امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۱۲:۴۴  آخرین بروزرسانی : اسفند ۷ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۰ | کد خبر : 15978
    ارسال خبر چاپ خبر
  •        

     

     

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "یک خبر از تنیس روی میز شهرستان روانسر"
    1. amidi گفت:

      با سلام عملکرد هیات شهرستان روانسر قابل تقدیر است

    2. دلیر محمدی گفت:

      با سلام
      تبریک به شهرستان روانسر برای برگزاری چنین مسابقاتی
      همچنین نائب قهرمانی آقای علی احمدی رو تبریک میگم و از همینجا بهش میگم که ۳ آوانس داره.

    3. عبدالله مظفری گفت:

      باسلام خدمت جناب عمیدی هیئت شهرستان روانسر از لحاظ امکانات در پایین ترین سطح قرار دارد امیدوارم ازطرف شما وفدراسیون به این هیئت کمک شود که چون این هیئت حتی یک میز چرخ دار هم ندارد خواهشا کمک کنید می توانید از بچه های سنندج که شرکت کرده بودند تو مسابقات سوال کنید اگه سوالی هم داشتید میتوانید از خودم بپرسید اینم شماره من ۰۹۱۸۳۵۶۲۰۲۵ عبدالله مظفری رئیس هیئت تنیس روی میز شهرستان روانسر

    4. ﻋﺒﺪﺍﻟﻠﻪ ﻣﻈﻔﺮﯼ گفت:

      با عرض سلام و ادب خدمت شما جناب علوی از اینکه خبر مسابقات روانسر را پوشش دادی نهایت تشکر را دارم عبدالله مظفری رئیس هیئت تنیس روی میز شهرستان روانسر

      • مدیر سایت گفت:

        به نام خدا
        جناب آقای مظفری
        با سلام
        احتراما، یکی از وظایف اصلی ما انتشار اخبار این رشته می باشد.از لابلای این اخبار است که می توان به نقاط قوت و ضعف پی برد.
        ما مطمئنیم که مشکل میز شما بزودی مرتفع خواهد شد زیرا پیام شما تا الان به مسئولین فدراسیون رسیده است.
        با تشکر

    5. ضمن عرض سلام و ادب بنده هم از طرف هیئت پینگ پنگ شهرستان کامیاران به برگزارکنندگان این مسابقه خصوصا دوست عزیزم آقای مظفری خسته نباشید عرض می نمایم. به امید روزی که شهرستانهای کوچک نیز مورد توجه قرار بگیرد

    6. پيشيار گفت:

      جهت استحضار برخی از دوستان محترم و زحمتکش این رشته مخصوصاً برزگوارانی که نقاط محروم و کمتر برخوردار با نداری دست و پنجه نرم می‌کنند عرض می‌کنم اعتبار لازم جهت تهیه میز، توپ و سایر تجهیزات در شهرستانها باید توسط تربیت بدنی شهرستان تأمین و در اختیار هیأت شهرستان قرار گیرد و حتی هیأتهای استان هم گاهی در راستای کمک به هیأتهای شهرستانی، موانع قانونی دارند(مانند کمک نقدی به هیأت شهرستان)

    7. amidi گفت:

      با سلام مراتب جهت رسیدگی و اقدام به هیات استان و اداره کل ورزش و امور جوانان کرمانشاه منعکس گردید. اگر تا ۱۵ روز نتیجه نداشت مجددا من را در جریان بگذارید

    8. خوش مرام گفت:

      با سلام خدمت آقای عمیدی عزیز وبا تشکر از پیگیریهای ایشان و با تشکر ازآقای علوی عزیز بخاطر سایت خوبشون
      شهرستان روانسر واقعا یکی از شهرستانهای مظلوم کرمانشاه از بابت امکانات است که حتی یک میز استاندارد در اختیار نداشتن

    9. خوش مرام گفت:

      انشاءالله که با پیگیریهای آقای عمیدی به این شهرستان رسیدگی شود که واقعا میزبانی شایسته برای این مسابقات بودند.(وبا تشکر از همه بچه های خوب روانسر مخصوصا آقای مظفری و عدنان وآقای لقمان وفرهاد عزیز)

    10. عبدالله مظفری گفت:

      باسلام خدمت آقای مندومی عزیز از هیئت شهرستان کامیاران انشاالله تمامی شهرستانهای کوچک هم مورد توجه مسئولین قرار می گیرد البته با تلاش و همت خود بچه های آن شهرستانها.

