امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۴:۰۸:۰۵  آخرین بروزرسانی : فروردین ۸ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۰ | کد خبر : 15180
    ارسال خبر چاپ خبر
  • رئیس فدراسیون تنیس روی میز با اشاره به سفر با تاخیر تیم ملی به محل برگزاری رقابت‎های تور جهانی کویت، گفت: اگر ویزای این کشور برای امروز هم آماده نمی‌شد، علاوه بر تحریم مسابقات به فدراسیون جهانی اعتراض می‎کردیم. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ؛محمد زارع‌پور در گفتگو با خبرنگار مهر با تاکید…

    رئیس فدراسیون تنیس روی میز با اشاره به سفر با تاخیر تیم ملی به محل برگزاری رقابت‎های تور جهانی کویت، گفت: اگر ویزای این کشور برای امروز هم آماده نمی‌شد، علاوه بر تحریم مسابقات به فدراسیون جهانی اعتراض می‎کردیم.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ؛محمد زارع‌پور در گفتگو با خبرنگار مهر با تاکید بر اینکه پس از دو روز تاخیر، تیم ملی تنیس روی میز بامداد امروز چهارشنبه برای حضور در رقابت‎های تور جهانی عازم کویت شد، اظهارداشت: این مسابقات از روز گذشته آغاز شد اما تمام دیدارهای روز نخست بازیکنان ایران به دلیل تاخیر در سفر آنها لغو و به امروز موکول شد.

     

    وی با بیان اینکه جابه‌جایی در زمان دیدارهای پینگ‎پنگ‎بازان ایران بنا به درخواست و رایزنی‎های فدراسیون انجام شد، تصریح کرد: قرار بود تیم ملی یکشنبه شب عازم کویت شود اما وقتی ویزای بازیکنان به موقع به دست‎مان نرسید، علاوه بر رایزنی برای صادر شدن ویزاها با فدراسیون جهانی هم برای تغییر زمان بازی‎های بازیکنان‎مان مکاتبه کردیم.

     

    رئیس فدراسیون تنیس روی میز با تاکید بر اینکه شرط اصلی برای میزبانی تسهیل در صدور روادید برای تیم‌ها و ورزشکاران شرکت کننده است، ادامه داد: اگر ویزای بازیکنان ایران برای امروز هم آماده نمی‎شد، نه تنها مسابقات تور جهانی کویت را تحریم کرده و در آن شرکت نمی‏کردیم بلکه برای دفاع از حق خود به فدراسیون جهانی هم علیه کویتی‎ها اعتراض می‎کردیم و موضوع را تا رسیدن به نتیجه و برخورد به آنها دنبال می‎کردیم.

     

    زارع‎پور خاطرنشان کرد: در هر صورت فدراسیون ایران برای برطرف مشکل با مدیر برگزاری مسابقات فدراسیون جهانی که در کویت هم حضور داشت مکاتبه کردیم و با کمک وی زمان آغاز دیدارهای بازیکنان ایران را یک روز به تاخیر انداختیم. اگرچه با این کار برنامه مسابقات بازیکنان ایران در روز اول دیدارهای‏شان فشرده می‎شود. مهم این است که فدراسیون جهانی در این زمینه حامی ما بود.

     

    رئیس فدراسیون تنیس روی میز در مورد وضعیت نیما عالمیان که از همراهی تیم ملی در سفر کویت بازماند، گفت: متاسفانه ویزای این بازیکن به دلیل تعویض پاسپورتش صادر نشد. با توجه به زمان باقی مانده نمی‎توان کار جدیدی برای حل شدن مشکل نیما و اعزام او به کویت انجام داد. امیدوارم بتوانیم در دیگر سفرها از حضور این بازیکن هم استفاده کنیم.

     

    به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات تنیس روی میز تور جهانی کویت از روز سه شنبه آغاز شده است البته دیدارهای بازیکنان ایران از ساعت ۱۲:۳۰ امروز چهارشنبه آغاز می‎شود. برای این رقابت‎ها ۲۲۰ هزار دلار جایزه نقدی در نظر گرفته شده است.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "زارع‎پور :لازم بود، تور جهانی کویت را تحریم می‎کردیم"
    1. حسین گفت:

      سلام
      امیدوارم سال خوبی داشته باشید
      ممنون از سایت خوب و پربار و مطلع!
      یه انتقاد داشتم اونم اینه که فونت اکثر متن های داخلی از جمله خبر ها و مصاحبه ها بیش از حد ریزه که هم چشم رو موقع خوندن اذیت میکنه هم نمای سایت و زشت !


    تازه ترین اخبار