امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۶:۴۱:۳۸  آخرین بروزرسانی : فروردین ۸ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۰ | کد خبر : 15470
    ارسال خبر چاپ خبر
  • قهرمان تور جهانی پینگ‌پنگ کویت گفت: فدراسیون پینگ‌پنگ هیچ نقشی در موفقیتم نداشت و قهرمانی‌ام در کویت حاصل تلاش خودم و باشگاهی که در آن هستم، بود.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛نوشاد عالمیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبری فارس «توانا»، در مورد قهرمانی رقابت‌های تور جهانی کویت و شکست حریف…

    قهرمان تور جهانی پینگ‌پنگ کویت گفت: فدراسیون پینگ‌پنگ هیچ نقشی در موفقیتم نداشت و قهرمانی‌ام در کویت حاصل تلاش خودم و باشگاهی که در آن هستم، بود.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛نوشاد عالمیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبری فارس «توانا»، در مورد قهرمانی رقابت‌های تور جهانی کویت و شکست حریف ترکیه‌ای اظهار داشت: حریف ترکیه‌ای چینی‌الاصل، بازیکن بسیار خوبی بود و پیش از این هم در مسابقات ژاپن با او بازی کرده بودم و آنجا هم به پیروزی رسیده بودم. در دیدار فینال بازی خوبی انجام دادم و مطمئن بودم که به پیروزی می‌رسم.

     

    وی گفت: در رده بزرگسالان هم به جمع ۳۲ نفر آمدم، اما واقعاً خسته بودم و از طرف دیگر در امیدها هم بازی می‌کردم، به همین دلیل دیگر نتوانستم مقابل حریف کره‌ای مبارزه کنم. دیر رسیدن به مسابقات و خستگی واقعاً بازیکنان ایرانی را اذیت کرد، اما به دلیل اینکه در اردوهای باشگاه پتروشیمی تمرینات بسیار خوبی را داشتیم، توانستم نتیجه خوبی بگیرم.

     

    پینگ‌پنگ باز المپیکی ایران عنوان کرد: سایت فدراسیون جهانی از من تمجید کرده بود، اما برخی موضوعات را نمی‌دانم از کجا خط گرفت که نوشته بود. مطالب این سایت در مورد برگزاری اردوهای تیم‌ملی اصلاً درست نبود، چون ما هیچ اردویی نداشتیم و فدراسیون و اردوهای تیم‌ملی هیچ نقشی در موفقیتم نداشتند. من به همراه چند بازیکن دیگر تیم‌ملی آمادگیمان را در تیم پتروشیمی و امکاناتی که این باشگاه فراهم می‌کند به دست می‌آوریم.

     

    وی افزود: سایت جهانی ریچارد پروزه آلمانی را عامل اصلی پیشرفتم دانسته است، اما این طور نیست و او فقط در فورهند به من کمک کرد و سایر تکنیک‌هایی که آموختم به او ارتباطی نداشت.

     

    وی گفت: فدراسیون یا اردو نمی‌گذارد، اگر هم چنین کاری کند فقط آکادمی را در نظر می‌گیرد که اصلاً با شرایط ما سازگار نیست. در مجموع قهرمانی‌ام در کویت حاصل تلاش خودم و باشگاهی که در آن کار می‌کنم، بود.

     

    عالمیان در مورد حضور در مسابقات آسیایی ماکائو خاطرنشان کرد: بازی‌های به مراتب سخت‌تری در این مسابقات داریم، چون حریفان چینی هم حضور دارند و سایر تیم‌ها با تمام توان شرکت می‌کنند. امیدوارم حداقل برای سفر به این مسابقات دیگر دچار مشکل ویزا و چیزهای دیگر نشویم تا با خیال راحت بازی‌ها را انجام دهیم.

     

    نفر اول پینگ‌پنگ ایران در پایان گفت‌وگویش با فارس با اشاره به غیبت برادرش نیما عالمیان در کویت گفت: متأسفانه ویزای او دچار مشکل شد و نتوانست همراه تیم بیاید. به نظرم اگر او هم حضور پیدا می‌کرد، می‌توانست نتیجه خوبی بگیرد.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "عالمیان: فدراسیون پینگ‌پنگ نقشی در قهرمانی من ندارد/‌سایت جهانی گزارش اشتباه داد"
    1. صاحب نظر گفت:

