiteye faniye manam goftam are ya Afshin shagerde ishone 3 ba in lahn harf zadan va bi ehterami kardan khasti chio sabet Koni manam harf vase goftan ziad daram vali be ehterame doostiye Chand salmon hameye in tohinato faramoosh mikonam omidvaram D ke betoonam

    7. nima گفت:

      با سلام آقای نورزی متاثر از خواندن نامه به ظاهر مودبانتان شدم.با همه احترامی که برایت قائلم باید بگویم کاری که میکنید ظلمی بیش نیست میدیا هیچ وقت با بی احترامی سخنی از شما به میان نیاورده با وجودتمام مشکلاتی که خود شما شاید بانیش بودید کسی چه مداند؟؟؟شما از میدیا گله دارید پس برای یک لحطه به عنوان یک ورزشکار حرفه ای که به خاطر عشق به پینگ پنگ مبارزه مکندخود را جای او بگذارید…..چه می کنید؟این مشکل شاید ریشه ای باشد ولی پس آقای نوروزی انسانیت کجا رفته؟؟؟شما هم ذینفع هستید خودتان هم خوب می دانید …چند بار انتساب؟کجای دنیا یک چنین تبعیضهای وجود داردبا همه دلتنگیهای که برای میدیا وجود دارد اینجا فقط شمایید که او را درک مکنید چون شاید بدانید انتخاب شدن بر عکس انتصاب شدن کار سختیست..شما که نباید ناراحت باشید چون فعلا دنیا به کامتان است…میدیا انتخاب مشود شما اعزام می شوید..برای شما مشکلی به وجود مآید؟؟تا کنون با شما چنین برخوردی نشده تا درک کنید .آقای نوروزی کمی انصاف جیز بدی نیست برای شما هم کسر شان است آخر چند بار انتصاب؟؟اون هم فقط جای آقای نسبی….

    8. sasan گفت:

      salam:aghaye norozi midya tamrin kone pas shoma chikar mikhayn bokonin??felan ke be shokraneye in reyasat hich kas angize vase kar nadare…chon felan shoma gharare be jaye hame entesab beshin.aghaye lotfolahnasabi agar tamrin nemikardano entekhab nemishodan ke alan shoma entesab nashode bodid….

    9. میدیا لطف الله نسبی گفت:

      با سلام خدمت همه دوستان،افشین جان تو دوست خوب منی اما چند نکته رو باید بدونی
      ۱.اول از همه در مورد آقای عمیدی من هیچوقت به خودم اجازه نمی دم به پیشکسوت و بزرگتر خودم بی احترامی کنم چه برسه به اینکه همشهریمم باشه من بی احترامی به ایشان نکردم فقط گفتم شنیدم
      ۲.شما باید از من می پرسیدی این حرفارو زدی یا نه.اسمی از تو نیاوردم خود خبرنگار اسم شمارو می پرسید مثلاًآقای بابادی رئیسه کمیته فنیه.منم گفتم آره .یا افشین شاگرده ایشونه.
      ۳.با این لحن حرف زدن و بی احترامی کردن خواستی چیو ثابت کنی .منم حرف واسه گفتن زیاد دارم ولی به احترام دوستی چند ساله مون همه این توهیناتو فراموش می کنم امیدوارم که بتونم

    10. بهروز خبیری گفت:

      اظهار نظر بند ۵ را بخوانید بنده خدا دبیر فدراسیون خبر نداره که مشکلاتی که هست سر اعزام به پروتور کویت نه آسیایی ماکائو.وقتی دبیر بی اطلاعه باید اینجور مسائلم پیش بیاد.

    11. عرفان گفت:

      با سلام آقای عمیدی شما کی می خواهید حرفه ای عمل کنید؟؟به نظر شما وقتش نرسیده؟نه چون از پیامتون مشخصه که شما خودتان هنوزحرفه ای نشده اید…در غیر این صورت می بایست واقعا حرفه ای عمل می کردید..مثل اینکه اصلا شما در جریان نیستید چون اینجابحث سر مسافرت نیست..واقعا که….وقتی شماتفکرتان اینگونهاست پس دیگر جای بحث نیست…ورزشکاران عزیز یکم برید مسافرت تا مشکلات کاملا حل شود؟:))))که سر مسافرت مشکلی به وجود نیاد.

    12. حسن گفت:

      با سلام و عرض ادب.اینگونه یرخوردها نتیجه عملکرد تعاملی و مدیریت مبصری است .نتیجه روابط بجای ضوابط عادلانه است.نتیجه ندانم کادی وهزینه حب مقام است.نتیجه حرمت شکنی مر بی سنندج است که ادزوی خانه نشینی و زنده گی فقط در کنار خامواده را برایش می کنید باید شرم کرد که تسویه حساب شخصی را با بی حرمتی به ورزش و ارزشها انجام می دهید.با تشکر.

    13. hamid گفت:

      ba salam khedmate hame dostan….aghaye norozi bahs enjast ke shoma moratab be jaye ashkhase mokhtalef entesab mishin…enbar hatman be jaye ye nafare dige shomara entesab mikonan…az bozorgmaneshi be dor hast ke haghe kasio bokhorin…shoma mitonid khodeton ghabol nakonid….pas faghat fedrasion ba rabetast ..va en entekhabiha hamash bazie

    14. پيشيار گفت:

      با سلام خدمت دوستان عزیز افشین و میدیا
      فقط خواهش می کنم چیزی نگید که دیگران برای امراض شخصیشون از حرفهای شما سوءاستفاده کنند و یا بعدها نتونید توی روی هم نگاه کنید. می بینید آدمهای کوچیکی که حتی جرأت ندارند اسم واقعیشون رو بذارند هم به خودشون اجازه میدن درباره بزرگانی مانند شما دو نفر، آقای عمیدی، آقا جمیل، آقای بابادیوند و … اظهار نظر کنند.
      همیشه یه حرف یادتون باشه: این نیز بگذرد.

