امروز: چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ | ۱۰:۵۲:۱۹  آخرین بروزرسانی : فروردین ۸ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۰ | کد خبر : 16021
    ارسال خبر چاپ خبر
  • با برگزاری ۲۲ کلاس آموزشی ثبت شد.   یک سال پرکار برای هیئت پینگ پنگ خوزستان!   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛به نقل از خبرگزاری ایرنا ؛دبیر هیئت پینگ پنگ خوزستان گفت: هیئت پینگ پنگ استان با برگزاری ۲۲ کلاس آموزشی در ۱۱ ماه گذشته سال جاری کارنامه خوبی از خود به جای…

    با برگزاری ۲۲ کلاس آموزشی ثبت شد.

     

    یک سال پرکار برای هیئت پینگ پنگ خوزستان!

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛به نقل از خبرگزاری ایرنا ؛دبیر هیئت پینگ پنگ خوزستان گفت: هیئت پینگ پنگ استان با برگزاری ۲۲ کلاس آموزشی در ۱۱ ماه گذشته سال جاری کارنامه خوبی از خود به جای گذاشته است.
    عبدالامیر بخشنده اظهار داشت: تعداد کلاس‌های مربیگری و داوری برگزار شده در سال جاری تاکنون بیش از کلاس‌های برگزار شده در ۵۸ سال گذشته از زمان رسمیت یافتن پینگ پنگ در ایران است.

     

    وی اظهار داشت: از سال ۱۳۳۲ که نخستین مسابقات پینگ پنگ قهرمانی کشور در ایران انجام شده، تا قبل از سال ۹۰ حدود ۲۲ کلاس آموزشی پینگ پنگ برگزار شده این در حالی است که در ۵۰ سال اول تنها پنج کلاس و از هشت سال پیش ۱۷ کلاس در خوزستان برپا شد.

     

    دبیر هیئت پینگ پنگ استان خوزستان ادامه داد: طبق آمار در۱۱ ماه گذشته تنها بیش از ۲۲ کلاس آموزشی پینگ پنگ دایر شده که با تعداد کلاس‌ها در ۵۸ سال گذشته برابری می‌کند.

     

    وی همچنین از تعداد بالای مربیان و مدرسان در جامعه پینگ پنگ استان ابراز خرسندی کرد و گفت: همه مدرسان این کلاس‌ها خوزستانی بودند که این از غنی بودن پینگ پنگ استان از لحاظ تئوری خبر می‌دهد.

     

    بخشنده اظهار داشت: تمام این کلاس‌ها در چهار شهر اهواز، ماهشهر، رامهرمز و هفتکل برگزار شدند و همچنین یک کلاس مربیگری درجه یک نیز تا پایان امسال در استان برگزار می‌شود.

     

    با وجود مربیان و مدرسان زیادی که در قسمت تئوری در استان وجود دارد، خوزستان هنوز با مشکل بزرگ بازیکن سازی و پرورش بازیکنان از نظر تکنیکی در استان روبه رو است.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "یک سال پرکار برای هیئت پینگ پنگ خوزستان( !!!)"
    1. پیمان حسنی گفت:

      باسلام خدمت جناب آقای بخشنده عزیز
      نمی دانم آیا واقعاً این اطلاعات را که از ۵۰ سال پیش استان خوزستان را شما داده اید یا خود خبرنگار این آمار را درآورده است چرا که برخی خبرنگاران در موقع نوشتن خبر چیزی که در ذهن خودشان است را می نویسند نه آنکه گوینده می گوید . در هر صورت جهت اطلاع و اینکه حتماً شما بخاطر دارید برگزاری کلاس های مربیگری و داوری بدون ارزیابی و بدون بررسی توسط فدراسیون چند سالی است آغاز شده ولی از سال ۷۹ تا ۸۵ که اینجانب افتخار کار در هیئت استان خوزستان را داشتم اینچنین نبوده است و کلاس ها براساس نیاز و با برنامه ریزی نه ۱۰۰% انجام میشد که جنابعالی نیز جزء کسانی بودید که زحمات فراوانی برای انجام آنها کشیدید . فقط جهت اطلاع دوستداران عرض می کنم که طی سال ۱۳۷۹ تا آذرماه ۱۳۸۵ تعداد ۲۳ کلاس داوری و مربیگری در سطح استان خوزستان برگزار شده است .
      موفق و پیروز باشید .

    2. احمدي گفت:

      با سلام معلوم نیست اگر کلاسها بی ارزش است و پربار نیست چرا هم روسای هیات قبلی مانند اقای حسنی و هم مسئولین جدید اینقدر برای برگذاری تلاش میکنند.راستی بهتره از اقای حسنی پرسیده شود خودشان در ان سالها در چند کلاس شرکت و مدرک بقول خودشان الکی و بدون ارزیابی گرفته اند

      • مدیر سایت گفت:

        به نام خدا
        دوست گرامی که با نام مستعار امیر حسین ناطق پور در ارتباط با دیدگاه آقای حسنی نظر خود را ارسال فرموده اید…نام ونام خانوادگی شما قابل شناسایی نبود و اجبارا از انتشار دیدگاه شما معذوریم لطفا بانام واقعی باشد.
        تا هنگامی که اکثر دوستان خانواده پینگ پنگ کشور جرات و جسارت رودر رو حرف زدن و انتقاد و پیشنهاد منصفانه و صادقانه را نداشته باشند این تنیس روی میز به پیشرفت کلانی دست نخواهد یافت.
        لطفا بانام واقعی وارد شوید با تشکر
        این بار بخاطر همکاری دیدگاه شما را برای آقای حسنی ارسال خواهم کرد.

