امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۶:۴۱:۳۳  آخرین بروزرسانی : بهمن ۲۹ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۰ | کد خبر : 15413
    ارسال خبر چاپ خبر
  • به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛رئیس فدراسیون تنیس رو ی میز کشور پیام تبریکی به جهت قهرمانی نوشاد عالمیان در رقابتهای تورحرفه ای کویت صادر کرد. متن پیام به شرح زیر است: خداوند متعال را شاکرم که برای نخستین بار پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی معتبر ترین مدال تنیس روی میز ایران در…

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛رئیس فدراسیون تنیس رو ی میز کشور پیام تبریکی به جهت قهرمانی نوشاد عالمیان در رقابتهای تورحرفه ای کویت صادر کرد.
    متن پیام به شرح زیر است:
    خداوند متعال را شاکرم که برای نخستین بار پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی معتبر ترین مدال تنیس روی میز ایران در عرصه جهانی ودر رده امید توسط جوان شایسته و آتیه دار تنیس روی میز ایران کسب شد.

     

    شگفت آفرینی ملی پوشان تنیس روی میز ایران در این رقابت ها نشان دهنده غیرت، همت و یکدلی تنیس روی میز ایران در کسب قلل پر افتخار جهان است.

     

    این موفقیت بزرگ را به نوشاد عالمیان، کادر فنی تیم های ملی بویژه احمد جعفر پور مربی تیم ملی در این رقابت ها،خانواده عالمیان بویژه پدر نوشاد و خانواده بزرگ تنیس روی میز ایران صمیمانه تبریک می گویم.

     

    تنیس روی میز ایران در کویت قدرت خود به جهانیان ثابت کرد تا ملی پوشان کشورمان با روحیه ای مضاعف در رقابت های قهرمانی آسیا و جام جهانی شرکت کنند.

     

    امیدوارم با تداوم این پیروزی ها تا رقابت های المپیک، یک بار دیگر لندن شاهد شگفت آفرینی پینگ پنگ بازان ایرانی باشد.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "پیام تبریک رئیس فدراسیون برای قهرمانی نوشاد عالمیان"
    1. جناب اقای زارع پور جناب اقای عمیدی وسایر کسانی که در کسب این موفقیت زحمت کشیدیدتبریک عرض مینمایم

    2. پيشيار گفت:

      با سلام و احترام
      این قهرمانی رو به تمام اونهایی که تأثیر کوچک یا بزرگی در پیشرفت نوشاد داشتند تبریک عرض می کنم از آقای زارع پور و عمیدی و پرسنل شریف فدراسیون و خانواده محترم عالمیان گرفته تا مردمی که برای ایشون دعا کردند.

    3. یک بازیکن که هزار صاحب داره گفت:

      آقای پیشیار
      سلام
      با عرض معذرت و احترام کار شما شده تبریک به فدراسیون البته حق دارید چون با داشتن کمترین سابقه وبدون ساخت یک بازیکن تونستین توی فدراسیون پست بگیرین.
      اون بازیکنی را که همش ژستش را میگیرین شما نساختین بهتره از خودش بپرسین.
      راستی شما که طرفدار پراپا قرص فدراسیون هستین چرا هنوز طلب بازیکنان لیگ را از گذشته ندادین؟

    4. amidi گفت:

      با سلام کار ما در فدراسیون انجام وظیفه است.تازه عده ای هم عقیده دارند انرا به خوبی انجام نمیدهیم.در هر حا ل ا ین بازیکن است که میبرد و یا میبازد و افتخارات متعلق به بازیکن است. اما سعی کنیم نگذاریم خستگی به تن افراد ستادی فدراسیون و کمیته المپیک،خبرنگاران وداوران و سایر زحمتکشان عرصه ورزش بماند


    تازه ترین اخبار