    15. عبدالله مظفری گفت:

      با سلام خدمت همه دوستان وخصوصا آقای میدیالطف اله نسبی
      دوست گرامی در ورزش کشور ما همیشه انتخاب ملاک عمل نبوده بلکه انتصاب ملاک بوده پس این بار هم مثل دوره های گذشته شما گذشت کنید با توجه به اینکه حق با شماست اما انتظار می رود که فدراسیون هم دست از حق کشی بردارد و انتخاب را ملاک عمل خود قرار دهد تا دیگر شاهد این جور مسائل در رشته تنیس روی میز نباشیم.

      به امید روزی که انتخاب نفرات ملاک قرار گیرد نه اینکه انتصاب و سلیقه فردی

    16. پيشيار گفت:

      با سلام و احترام خدمت همه دوستان و آقای مظفری
      آقای میدیا لطف الله نسب هم برای دو مسابقه خارجی اعزام خواهد شد.لطفاً شما گذشت کنید.

    17. ورزشکار 40 ساله کرجی گفت:

      با سلام و احترام به مدیریت سایت ،
      منظورشما از ایمیل مشخص چیه؟؟؟؟!!!
      مگه ایمیل مشخصه خاصی داره؟!!!
      ایمیل من همین که دادم !!! چون ایمیلیه که یکی از عزیزانم برام درست کرده!!
      اما در مورد اسم !! من اتفاقاً راستش رو گفتم !! اگه مثلاً میگفتم علی یا تقی یا نقی یا ….
      یا میگفتم حسنی یا حسینی یا … از این اسمها که دروغ هستند شما قبول میکردید!!!؟؟؟
      من نمی دونم شما دنبال اسم هستید یا دنبال نظر مثبت و کارساز!!!؟؟؟
      اگه نظرم ایراد داره اون بحثش جداست و حق با شماست! اما اگه نظرم ایراد نداره چه فرقی میکنه که حرف درست رو کی بگه؟؟؟؟
      شما که متولی یه سایت هستید این جوری تحت تاثیر گفته های مسئولی که اومده و تهدید و تحریک میکنه بصورت غیر مستقیم و تحت این مضمون : که افرادکوچک اسمشون رو نمیگن و … این حرفا !!! وای به حال بقیه افراد!!!
      اون مسئول کوچک مغز باید به این فکر کنه که همه ی افرادکوچک نیستند که خودشونو معرفی نمیکنن!! شاید یکی هم اون قدر بزرگه که نمیخواد اسمشو بگه !!! و فقط بخشی از نگاهش که شاید ۱% باشه معطوف پینگ پنگ شده و نظری رو داده!! حالا اگه درسته باید بکار گرفته بشه و اگه درست هم نیست که از فیلتر مدیریت سایت عبور میکنه و ….!
      پس فکر میکنم باید به محتوا بیانیشیم نه برچسب یا اسم یا آدرس و یا هرچیزی که بصورت نماد یا اعتبار مطرح میشه!!

    18. ورزشکار 40 ساله کرجی گفت:

      ضمناً این سایت رو هم تصادفی دیدم و مطلب آقای نوروزی رو خوندم و برام جالب بود که نطر بدم!
      موفق باشید!

    19. mohsen hadadian گفت:

      ba salam khedmate hame dostan:
      afshin norozi bazikone besiar bozorg va ba akhlaghist…salhaye besiari baraye ping ponge iran zahmat keshide…entesabe afshin besiar beja va doroste

    20. امیدنیکبخت گفت:

      باسلام خدمت همه دوستان جناب آقای نوروزی چرااین واقغیت رانمی پذیریدکه مهدپینگ پنگ ایران کردستان بوده وهست ومیدیاجان اوج ترقی راداره طی میکنه پس نگران نباش

    21. لرکی پور گفت:

      خدمت جناب آقای افشین نوروزی سلام میرسانم از اینکه در ارتباط با انتصاب شما برخی مطالب و نظرات مختلفی دیدم تعجب نکردم چون معموالأدر اینگونه انتخابها مباحث فنی وانتقادی و..مطرح میشود بنا براین یک خواهش عاجزانه دارم مبنی بر اینکه میتوانید با این همه تجربه واندوخته علمی ،با انجام تلاش وجدیت بیشتر درمسابقات داخلی طوری نتیجه بگیرید که کار به این گونه مباحث نکشد انشاءالله در آینده شاهد موفقیت بیشتر شما در عرصه مسابقات داخلی وبین المللی باشیم .

    22. پيشيار گفت:

      با سلام و احترام
      جناب آقای امید نیکبخت
      همه ما دوست و برادریم.افشین و میدیا هم سالها در رده های سنی مختلف با هم همبازی بودند، در اردوهای مختلف با هم بودند و هر دو سرما یه های ملی ما هستند. شما به جای سرد کردن آتش، به فکر بزرگ کردن اون هستید.این چه حرفیه؟چرا می خواهید سوء تفاهم بین دو دوست رو به اختلاف بین ورزشکاران دو استان بکشونید؟


    تازه ترین اخبار