    11. عبدالله مظفری گفت:

      در جواب آقای پیشیار
      سلام دوست گرامی باید به عرض جناب عالی برسانم که اداره ورزش و جوانان شهرستان هایی مثل روانسر بودجه و اعتبار آنچنانی ندارد که بتواند یک میز استاندارد را برای هیئت پینگ پنگ آن شهرستان بگیرد چون که آن اداره فقط یک هیئت فعال نداردبلکه ۲۰ هیئت فعال دارد.ضمنا مبلغ میز استاندارد چیزی حدود یک و نیم میلیون می باشد.

    12. عبدالله مظفری گفت:

      جناب آقای عمیدی سرپرست امور دبیری فدراسیون
      سلام علیکم
      احتراما” به استحضار می رسانم که نامه فدراسیون مبنی بر اهداء دو دستگاه میز چرخ دار مورد تائید فدراسیون جهانی به این هیئت واصل گردید،که امید است از سوی مسؤلین هیئت تنیس روی میز استان و اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه نهایت همکاری را با این هیئت داشته باشند.
      البته نکته دیگر این است که اگر در توان فدراسون باشد اعتبار تخصیص یافته توسط فدراسیون مستقیما به شماره حساب ۱۹۰۴۴۹۱۰/۷۹ بنام هیئت پینگ پنگ شهرستان روانسر واریز ویا اینکه میز مورد تائید فدراسیون مستقیما به هیئت شهرستان روانسر ارسال گردد.
      در پایان از آقای عمیدی نهایت تشکر و سپاس گزاری را دارم.
      عبدالله مظفری رئیس هیئت تنیس روی میز شهرستان روانسر

      • مدیر سایت گفت:

        به نام خدا
        با سلام
        احتراما؛ از دوستان گرامی تقاضا داریم تا در تمامی بحثها از جمله مطالب کارشناسی شرکت نمایند .ما با دقت نظرات و دیدگاههای افراد مختلف را زیر نظر داریم وآنان را رصد میکنیم.
        متاسفانه یک عده از دوستان بگونه ای عمل میکنند که گویی مطالب منتشر شده چه فنی وچه کارشناسی بسادگی اماده و منتشر شده و وظیفه این دوستان صرفا تایید یا رد مطالب مورد نظر می باشد.
        چندین بار تذکر داده شد که بیایم از تعریف و تمجید از این و آن حالا چه برحق چه ناحق بگذریم و به اصل مطلب برسیم اما متاسفانه برخی دوستان در این مسیر حرکت نمیکنند.
        تهیه و نوشتن و در نهایت انتشار کردن یک مطلب فنی یا کارشناسی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که خصوصا با نوشتن دیدگاهها و نظریات ما در این باره مسلما مقدار تسلط و ظرفیت دوستان را بر این رشته مشخص میکنید.
        ضمنا از برخی دوستان تقاضا داریم که به برخی اشخاص حساس نشوند چون اینگونه حساسیتها به نحو هیچکس نیست بالاخره یکی با سیاستهای فدراسیون موافق است ودیگری مخالف!
        آنانی که موافقند باید بصورت منطقی و کارشناسی از سیاستهای مورد نظر خود دفاع کنند و آنانی هم که مخالف هستند باید بصورت منطقی و علمی به نقد و مخالفت بپردازند.
        متاسفانه تاکنون شاهد بوده ایم که برخی افراد بسادگی از کنار مسائل اصلی تنیس روی میز که دغدغه همه ما می باشد گذشته اند بطور مثال میتوان به مطلب مربیگری آقای پراوزه بر تیمهای ملی اشاره کرد که برخی دوستان پروپاقرص فدراسیون تاکنون ورودی به این مباحث نداشته اند همچنانکه دوستان مخالف فدراسیون هم با شدت بیش از حدی دیدگاههای خود را ارسال میکنند.
        موفق باشید.

    13. پيشيار گفت:

      آقای عبدالله مظفری رئیس هیئت تنیس روی میز شهرستان روانسر
      با سلام و احترام
      خیلی عصبانی هستی عزیزم!بابا چیه؟
      عزیز دلم من که سؤالی نکرده بودم که جنابعالی جوابش رو بدی.من راجع به قیمت میز چیزی گفتم آخه؟
      آقا من یه چیزی راجع به مقررات گفتم، اون هم برای آگاهی سایر دوستان نه برای جنابعالی که الحمدلله خودتون رئیس هیئت تنیس روی میز شهرستان هستید و آگاه به مقررات.

