امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۱۰:۱۷  آخرین بروزرسانی : فروردین ۸ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۰ | کد خبر : 15048
    ارسال خبر چاپ خبر
  • در حالی که اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان علت لغو مجمع انتخاباتی هیات تنیس روی میز استان را دخالت فدراسیون در چینش اعضای مجمع می داند اما دبیر فدراسیون معتقد است متولیان ورزش اصفهان به نفع فردی خاص از افرادی که اهلیتی در این رشته ندارند برای حضور در مجمع دعوت کرده است….

    در حالی که اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان علت لغو مجمع انتخاباتی هیات تنیس روی میز استان را دخالت فدراسیون در چینش اعضای مجمع می داند اما دبیر فدراسیون معتقد است متولیان ورزش اصفهان به نفع فردی خاص از افرادی که اهلیتی در این رشته ندارند برای حضور در مجمع دعوت کرده است.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛امیر عمیدی در گفتگو با ایمنا اظهار داشت: اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان درخواست کرد که با توجه به اینکه در چند نوبت در چینش اعضای مجمع جا به جایی صورت گرفته است این مجمع بار دیگر به تعویق افتد.
    وی در واکنش به اظهار نظر مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان که فدراسیون را به دخالت در تغییر در اعضای مجمع متهم کرده اند و معتقدند فدراسیون در اختیارات این اداره کل دخالت داشته است گفت: انتخاب اعضای مجمع بر عهده اداره کل ورزش و جوانان هست اما اگر همه آقایان به عقل خود رجوع کنند می بینند استفاده از افرادی که هیچ اهلیتی در تنیس روی میز ندارند توجیهی ندارد.
    عمیدی افزود: رئیس فدراسیون یا دبیر به عنوان نماینده فدراسیون در این مجمع حضور می یابند اما اگر ببینند به جای مثلا چند پینگ پنگ باز از چند نفر کشتی گیر استفاده شده نباید اعتراض کنند؟
    دبیر فدراسیون تنیس روی میز ادامه داد: افرادی که در مجامع انتخاباتی شرکت می کنند باید واجد شرایط باشند. اداره کل ورزش و جوانان اصفهان به عنوان مثال در بخش ورزشکاران زن و مرد پریسا صمدی و محمد فرقدانی را به عنوان ملی پوش دارد و باید در مجمع از اینها استفاده کند. اکنون ذوب آهن باید به عنوان نماینده باشگاهها شرکت کند اما اداره کل وزش و جوانان استان اصفهان از باشگاه پایتخت که هیچ ارتباطی با فدراسیون تنیس روی میز ندارد دعوت کرده است، این یعنی مثلا من به عنوان دبیر فدراسیون تنیس روی میز بروم در مجمع انتخاباتی فدراسیو شنا رأی بدهم و مثلا باشگاه گیتی پسند که در والیبال فعالیت می کند در مجمع تنیس روی میز شرکت کند.
    عمیدی گفت: دیروز با ملایی سرپرست هیات تنیس روی میز استان صحبت کردم گفت در جلسه هستم و بعد تماس می گیرم تماس که نگرفت هیچ، نامه ای هم فرستاد با این مضمون که می خواهیم مجمع به تعویق بیفتد. اینکه مجمع یک استان کی برگزار شود برای ما فرقی ندارد، حتی اگر بگویند ما بر اساس سلایق خود می خواهیم رئیس یک استان انتخاب شود هم اشتباه است. چون اگر این طور بود می گذاشتیم انتخابات برگزار شود و فرد مورد نظر استان انتخاب شود و این اختیار را داشتیم که چند ماه بعد او را به راحتی تغییر بدهیم.
    دبیر فدراسیون تنیس روی میز در خصوص زمان جدید برگزاری مجمع گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان هر زمان که بخواهد ما آماده هستیم، هفتم اسفند را درخواست داده اند و اگر بخواهند باز هم تغییر کند و به بعد از انتخابات مجلس هم موکول شود حرفی نداریم.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "عمیدی:نمی شود که کشتی گیر در انتخابات تنیس روی میز شرکت کند!!"
    1. حسن گفت:

      لازم به توضیح است باشگاه نفت پایتخت اصفهان در لیگ باشگاههای کشور بینگ بنگ -تنیس روی میز جانبازان سرمایه گذاری و شرکت وامسال مقام اول نشسته و دوم ایستاده را بدست اورده است.مجمع فوق الاشاره از شهرستانهای کاشان ۳ نفر-از شاهین شهر ۲ نفر-ازنجف اباد-خمینی شهر-نیز هرکدام ۱ نفر و همه دارای مدارگ بالای داوری یا مربیگری و بازیگنی و جزو این خامواده ورزشی بوده و هستند.الله و اعلم.خداوند همه ما را براه راست هدایت کنند.با تشکر

    2. لرکی پور گفت:

      با سلام با توجه به پاسخ ارایه شده از جناب آقای عمیدی تقاضا دارم در صورت امکان نام کشتی گیر مورد نظر را اعلام نمایند اما آنچه بنظر میرسد این است که اقای عمیدی دروغ نمی گوید حتمأ برای ادعای خود دلایل روشنی دارند جهت روشن شدن در صورت امکان استدعا دارد که جناب آقای عمیدی در خصوص مطالب مطروحه(شرح پاسخ)، اظهار نظر فرمایند .