    3. پیمان حسنی گفت:

      باسلام و خسته نباشید ممنون از اینکه دیدگاه را برای من فرستادید .
      بنده با انتقاد مشکلی ندارم ولی مشکل موقعی است که نمی دانی چه کسی انتقاد می کند که بتوانی درست جواب بدهم . در خصوص نظر آقای احمدی هر چند ایشان را هم نمی شناسم منظور من از بدون ارزیابی کیفیت کلاس ها نبوده . منظور از برنامه ریزی نیاز استانها به برگزاری کلاس ها است . استان خوزستان قطعا بدلیل اینکه یکی از قطب های کشور است بایستی بمراتب بیشتر از استان های دیگر کلاس های آموزشی برگزار کند . هم اکنون هم جناب آقای لرکی از افراد خوب مسئولیت کارهای آموزشی را برعهده دارد و فکر می کنم زحمات زیادی در برگزاری کلاسهای سال ۹۰ استان کشیده است .

    4. محمود ساكياني گفت:

      با سلام
      از زحمات برادر بزرگوارم جناب آقای غلامرضا لرکی پور ، که با خلوص نیت و پشتکار مثال زدنی عهده دار مسئولیت کمیته آموزش هیات استان را دارا بوده ، صمیمانه سپاسگزارم.

    5. محمود ساكياني گفت:

      با سلام
      از جناب آقای عبدالامیر بخشنده، انسان خستگی ناپذیر هیات استان خوزستان، که زحمات ایشان بر کسی پوشیده نیست ، صمیمانه تشکر میکنم.انصافا وقت بسیار زیادی ، به عنوان دبیر محترم ،برای این رشته ،متحمل می شوند.

    6. بخشنده گفت:

      با سلام
      بنده هم به نوبه خود از استاد اخلاق خودم جناب آقای غلامرضا لرکی پور صمیمانه بابت تلاش بی وقفه و خستگی ناپذیرشان بی نهایت سپاسگزارم و امیدوارم در آینده نیز همانند این دوره ما را کمک و یاری رسان باشند که سخت محتاج کمک ایشان هستیم .

    7. amidi گفت:

      با سلام بنظر من اموزش سرمایه گذاری است احتیاجی هم نیست که حتما کلاسهی کلاسیک فدراسیون باشد مسلما باشگاهها هم میتوانند در این زمینه از وجود مربیان باتجربه و کارکشته استفاده نموده و نقش افرینی نمایند. کارگاههای اموزشیو همایش ها و…. همگی راه کارهایی مفیدند و فدراسیون امادگی دارد در صورت دعوت نسبت به ارزشیابی این دوره ها اقدام نموده و مدرک متناسب با محتوی دوره صادر نماید

    8. نیما ارزانی بیرگانی گفت:

      با سلام خدمت همه عزیزان
      این آمار را بنده از خود آقای بخشنده جویا شدم و تک تک اعداد در این خبر از زبان دبیر محترم هیأت استان می باشد. در ضمن این خبر اول در خبرگزاری فارس-شمال خوزستان ثبت شد و بهتر بود پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور می نوشت به نقل از خبرگزاری فارس چرا که حتی تیتر خبر و جملات به کار برده شده همان هایی است که بنده برای این خبرگزاری نوشته ام!

    9. لرکي پور گفت:

      با سلام خدمت همه عزیزانی نسبت به بنده اظهار لطف ومحبت فرمودند اینجانب کماکان محتاج به ارائه رهنمودشان در راستای موارد مربوط به امور آموزشی هستم با تشکر -لرکی پور

    10. amidi گفت:

      با سلام اقای لرکی پور،یک نیاز سنجی اموزشی بکن و سرفصل های مورد نظر را به اینجانب اعلام کن تا برایتان مطلب در همان مورد بفرستم

    11. لرکي پور گفت:

      استاد بزرگوار شما در هر کجا که باشید می درخشید قدر زر زرگر شناسد وقدر گوهر گوهری .
      بنده همیشه شرمنده حسن اخلاق وصبر وبردباریتان بوده وهستم اگر کماکان می توانیم از برکت وجودی فنی وعلمی حضرتعالی بهره مند شویم ؟لطفأ موافقت فرمایید تا مکاتبه لازم صورت پذیرد مشکل فعلی ما تأخیری است که تاکنون برای برگزاری کلاس مربی گری درجه یک برای خوزستان پیش آمده است ،با تشکر منتظر به پاسخ حضرتعالی هستیم .


    تازه ترین اخبار