امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۶:۳۲:۰۲  آخرین بروزرسانی : بهمن ۱۲ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۰ | کد خبر : 14378
    ارسال خبر چاپ خبر
  • طی حکمی از سوی وزیر ورزش و جوانان امور مربوط به ایثارگران به محمد قیومی محول شد. به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان، دکتر محمد عباسی طی حکمی ضمن قدردانی از تلاش های حسن زاده، با حفظ سمت فرماندهی بسیج وزارت ورزش وجوانان امور مربوط به ایثارگران را به محمد قیومی محول کرد. در…

    طی حکمی از سوی وزیر ورزش و جوانان امور مربوط به ایثارگران به محمد قیومی محول شد.
    به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان، دکتر محمد عباسی طی حکمی ضمن قدردانی از تلاش های حسن زاده، با حفظ سمت فرماندهی بسیج وزارت ورزش وجوانان امور مربوط به ایثارگران را به محمد قیومی محول کرد.
    در حکم وزیر ورزش و جوانان آمده است:
    با توجه به تجربیات جنابعالی در تقویت فرهنگ، بسیج و حمایت از ایثارگران عزیز جهت استفاده از امکانات و فرصت های مشترک و ضمن تشکر از دلسوزی ها و زحمات برادر گرامی آقای حسن زاده دراین زمینه بدین وسیله با حفظ سمت فرماندهی بسیج، امور مربوط به ایثارگران به جنابعالی محول می گردد.
    ضروری است با استفاده از همه نیروهای ایثارگر در ستاد وزارتخانه و استانها، زمینه های تقویت فرهنگ ایثارگری را فراهم نمایید.
    بدیهی است همه کارکنان و همکاران، علاقه مند به حمایت و قدرشناسی از ایثارگران انقلاب اسلامی هستد. لکن باید تلاش شود با همکاری اعضا محترم ستاد هماهنگی امور ایثارگران برنامه ریزی های لازم را مدون و تمهیدات مناسب برای اجرایی کردن آن فراهم گردد.
    امیدوارم در سایه الطاف الهی و با بهره گیری از وصایای بلند حضرت امام (ره) و منویات مقام معظم رهبری و روح اخلاص، خلاقیت و تلاش و با همکاری سایر مدیران وزارت متبوع و مسوولان ذیربط در انجام این مسوولیت خطیر موفق و منصور باشید.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "طی حکمی ازسوی وزیر ورزش و جوانان:امور مربوط به ایثارگران به محمد قیومی محول شد"
    تازه ترین اخبار