      سلام
      آقای علوی مدیونی اگر این دیدگاه من را در سایت قرار ندهید
      قصد من اصلا توهین یا طرفداری از کسی نیست
      اما من میخام بدونم هنوز نوشاد به ایران نیومده کی فارس با ایشون مصاحبه کرد؟
      بعد اینکه مگر چند ماهه باشگاه پتروشیمی راه افتاده که باری نوشاد خوب شده؟
      تازه اگر پتروشیمی مربی داشت خوب پس چرا ماهشهر شبیه شهر مرده شده در پینگ پنگ؟
      شما را بخدا بس کنید استفاده ابزاری نکنید پینگ پنگ گناه داره تازه مردم دیگه آگاه شدن و این ترفندها جواب نمیده.
      همه ما نوشاد را دوست داریم اما فدراسیون های فعلی و قبلی چقدر برای نوشاد و بقیه ملی پوشها هزینه کردن؟
      شما را بخدا بس کنید بزارید بازیکنای ملی کارشون را بکنند
      اما در باره ریچار پرآوزه با نوشاد موافقم
      قربان شما

    2. مدیر سایت گفت:

      به نام خدا
      دوست عزیز وگرامی
      با سلام
      احتراما؛ما یاد گرفته ایم که باید به نظرات دیگران احترام بگذاریم حتی اگر برخلاف نظر ما باشد.
      لطفا در نوشته ها و گفته های خود کمی دقت عمل وتامل داشته باشید زیرا اینجانب مصاحبه فوق را از یک خبرگزاری معتبر منتشر کرده ام که در ان هم نام خبرگزاری ذکر شده است.
      لطفا خوب یا بدش را بعهده افکار عمومی بگذارید
      با تشکر

    3. حسن گفت:

      با سلام و عرض ادب.سیاستی که اعمال می شود کلا نامش موج سواری است .این برخوردها باعث می شود ارزشها لگد مال شو ند.هرکسی بدنبال انست که از اب گل الود ماهی بگیرد.فدراسیون به عنوان متولی این ورزش باید سیاستی را اعمال کند.که احتیاج نباشد با بازیکن کنده یا کوچک شود.همانطور که این مهم را به مربیان نیز این حقیر توصیه کردم.سن فهرمانی بازیکن سن خامی است وارد این بازی نشوید.باشگاهها هم همینطور .اجازه دهید بازیکن احساس و درک کند عکسالعمل او کسی را بزرگ یا کوجک نمی کند بلکه از همه مهمتر باعث فرهنگ سازی است نوجوانان و نونهالان علاقه مند الگو برداری می کنند.و عواقب ان برای این رشته خانمان سوز است.
      اکر هیچ کس در این خانواده ورزشی وجود ندارد که عدم موفقیت بانوان که با ان وضع ….از دور خارج شدند یا عدم موفقیت پوریا و افشین و میرالماسی و اخلاق پسندو..را بعهده و به گردن گرفته و چاره جویی کند ما گردنمان از مو هم باریکتر است .چرا فقط چسبیده اید به نوشاد.موج سواری خوب نیست.بگزارید نوشادی پهلوان در اینده داشته باشیم.نه فدراسیون و نه هیچ باشگاهی نباید وارد این بازیها شود.نوشاد متعلق به این ورزش است و می تواند رسالتی بس عظیم را به سرانجام مقصود برساند مشاورین و دلسوزان ایشان متوجه این مهم باشند در این صورت این رشته و او در ورزش کشور جاودانه خواهند شد.سرپرست محترم دبیری -کمیته فنی-نایب رئیس محترمه و رئیس محترم فدراسیون-و مسئولین محترم باشگاهها اکاه باشید این شرایطی است که جهت زنده شدن این ورزش بخوبی می شود از ان استفاده و از منفعت فردی باید خارج و به فکر این ورزش باشیم.و تنها راهکار ان نوشاد پهلوان قهرمان است نه نوشاد قهرمان.با تشکر

    4. محمد ابراهیمیان گفت:

      سلام اقای علوی این حرف از من نیست من با نام محمد ابراهیمیان حرف میزنم.این و نوشتم تا کسی از نام من استفاده به نفع شخص یا گروهی خاص نکند.

    5. سرآمد گفت:

      سلام

      اول اینکه باید قبول کنیم اگر لیگ نباشداکثر بازیکنان انگیزه برای تمرین نداشته ورشد نخواهند کرد میخواهید اسامی بازیکنانیکه زا که بدلیل جذب نشدن درتیمهای باشگاهی همه ساله کنار میروند بیاورم بیاید واقعیتها را قبول کنیم اگریکسال لیگ تعطیل شودبسیاری ازمسایل آشکارمیشود بهتر نیست درخصوص صحبتهای آقای نوشاد رییس ودبیر محترم رییس ودبیر محترم هم نظربدهند ضمنا بگذارید آقایان از قهرمانیهای نوشاد عزیز بنفع خود درفدراسیون سودببرند

      • مدیر سایت گفت:

