امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۰۵:۱۹  آخرین بروزرسانی : اسفند ۹ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۰ | کد خبر : 16134
    ارسال خبر چاپ خبر
  • به همت هیات پینگ پنگ خراسان جنوبی ۳۰ میز پینگ پنگ بین مجتمع های مسکونی استان قرعه کشی شد.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛علیرضا حمیدی، رییس هیات پینگ پنگ خراسان جنوبی گفت ، قرعه کشی این میز ها روز گذشته انجام و صورت جلسه شد تا این میزها برای اهدا به مجتمع های…

    به همت هیات پینگ پنگ خراسان جنوبی ۳۰ میز پینگ پنگ بین مجتمع های مسکونی استان قرعه کشی شد.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛علیرضا حمیدی، رییس هیات پینگ پنگ خراسان جنوبی گفت ، قرعه کشی این میز ها روز گذشته انجام و صورت جلسه شد تا این میزها برای اهدا به مجتمع های مسکونی در اختیار هیات قرار گیرد.

     

    وی افزود: با توجه به استقبال مجتمع های مسکونی شهرستانها برای شهرستان های قاین، سربیشه و فردوس هر کدام دو میز و سرایان یک میز در نظر گرفته شده که برای توزیع بین مجتمع ها در اختیار سازمان تربیت بدنی شهرستان ها قرار داده خواهد شد.

     

    رییس هیات پینگ پنگ خراسان جنوبی با بیان اینکه بیش از ۱۰۰ مجتمع در شهر بیرجند متقاضی میز پینگ پنگ بوده‌اند، ادامه داد: با در نظر گفتن شرایط واگذاری میز ها ۲۳ میز دیگر بین ۶۰ مجتمع واجد شرایط قرعه کشی شد.

     

    حمیدی اذعان کرد: با توجه به حضور متقاضیان در زمان قرعه کشی برای مجتمع های انتخاب شده جلسه توجیهی و آموزشی برگزار شد.

     

    وی تاکید کرد: مجتمع های انتخاب شده در صورت عدم همکاری از جمله عدم شرکت در مسابقات و دوره آموزشی میز ها برگردانده و بین مجتمع های متقاضی دیگر توزیع خواهد شد.

     

    رییس هیات پینگ پنگ خراسان جنوبی تصریح کرد: برای هر کدام از مجتمع های انتخاب شده یک میز پینگ پنگ با پایه و تور، چهار راکت، دو بتسه توپ و یک بسته کامل CD آموزشی در اختیار ان ها قرار داده خواهد شد.

     

    حمیدی خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی های انجام شده یک تا دو جلسه آموزشی رایگان برای هر مجتمع در نظر گرفته شده است.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "۳۰ میز پینگ پنگ بین مجتمع های مسکونی استان خراسان جنوبی قرعه کشی شد"
    تازه ترین اخبار