امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۶:۱۳:۰۵  آخرین بروزرسانی : بهمن ۲۸ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۲۸ بهمن ۱۳۹۰ | کد خبر : 15358
    ارسال خبر چاپ خبر
  • نوشاد عالمیان بازیکن پرانرژی ایرانی کسی است که در تور حرفه ای کویت توجه همگان را به خود جلب نموده است. نوشاد عالمیان با توجه باینکه برای رقابتهای المپیک لندن نیز انتخاب شده است یک هدف مقدس را دنبال میکند و آن چیزی نیست مگر وارد شدن به جمع ۱۰۰ نفر برتر دنیا که مطمئنا…

    نوشاد عالمیان بازیکن پرانرژی ایرانی کسی است که در تور حرفه ای کویت توجه همگان را به خود جلب نموده است.
    نوشاد عالمیان با توجه باینکه برای رقابتهای المپیک لندن نیز انتخاب شده است یک هدف مقدس را دنبال میکند و آن چیزی نیست مگر وارد شدن به جمع ۱۰۰ نفر برتر دنیا که مطمئنا با این انرژی  و روحیه و پشتکار در این جمع قرار خواهد گرفت.
    نوشاد عالمیان: من دوسال پیش که در حال کسب تجربه بیشتر بودم به بازیکن روسیه با نتیجه ۴ بر ۲ بازی را واگذار کردم اما الان وضعیت فرق کرده و من ضربات فورهند متفاوتی با گذشته دارم.
    باتوجه باینکه نوشاد عالمیان زیر نظر ریچار پراوزه مربی مشهور آلمانی  در حال تمرین و رشد است او میتواند تبدیل به یک تیموبول دیگر گردد با این تفاوت که تیمو بول ۳۰ سال سن دارد ونوشاد ۲۱ سال.
    احمد جعفری پور مربی نوشاد در این رقابتها گفت : نوشاد علاوه ضربات کشنده و بسیار قوی فورهند از ضربات نتیجه بخش و بسیار عالی بکهند نیز بهره برد و از لحاظ هوش ذهنی نیز بر دیگر بازیکنان مسلط تر عمل نمود ودر شرایط
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "گزارش سایت جهانی از شگفتیهای نوشاد عالمیان"
    1. رحمت الله خوشبخت گفت:

      نام آقای رحمت عالمیان با آقای ریچارد پراوزه عوض شده است.مرغ همسایه غاز است.سایت فدراسیون جهانی هم خبر ندارد که نوشاد بیشتر از یک سال است که ریچارد پراوزه را ندیده است.داستان این آقای پراوزه هم داستانی است برای خودش.در کشور خودش دارد زندگی می کند اما همه چی به اسم ایشان تمام می شود.خودش می گوید من مربی تیم ایران نیستم اما دبیرو رئیسمان می گویندکه او مربی است.!!!!!!!!!!!!!!!!
      از الان تا صد سال دیگر نوشاد هر مقامی به دست آورد کار آقای پراوزه بوده است.
      کنترل از راه دور.
      خوشبختانه نوشاد اخیراًدراخبیار فدراسیون نبوده است وگرنه …….
      هیچ کسی نمی گوید که پدرش هم دارد برای او زحمت می کشد.


    تازه ترین اخبار