    14. amidi گفت:

      با سلام بنده اگر تا کنون در مورد اقای پراوزه مطلبی نگفته ام به این خاطر است که تا کنون در محضرشان نبوده ام ولی با توجه به علمی که از خانم اوا دیدم قطعا مربی اگاهی میباشد. بهر حال اجازه بدهیداقایان نظری بابادیوند ،حسنی،شیخی وشیشه گرهاکه در اردوهای ایشان بوده اند اظهار نظر کنند.اما در خصوص سازماندهی تیمهای ملی به شخصه اعتقادم بر تشکیل سازمان تیمهای ملی است و نظارت عالیه کمیته فنی و نماینده محترم کمیته المپیک جناب اقای پسران بر سازمان موصوف ضروری بنظر میرسد. مربیان محترم تیمهای ملی بانوان و اقایان در تمام رده ها اعضائ این سازمان باشند و ماهانه عملکرد را بازبینی کرده و گزارش دهند

    15. ﻋﺒﺪﺍﻟﻠﻪ ﻣﻈﻔﺮﯼ گفت:

      جناب آقای پیشیار گرامی سلام من عصبانی نیستم چون شما گفته بودید که باید تربیت بدنی کمک کند جواب دادم اگه جوابم بالحن تند بوده عذر خواهی میکنم ببخشید دوست عزیز

    16. پيشيار گفت:

      خدمت دوست بزرگوارم آقای عبدالله مظفری
      تلاشهای شما و همکاری آقای عمیدی با شما شایسته تقدیره.
      شما اول سال برنامه یک ساله اعزامها، برنامه‌های آموزشی و … رو بر اساس تقویم یک ساله تدوین کنید و یه نسخه به هیأت استان و یه نسخه به اداره ورزش و جوانان شهرستان(همون تربیت بدنی سابق) بدید؛ اداره ورزش و جوانان شهرستان موظفه بودجه مورد نیاز شما رو در چارچوب مقررات تأمین کنه.
      دوست عزیز و زحمت کشم!
      اگر هم من چیزی گفتم از سر دلسوزی بوده و برای این بوده که جنابعالی بتونی حق این رشته ورزشی رو از اداره ورزش و جوانان بگیری که همه بودجه رو خرج ورزشهایی مثل فوتبال نکنند.
      برای شما و همه همکارانتون آروزی سربلندی و افتخار دارم.

    17. ﻋﺒﺪﺍﻟﻠﻪ ﻣﻈﻔﺮﯼ گفت:

      با سلام خدمت شما آقای پیشیار گرانقدر چشم این کار مد نظر خودم هم بود ولی از نظر ارزنده وسازنده شما هم نهایت تشکر را دارم. اگه شد بهم یه زنگ بزن اینم شماره من ۰۹۱۸۳۵۶۲۰۲۵

    18. محسن دالوند گفت:

      با سلام بر مدیر محترم سایت:
      لطفا ازاین آقای پیشیار بپرسید چقدر گرفتین که دارید بیقواره از فدراسیون طرفداری میکنید؟
      اگر همه صاحبان اصلی پینگ پنگ ایران خونه نشین بودن و برادر من در فدراسیون پست میگرفت شاید منم مستانه طرفداری میکردم
      ممنونم

    19. علی فتاحی گفت:

      سلام
      خدا پدرومادر وتمام اموات و بستگان آقای نویسنده را بیامرزه زده توی خال.آقای پیشیار دیگه خیلی تابلو طرفداری خنده دار میکنه طوری که انگار از فدراسیون چیزی گرفته من الان از شما فهمیدم که برادرش در فدراسیون پست گرفته.حتما مدرک برادرمحترم ایشون فیزیک هسته ای هست.

    20. علی اصفهانیان گفت:

      سلامخدمت دوستان
      بله به نظر بنده هم این آقای پیشیار داره در مورد هر چیز حرف میزنه و از قبل هم نظراتش معلومه اخه ما خودمون خدمت آقای عمیدی ارادت داریم ایشون دیگه داره بده بستون زیادی میکنه با نظر دوستان قبلی کاملا موفقم

    21. حسن گفت:

      با سلام و عرض ادب.دو تا شاخ از سرم زده بیرون.سرپرست دبیری نه معذرت می خوام دبیر محترم فدراسیون جناب اقای عمیدی عزیز بسیار پیشنهاد عالی ارائه کردند.اقای پسران نماینده کمیته المپیک بهترین ناظر بر عملکرد و تشکیل سازمان تیمهای ملی با حضور افرادی لایق وافعا کارساز اما کمیته فنی تبدیل به همان کمیته مربیان شود و به توسعه این رشته و وضعیت مربیان در تمام کشود بپردازدو سازمان زحمت بقیه کارها را بکشد و اقای پسران که مورد اعتماد همه هستند نظارت کنند.بسیار پیشنهاد عالی از طرف ایشان و اولین گام در این رابطه را دبیر با توجه به اختیارات دبیری باید برداشته که از حرف خارج و تبدیل به فعل این مهم شود .ممنون از اقای عمیدی عزیز.انشاالله


    تازه ترین اخبار