امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۶:۴۳:۴۲  آخرین بروزرسانی : اسفند ۲ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۰ | کد خبر : 15664
    ارسال خبر چاپ خبر
  • نشست اعضای هیئت‌رئیسه فدراسیون پزشکی ورزشی آسیا با کسب چهار کرسی برای نمایندگان ایران خاتمه یافت و دکتر رازی به عنوان رئیس فدراسیون آسیایی انتخاب شد.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور  به نقل از روابط عمومی فدراسیون پزشکی ورزشی، در این نشست که طی روزهای دوشنبه و سه شنبه اول و دوم…

    نشست اعضای هیئت‌رئیسه فدراسیون پزشکی ورزشی آسیا با کسب چهار کرسی برای نمایندگان ایران خاتمه یافت و دکتر رازی به عنوان رئیس فدراسیون آسیایی انتخاب شد.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور  به نقل از روابط عمومی فدراسیون پزشکی ورزشی، در این نشست که طی روزهای دوشنبه و سه شنبه اول و دوم اسفندماه در سالن همایش های بین المللی جزیره کیش برگزار شد، هیأت رئیسه این فدراسیون با رأی اکثریت اعضا، دکتر محمدرازی نایب رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی ایران را به عنوان رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی آسیا انتخاب کردند.
    دکتر طلیعه آل نبی نیز در سمت نایب رئیسی ابقا شد.

     

    همچنین دکتر لطفعلی پورکاظمی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی ایران به عنوان رئیس کمیسیون ضد دوپینگ و دکتر روشنک مرادی به عنوان رئیس کمیسیون علمی – آموزشی این فدراسیون انتخاب شدند.
    به دنبال این مهم دکتر پورکاظمی این موفقیت ارزشمند را به جامعه ورزش کشور تبریک گفت و اظهار داشت: خوشحالیم که در چارچوب سیاست های نظام جمهوری اسلامی و مدیریت کلان وزارت ورزش و جوانان، جامعه پزشکی ورزشی ایران موفق به کسب این چهار کرسی ارزشمند شده است و امیدواریم بتوانیم نمایندگان شایسته ای برای جامعه ورزش ایران در این نهاد مهم قاره ای باشیم.
    وی افزود: بی شک جامعه پزشکی ورزشی ایران از چنان مرتبه علمی برخوردار است که همواره در سطح قاره حرف اول را بزند.

     

    این برای نخستین بار است که یک ایرانی به عنوان رئیس یک فدراسیون آسیایی انتخاب می شود.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "دکتر رازی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی آسیا شد"
    1. amidi گفت:

      با سلام خدمت تمامی ورزشکاران این افتخار را تبریک میگویم

    2. با سلام و عرض ادب به خدمت دوستان این موفقیت بزرک را به خدمت جامعه ورزشی و کشورسربلندمان ایران تبریک عرض مینمایم انشالاه این موفقیتها ادامه یابد.


    تازه ترین اخبار