امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۰۲:۴۷  آخرین بروزرسانی : اسفند ۸ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۰ | کد خبر : 16046
    ارسال خبر چاپ خبر
  •     ملی‌پوش ایران در آغاز رقابت‌های پینگ‌پنگ انفرادی قهرمانی آسیا در اولین دیدار خود برابر حریفان به پیروزی دست یافتند. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛رقابت‌های انفرادی مسابقات پینگ‌پنگ قهرمانی آسیا از ظهر امروز آغاز شد. در اولین دیدار میدیا لطف الله نسبی به مصاف آنتونی از هند رفت و ۴ بر صفر…

     
     
    ملی‌پوش ایران در آغاز رقابت‌های پینگ‌پنگ انفرادی قهرمانی آسیا در اولین دیدار خود برابر حریفان به پیروزی دست یافتند.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛رقابت‌های انفرادی مسابقات پینگ‌پنگ قهرمانی آسیا از ظهر امروز آغاز شد. در اولین دیدار میدیا لطف الله نسبی به مصاف آنتونی از هند رفت و ۴ بر صفر بازی را واگذار کرد. نیما عالمیان نیز با همین نتیجه مغلوب چن چنگ از تایپه شد.
    محمدرضا اخلاق‌پسند در این رقابت‌ها با داکوستا از اندونزی روبرو شد و ۴ بر صفر به پیروزی دست یافت. اخلاق‌پسند در دومین دیدار به مصاف چای سیتی از تایلند می‌رود.
    محمد فرقدانی با نتیجه ۴ بر صفر از سد چانگ هوا از ماکائو گذشت. دومین دیدار فرقدانی مقابل گراسیمنکو از قزاقستان خواهد بود.
    نوشاد عالمیان نیز در اولین دیدار با چان سامون لائوسی دیدار کرد و ۴ بر صفر به پیروزی رسید. او دومین دیدار خود را برابر سئوک هیون دئوک انجام خواهد داد.
    بانوان پینگ‌پنگ باز ایران در مرحله انفرادی رقابت‌های قهرمانی آسیا در ماکائو با قبول شکست در دور دوم از گردونه مسابقات خارج شدند.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "نتایج رقابتهای انفرادی و دوبل ماکائو(آقایان وبانوان)"
    تازه ترین اخبار