امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۳۸:۴۱  آخرین بروزرسانی : فروردین ۸ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۰ | کد خبر : 14814
    ارسال خبر چاپ خبر
  • رییس فدراسیون تنیس روی میز گفت: آکادمی تنیس روی تهران میز متعلق به بازیکن های تیم ملی است و اگر مشکلی هم پیش آمده سوء تفاهم بوده. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛محمد زارع پور در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری پانا در مورد احتمال کسب سهمیه های بیشتر برای المپیک لندن تصریح کرد:…

    رییس فدراسیون تنیس روی میز گفت: آکادمی تنیس روی تهران میز متعلق به بازیکن های تیم ملی است و اگر مشکلی هم پیش آمده سوء تفاهم بوده.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛محمد زارع پور در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری پانا در مورد احتمال کسب سهمیه های بیشتر برای المپیک لندن تصریح کرد: مسابقات هنگ کنگ و قطر هم برای کسب سهمیه است و امیدواریم تعداد پینگ پنگ بازان ایران در المپیک را بیشتر کنیم.
    وی ادامه داد: مسابقات هنگ کنگ ۳۰ فروردین ماه برگزار می شود و ۷ سهمیه در آن توزیع می شود که فقط مربوط به آسیا است. شانس ما هم در هنگ کنگ بیشتر است چون در مسابقات قطر کشورهای دیگر هم شرکت می کنند و تقریبا می شود گفت مسابقات جهانی است.
    وی اظهار داشت : هم در قسمت آقایان و هم خانم ها سه سهمیه می توان گرفت. یعنی کلا شش سهمیه. ما الان دو سهمیه را کسب کرده ایم .فکر می کنم هم برای آقایان هم خانم ها شانس گرفتن سهمیه بیشتر المپیک وجود دارد.
    زارع پور در مورد مشکلات پیش آمده و جلوگیری از تمرین ملی پوشان تنیس روی میز در آکادمی تنیس روی میز تهران خاطرنشان کرد : اصلا چنین چیزی نیست. آکادمی برای تمرین ملی پوشان ساخته شده است . ممکن سوء تفاهمی پیش آمده یا بچه ها از بخش باشگاهی رفته اند که شرایط خاص خود را دارد.
    رییس فدراسیون تنیس روی میز در مورد لیست تیم ملی تنیس روی میز برای مسابقات ماکائو که با لیست اعلام شده از سوی کمیته فنی فدراسیون متفاوت است ، گفت: لیست سایت مسابقات مربوط به ثبت نام اولیه بوده. اصلاحات انجام شده و الان هم دعوت نامه های لطف الله نسب و فرقدانی آمده است

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    نظرات کاربران در "زارع پور :راه ندادن ملی پوشان تنیس روی میز به کمپ تهران صحت ندارد"
    1. amidi گفت:

      با سلام جند روزی است که اکادمی در اختیار بانوان برای مسابقات دسته یک و انتخابی تیم ملی و مسابقات باشگاهی است . مسلما اگر برنامه ای برای اقایان باشد با هماهنگی جناب اقای بابادیوند و جناب اقای جعفری پور اقدام و اطلاع رسانی خواهد گردید


    تازه ترین اخبار