        جناب سرآمد
        با سلام
        لطفا برای دیدگاه بعدی نام ونام خانوادگی خودتان را ارسال فرمایید تا در صورت درخواست خودتان با نام محفوظ در سایت قرار دهیم
        با تشکر

    6. fariba-ghavamzadeh گفت:

      سلام…………….ای کاش میگذاشتیم شیرینی این موفقیت ملی با یک استقبال رسمی در فرودگاه به کام همه مردممان ماندگار شود .. و گاهی جوانی با خامی همسایه میشود که ناشی از نبود یک یگانگی ارمانی در کل سیستم ورزش-فدراسیون ها-باشگاهها -قهرمانان-مربیان-و خانواده تنیس روی میز می باشد.که در این میان بیشترین اسیب به جایگاه اجتماعی قهرمان جوان المپیکی ما میرسد.و فرصت های از دست رفته برای نشان دادن جایگاه این رشته به مردم قهرمان دوستمان…

    7. ابری گفت:

      سلام خانم قوام زاده عزیز شما که مربی با تجربه و کاردانی هستید به همه بفهمانید که به چشم خود دیده اید کسی که زود بزرگ شده وحرفهای بزرگ زده خیلی خیلی زود هم از یادها رفته .شما که این تجربه دارید به بازیکنان بگوئید که اگر خود را گم کنند دیگران خیلی زود فراموششان خواهند کرد.خدا ظرفیت بالا را به همه عطا کند انشالا…. امیدوارم بازیکنان ملعبه دست کسی نشوند

    8. امیرحسین ناطق پور گفت:

      سلام آقا نوشاد.تبریک جانانه بخاطر قهرمانی شیرین و بیاد موندنی شما در تور کویت.ولی آقا نوشاد اول یادت رفته که پدرمهربان و دوست داشتنی خودت تو و نیما رو به اینجا رسونده .ظاهرا فراموشت شده بگی من بجای تو از این مرد بزرگ که شبانه روز وقت گذاشت برای شما که به اینجا رسیدی خسته نباشید بگم و تشکر کنم.دوما شما حدود ۳ ماه بیشتر نیست که اومدی ماهشهر و همیشه هم پروازی اومدی و رفتی پس هیچ وقت حتی بطور مستمر در ماهشهر نموندی با این حرفت کار بزرگ پدرت و فدراسیون قبلی و تمام کسانی رو که زحمت کشیدن تا نوشاد عالمیان بوجود بیاد رو زیر سوال بردی فقط و فقط برای منافع شخصی خودت و افرادی که همه میشناسنشون.تو هنوز جوونی پس هیچ وقت گذشتت رو فراموش کن.با تشکر

    9. باسلام اکربحث ارزشها رابکنیم ارزشهای زیادی دررشته تنیس روی میز است که همکی فراموش شداند به عنوان یه مربی که جندین سال برای بینک بنک زحمت کشیدام و سبکهای مختلف بازیهای ایرانی رامیشناسم با قاطعیت به همه میکم که آقا نوشاد یک الماس کرانبهایی است که شاید هیج وقت دیکر این جنین بازیکنی درکشور ما نیاید ونخواهد آمد اکر هم بیاید عمر ما کفاف دیدن او رانخواهد داشت میخواهم درد دل یکی از بازیکان قهرمان در رده جوانان دهه ۷۰را بهتون بکم دریکی از مسابقات آزاد ایشون فرمودند فقط عدای خاصی از تنیس نون میبرند ۲۰نفر،بقیه بدبخت هستند بله بازیکن بولهای میلیونی میکرد اما بقیه نه ،شما رابه خدا قسم میدم جند بازیکن درایران میشناسید که حتی الان اسمشون هم کفته نمیشه جند تا مربی بزرک میشناسید…امسال جند تا بازیکن نتونستند بالیک قرداد ببندند خوب دنیا به آخرنرسیده سال بعدهم هست الان بازیکنهای ما مشکل خرید وسایل ورزشی دارند جون قیمتها خیلی بالا رفته ایا بازیکنان لیک یکبار کفتند که آقایون ما سهمیه رویه وراکت داریم حداقل هم یه کم به بازیکنان شهرستانی هم توجه کنید جون بارویهای کهنه بازی میکنند خیر نکفتند و نخواهند بود جون دنبال بولند واقعا حرف زیاد داریم اما کوش شنوا…درمورد حرف آقا نوشاد هم که احترامی خاصی بهش قائلم باید بکم فدراسیون ومربیان ایران درکل برای آقای عالمیان زحمت زیادی متحمل شده است واو اینک سرمایه ملی تنیس روی میز ایران است بس قدر این نخبه ورزشی را همه باید بدانند وبه نظرات او احترام قائل شوند.


    تازه ترین اخبار