      • مدیر سایت گفت:

        جناب دستگذار
        با سلام
        احتراما؛تا وقتی خودتان را بصورت کامل معرفی نفرموده و همچنین شماره همراه خودتان را ارسال نفرمایید تا از هویت واقعی شما اطمینان حاصل نشود هیچگونه دیدگاهی از شما منتشر نخواهد شد.
        وقتی شما جرات نداریدنام واقعی خودتان را بنویسید از اساس دارای مشکل و دروغگویی هستید.

    3. مرتضی نیکوکار گفت:

      جناب آقای عمیدی

      با سلام:

      ادبیات بکار برده شده توسط شما و همچنین تهدید به کنار گذاشتن رئیس هیئت یک

      استان به راحتی از طرف فدراسیون زیاد جالب نبوده و در حد یک دبیر

      فدراسیون نیست .

    4. amidi گفت:

      با سلام مطلب را بخوانید کلمه مثلا بکار برده شده و پاسخ سوال کننده بود که اختیار اداره کل را پرسیده بودند

    5. مختاری گفت:

      با سلام و عرض ادب
      ضمن احترام برای تمامی عزیزان و بخصوص آقای عمیدی عزیز سرپرست دبیری فدراسیون باید خاطرنشان کرد که صحبتها و ادبیات ایشان در حد دبیر فدراسیون یک کشور نیست و اینگونه اهانت به جامعه پاک تنیس روی میز این استان و از همه مهمتر کاندیداهای ریاست هیات استان در شان ایشان نیست . ضمن اینکه کلیه عزیزانی که به دعوت اداره کل ورزش و جوانان استان به مجمع دعوت شده اند جزو بالاترین سرمایه های فنی و اخلاقی رشته تنیس روی میز در استان بوده و اینگونه سخن گفتن و مثال زدن برای این عزیزان جز بی حرمتی به ورزش و ورزشکاران نبوده و نیست .
      همچنین از برادر ارجمند آقای ترکان نیز تشکر میکنم که اینگونه دلسوزانه فقط و فقط در جهت برگزاری مجمعی سالم و به دور از منافع پرستی گام بر میدارند .
      جا دارد به عزیز شماره ۴ نیز بگویم که دروغگو کسانی هستند که با آینده و سرنوشت جوانان و نوجوانان این مرز و بوم بازی میکنند و فقط برای منافع شخصی دست به هر کاری میزنند تا به مقصود شوم خویش برسند . آقای سجاد حسینی پس از ۸-۹ سال توانسته به عنوان تنها نماینده جوانان استان اصفهان در تیم ملی در قسمت آقایان کار بزرگی انجام دهد و افتخاری بس عظیم را برای جامعه تنیس روی میز این استان کسب نماید همانگونه که آقای محمد فرقدانی در آخرین مسابقات انتخابی تیم ملی کسب نمودند و راه را برای دیگر عزیزان اصفهانی هموار میکنند ، پس میبایست به این عزیزان ارج نهاد و از زحمات ایشان قدردانی و تشکر نمود .

    6. حسن گفت:

      با سلام و عرض.این اقای دست گذار عامل حلوا حلوا کن را که گونی سرش کشیده و از داخل منجلاب صحبت می کند و پا روی ارزشها می گذارد .باید بداند بی شخصیتی است که با نام مستعار حرف اضافه بزند مدیر محترم سایت همانطور که این حقیر نام و تلفن و نشانی می نویسم انتظار است اگر نظری حتی مخالف وجود دارد در صورت داشتن نام و نشانی درج شود چون افراد بدون نام و نشان شخصیت متغیر و قابل تعمق داشته که همسو با ورزش نیست.با تشکر

    7. حسن گفت:

      با سلام و عرض ادب.در جواب شماره ۳ عزیز پیشنهاد خوبی است ما هم منتظریم.لازم به توضیح است افراد فوق الاشاره را اداره کل تعیین کرده و این حقیر اطلاعات در اختیار گذا شته ام.با تشکر

      • مدیر سایت گفت:

        با سلام
        احتراما؛دوستان گرامی توجه داشته باشند که این سایت خط قرمزهایی دارد و خط قرمز اصلی ما تا جایی است که به بزرگان و پیشکسوتان و صاحب منصبان تنیس رو ی میز توهین وخدای نکرده اساعه ادب نشود!
        ماروزانه با بزرگان تنیس رو ی میز کشور در ارتباط هستیم. جهت اطلاع بیشتر شما(آقای دستگذار جعلی) ارتباط ما با آقای عمیدی بیش از حد تصور و فهم شماست.لذا نیازی به فتنه گری امثال شما در این میان نیست.
        بارز ترین مورد شما در دروغگویی این است که شما جرات و جسارت معرفی نام واقعی خودتان را ندارید.
        بطور مثال :
        آقای ترکان با نام و مشخصه اصلی وارد شده وموارد خودشان را نسبت اوضاع تنیس رو ی میز یا انتقاد از روند کاری یک سیستم بیان میکنند قرار نیست نظر ایشان مورد موافقت بنده باشد اینگونه اظهار نظرها شخصی و دیدگاه یک شخص معرفی شده و مشخص است.
        لطفا اگر در صداقت و جسارت میکنم مرد بودن و واقعی بودن خودتان شکی ندارید اول خودتان را برای افکار عمومی معرفی فرمایید بعد بخودتان جرات دهید در باره تنیس روی میز یا اشخاص چه خوب وچه بد چیزی بنویسید.
        جهت اطلاع شما ما برای آقای عمیدی دبیر محترم فدراسیون احترام ویژه قائل هستیم وخواهیم بود.اما تا نقد و انتقاد نباشد هرگز به یک خروجی موفق دست نخواهیم یافت.
        جهت سوال شما دوست گرامی که فرموده اید مگر ما کی هستیم…… باید عنوان کنم که ما عددی نیستیم اما از شما جلو تر وبزرگتر هستیم چون همه ما را با نام واقعی میشناسند اما شما معلوم نیست چند شناسنامه دارید این خیلی برای شما بد است.
        ما به این امر بخوبی واقفیم که چون آقای عمیدی دبیر محترم فدراسیون از بدوتاسیس این سایت مردانه سینه سپر کرده و در بیشتر سوالات تند و تیز و مطالبات خانواده تنیس روی میز پاسخگو بوده اند بیشترین فشار و گاها فراتر از مرز ها و خط قرمزها تیر و ترکش خورده اند.
        بنده در همین جا بعنوان مدیر سایت از آقای عمیدی بطور اختصاصی و برخی دوستان بطور عموم که در این بحثها مردانه با وجود بسیاری ناملایمتیها پاسخگو بوده اند سپاسگذارم.
        هدف ما دشمنی نیست هدف ارتقاء سطح تنیس رو ی میز و رفع مشکلات است.
        شش ماه از استارت این سایت گذشته است آیا شش ماه پیش تا کنون هیچ اتفاقی نیافتاده است؟
        البته همه ما در معرض خطا و اشتباه قرار داریم.
        در هر صورت ببینید نام واقعی شما در کدامین شناسنامه قرار دارد!!!
        آقای عمیدی و اینجانب نه نیازی به تشویق وتعریف داریم و نه از توهینها و دروغ نویسیهای شما چیزی از ما کم می شود خصوصا اینکه از طرف برخی افراد چند شناسنامه باشد.

    8. احمدي گفت:

      با سلام خدمت اقای مختاری ،با ترکیب اعلام شده شما که خودتان کاندیدا هستین چند رای میارین؟ایا قصد برگزاری انتخابات سالم است یا قرار است شخص خاصی انتصاب شوند؟

    9. حسن گفت:

      با سلام و عرض ادب.نه نام کشتی گیر اعلام شد و نه دلایل روشن.ببینید کجا گیر کردهایم.با اینده جوانان و نوجوانان چگونه بازی می شود.در کسوت سرپرست دبیری چه مواردی که نشنیدیم خدا بداد این رشته مظلوم برسد.

    10. مختاری گفت:

      با عرض سلام و ادب و احترام خدمت مدیر محترم و عزیز سایت
      ضمن تشکر از شماره ۱۰ اولا هر کاندیدایی برای خود برنامه و راه کارهایی دارد و نیز سیاستهایی که در زمان لزوم از آنها بهره خواهد برد . ضمن اینکه نه من بلکه دیگر کاندیداهای عزیز نیز از این امر مستثنی نیستند.
      من خواستار انتخاباتی سالم و بدور از حاشیه هستم و یکی از ملاکهاو برنامه هایم برای کاندیدا شدن شایسته سالاری و جمع کلیه سرمایه های تنیس روی میز از تمام طیفهای حاضر در استان و بهره گیری از تمام تجربیات و دانش آنهاست البته باید خاطر نشان کنم که هر شخص و عزیزی در پست و جایگاه خود . همچنین برای دیگر عزیزان و کاندیداها نیز آرزوی موفقیت دارم .
      در پایان ، عزیزان کاندیدا جزو بهترینهای استان در رشته تنیس روی میز هستند و انتخاب شدن هر یک از این ۴ نفر نبایستی کوچکترین خلل و آسیبی به جامعه و رشته تنیس روی میز این استان وارد کند . امیدوارم هر کس انتخاب میشود با تمام توان برای پیشبرد این رشته در کشور تلاش کند. با تشکر

