امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۷:۵۴:۰۴  آخرین بروزرسانی : بهمن ۱۰ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۰ | کد خبر : 14289
    ارسال خبر چاپ خبر
  • عالمیان و فرقدانی به همراه ۳ نفر اول تیم‌ملی پینگ‌پنگ راهی ماکائو می‌شوند به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛کمیته فنی تیم‌ملی پینگ‌پنگ ۲ نفر سهمیه باقی‌مانده مسابقات آسیایی ماکائو را انتخاب کرد. جلسه کمیته فنی تیم‌ملی پینگ‌پنگ روز گذشته برگزار شد که در این جلسه ۲ نفر سهمیه باقی‌مانده برای حضور در مسابقات آسیایی…

    عالمیان و فرقدانی به همراه ۳ نفر اول تیم‌ملی پینگ‌پنگ راهی ماکائو می‌شوند
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛کمیته فنی تیم‌ملی پینگ‌پنگ ۲ نفر سهمیه باقی‌مانده مسابقات آسیایی ماکائو را انتخاب کرد.
    جلسه کمیته فنی تیم‌ملی پینگ‌پنگ روز گذشته برگزار شد که در این جلسه ۲ نفر سهمیه باقی‌مانده برای حضور در مسابقات آسیایی ماکائو انتخاب شدند.

     

    نوشاد عالمیان و محمد فرقدانی نفرات منتخب این کمیته بودند که به همراه نیما عالمیان، محمد رضا اخلاق‌پسند و میدیا لطف‌الله نسبی، نفرات اول تا سوم مسابقات انتخابی تیم‌ملی راهی ماکائو خواهند شد.

     

    مسابقات آسیایی ماکائو از سوم تا دهم اسفند برگزار خواهد شد

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "نفرات منتخب کمیته فنی مشخص شدند"
    1. ابری گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت کرد های عزیزلطفامواظب باشید از همدیگر بدی نگویید حرمت کرد بودن خود را نگهدارید.از تکه پاره شدن شما دیگران سود میبرند.بسه دیگه اینقدر اجاق دیگران را گرم نکنید.سودی که دیگران برده اند کاملا قابل دیدن است.یک کم دقت کنید متوجه میشوید….برای همه شما ارزو سربلندی وسعادت میکنم

    2. پيشيار گفت:

      با سلام و احترام
      جنب آقای ابری
      ان شاءالله خدا تمام امواتت رو بیامرزه و راهی بهشت کنه.کاشکی همه ما از شما این اخلاق رو یاد بگیریم.

    3. ابری گفت:

      جناب اقای پیشیاربا عرض سلام وتشکر از لطف شما بنده ابری داور بین المللی تنیس روی میز بانوان هستم.خدا اموات شما را هم بیامرزد.

    4. پيشيار گفت:

      با سلام و احترام
      سرکار خانم ابری جنابعالی برای من و همه جامعه پینگ پنگ فرد شناخته شده ای هستید. ببخشید اشتباه من از روی عدم شناخت نبود صرفاً اشتباه نوشتاری بود. مجدداً عذر می خوام.

    5. ابری گفت:

      اقای پیشیار عزیز با سلام وتشکر از مهبت شما .وقتی مطلبی را میخوانم که میبینم در جامعه به این کوچکی تنیس روی میز کدورت هست انوقت به جامعه بزرگتر فکر میکنم و فرزندانمان..امیدوارم که هرگز سایه هیچ غمی هیچ دشمنی وهیچ کینه ای بر رخ رشته ورزشی ما ننشیند.برای همه شما ارزو خوشبختی وسعادت میکنم وبه این می اندیشم که چقدر زود میتوان دوست پیدا کرد پس چرا دشمنی..

    6. پيشيار گفت:

      با سلام و احترام
      به خدا من هم معتقدم هدف اصلیمون رو گم کردیم و برای بالا بردن خودمون نسبت به دیگران، فقط با تخریب و توهین به فکر به زیر کشیدن دیگرانیم در حالیکه باید با افزایش علم و عمل به فکر بهتر شدن از دیگران و در نتیجه بالا رفتن سطح جامعه باشیم.ان شاءالله


    تازه ترین اخبار