امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۴۶:۲۰  آخرین بروزرسانی : بهمن ۱۹ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۰ | کد خبر : 14816
    ارسال خبر چاپ خبر
  • کتاب «آموزش‌ تکنیک‌های تنیس روی میز؛ از مبتدی تا پیشرفته» به قلم رضا نیک‌بخش از سوی انتشارات دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب روانه بازار نشر شد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛دکتر رضا نیک‌بخش، مولف کتاب «آموزش‌ تکنیک‌های تنیس روی میز از مبتدی تا پیشرفته» ، با بیان این خبر، اظهار کرد: این اثر…

    کتاب «آموزش‌ تکنیک‌های تنیس روی میز؛ از مبتدی تا پیشرفته» به قلم رضا نیک‌بخش از سوی انتشارات دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب روانه بازار نشر شد.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛دکتر رضا نیک‌بخش، مولف کتاب «آموزش‌ تکنیک‌های تنیس روی میز از مبتدی تا پیشرفته» ، با بیان این خبر، اظهار کرد: این اثر می‌کوشد در سه بخش مخاطبان خود را با تنیس روی میز آشنا سازد. بخش نخست، مقدمات است که به توضیح مباحثی مانند «تاریخچه تنیس روی میز در جهان و ایران»، «قواعد و قوانین تنیس روی میز» و‌ «وسایل مورد استفاده در این رشته ورزشی» می‌پردازد و دومین بخش، «تکنیک‌های مقدماتی» را تشریح می‌کند و سومین بخش، مبانی «تکنیک‌های پیشرفته»را ارایه می‌دهد.
    عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی تهران جنوب ادامه داد: بیان مباحث گوناگونی مانند «آمادگی جسمانی»، «آمادگی روانی»، «آموزش تنیس روی میز به کودکان»، «تغذیه ورزشکاران این رشته»، «نمونه‌های برنامه اردویی نظیر کشور چین» و «آسیب‌دیدگی در ورزش تنیس روی میز» از جمله موضوعات این کتاب محسوب می‌شوند.

     

    مترجم کتاب «تمرینات طناب‌زدن» افزود: از ویژگی‌های کتاب «آموزش‌های تکنیک‌های تنیس روی میز؛ از مبتدی تا پیشرفته» پرداختن به موضوع جدید «آموزش تنیس روی میز به کودکان» است که سایر آثار این حوزه کمتر به آن پرداخته‌اند. این نوشتار یاد می‌دهد چگونه کودکان را با این ورزش آشنا و تمرینات متنوع و متناسب را برای این گروه سنی طراحی کنیم.

     

    نخستین چاپ کتاب «آموزش‌های تکنیک‌های تنیس روی میز؛ از مبتدی تا پیشرفته» به قلم رضا نیک‌بخش با شمارگان ۲۰۰۰ نسخه، ۱۸۲ صفحه و به بهای ۳۰۰۰۰ ریال از سوی انتشارات دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب روانه بازار کتاب شد.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "انتشارکتاب «آموزش‌ تکنیک‌های تنیس روی میز؛ از مبتدی تا پیشرفته»"
    1. amidi گفت:

      با سلام برای جناب اقای دکتر نیک بخش استاد محترم دانشگاه و مدرس تنیس روی میز ارزوی توفیق روز افزون دارم

    2. احمدی گفت:

      با سلام من یک سوال دارم آیا این کتاب شبیه کتابی آموزش مقدماتی و پیشرفته پینگ پنگ تالیف و ترجمه مهدی گیوه چی و ژیلا سروش نیست؟

    3. پيشيار گفت:

      با سلام و احترام
      به نظر من با توجه پیشرفت بسیار سریع تکنولوژی ساخت تجهیزات، تغییر قوانین، سیاستهای فدراسیون و …، بهتره پس از تألیف و قبل از انتشار کتاب آموزشی، با کمیته آموزش فدراسیون هماهنگیهای لازم به عمل بیاد.

    4. یه بازیکن گفت:

      آقای احمدی آقای مهدی گیوه چی اسم فامیلش را عوض کرده وایشان الان مهدی آرمند نیا هستند.آقای احمدی هرچه فکر می کنم شماخیلی اهل مطالعه ودانش هستید.واز خیلی وقت پیش در پینگ پنگ.این اشتباه سهوی از شما بعیده.
      موفق باشید.

    5. احمدی گفت:

      با سلام و ادب بنده اقای ارمند نیا را به خوبی میشناسم و کتاب ایشان و جناب اقای کوکبی را هم دیده و خوانده ام.احتمالا تشابه اسمی است و چند نفر با اسم احمدی مطلب میفرستند به بزر گواری خودتان ببخشید.ضمنا هر چه کتاب بیشتر باشد برای جامعه تنیس روی میز بهتر است امسال کتابهایی از خانم مقیمیان و اقای توتونچی هم چاپ شده که هر دو بسیار مفید هستند کتاب خانم لیموچی هم بزودی چاپ میشود وانشاالله این روند مستندسازی اطلاعات ادامه پیدا کند البته همانطور که اقای پیشیار فرمودند بهتر است با فدراسیون هماهنگی شود که مطالب تکراری و یا احتمالا اشتباهی چاپ نگردد

    6. مونا قائمی گفت:

      سلام چطور می تونم کتاب های آموزش پینگ پنگ در تمام سطوح رو از طریق اینترنت بخرم؟ با تشکر


    تازه ترین اخبار