    11. پيشيار گفت:

      با سلام و احترام
      جناب آقای علوی
      مثل اینکه پیغام بنده از نظر شما قابلیت درج رو نداشته.از جنابعالی انتظار عدم انتقادپذیری نداشتم.

      • مدیر سایت گفت:

        به نام خدا
        برادر پیشیار
        با سلام
        احتراما؛قرار نیست اتفاقات فی مابین علنی شود!
        این بنده خدا که دستشان رو شد ومتاسفانه به نام یکی از خوبان تنیس روی میز مطلب می نوشت حرفهایی از قبیل توهین ؛تهمت و….در نهایت اختلاف افکنی را اشاعه میداد که خدا را شکر محو گردید.
        از این قبیل آدمها هم قبلا در سایت آمده و خیلی زود حذف شده اند.
        شما هم فقط یک طرف ماجرا را خبردارید!
        مسائل و مطالب وجود دارد که خوانندگان سایت فقط ظاهر را میبینند.
        خود آقای عمیدی هم از ماجرا بخوبی اطلاع دارند.
        با تشکر

    12. پيشيار گفت:

      با تشکر از جنابعالی
      من هم اتفاقاً همین موردی که جنابعالی فرمودید رو می خواستم دوستان بدونند که آقای دست گذار از داوران ملی و مربیان بین المللی ما هستند و از نام ایشان سوء استفاده شده است.
      از شما کمال تشکر رو دارم.

    13. حسن گفت:

      با سلام و عرض ادب.مورد فوقالاشاره در رابطه با سوئ استفاده کننده از نام بوده و این حقیر هم اکنون این مهم را متوجه شدم امیدوارم مشارالیه در امور مربوطه موفق باشند.با تشکر/

    14. حسن گفت:

      با سلام و عرض ادب.بهتر است اعضا مجمع را یک بار هم که شده مطالعه کنند.اقای فرقدانی که جزو مجمع هستند دلیل انکه مرتبا نام میاورید که باید باشند شیطنت است.اگر اخوندی جوان است حنطه هم جوان است و با هماهنگی خود قدراسیون اقای سرائیان که از ۲۰ سال پیش تا کنون جزو تیمهای رده های مختلف استان بو ده اند و هم اکنون جز ۲ نفر بزرگسالان استان کما فی السابق مباشند و نایب رئیس اسبق هیات استان تهران و هم اکنون دبیر هیات استان می باشند و مورد احترام خاص و عام هستند نفر دوم بازیکنان مرد در مجمع می باشند.در رابطه با خانم صمدی ایشان جهت شرکت در مجمع اولی بدلیل اردو و غیره به کارمند مربوطه عذر خواهی و با توجه باینکه وزارت ورزش و جوانان استقبال می کند یک جوان تیم ملی و دارای مقام مسابقات ترنمنت جهانی عراق به قول خود شما و نفر اول رسمی ترین مسابقات کشوری قهرمانی کشور در تیمی و انفرادی و دوبل بیان کننده معضلات جوانان در هر مجمعی باشد.مشارایه رااداره انتخاب کرد.یعنی فقط یک جوان از ۱۹ نفی مجمکع .دنبال چه مگردید.یکی دو رای دیگر که فرد مورد نظرتان موقت انتخاب و به قول خودتان بدلیل ضعف جوانی پس از دو سه ماهی او را هم تغییر و ………بهتر است صادقانه تعمق کرده و بدور از مغلطه ….هرچند بارها توصیه دلسوزان انجام شده و سر نخ در شرکت باترفلای و گوشه موشه های غرب اسیا است باید فکری اساسی کرد.چه خوب بود فدراسیون اعلام می کرد کسانی که به هر نحوی در فدراسیون مسئولیت دارن حق داشتن نمایندهگی فروش وسائل این رشته را از هیچ شرکتی مثلا حتی باتر فلای نداشته و فعالیت در این رابطه برای انها ممنوع می شد در این صورت وضعیت هیات استانها بهتر و فقط به توسعه می اندیشیدند.الله و اعلم.با تشکر


    تازه ترین اخبار