امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۳:۰۴:۲۳  آخرین بروزرسانی : فروردین ۸ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۰ | کد خبر : 16181
    ارسال خبر چاپ خبر
  • کارشناس تنیس روی میز، به دنبال ناکامی‌ کاروان ایران در رقابت‌های آسیایی ماکائو گفت: عملکرد نوشاد عالمیان قابل قبول بود، اما سایر نفرات در حد انتظار ظاهر نشدند.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛حجازیان گفت: در رقابت‌های آسیایی تنیس روی‌میز ماکائو کاروان ایران عملکرد مطلوبی نداشت و در بین اعضای تیم ملی تنها…

    کارشناس تنیس روی میز، به دنبال ناکامی‌ کاروان ایران در رقابت‌های آسیایی ماکائو گفت: عملکرد نوشاد عالمیان قابل قبول بود، اما سایر نفرات در حد انتظار ظاهر نشدند.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛حجازیان گفت: در رقابت‌های آسیایی تنیس روی‌میز ماکائو کاروان ایران عملکرد مطلوبی نداشت و در بین اعضای تیم ملی تنها نوشاد عالمیان خوب کار کرد و باقی نفرات نتوانستند انتظارات را بر آورده کنند.

     

    وی با تحصین بازی‌های عالمیان خاطر نشان کرد: نوشاد در بازی‌های تیمی خوب کار کرد، اما سایر نفرات نتوانستند همپای او بازی کنند. در رقابت‌های انفرادی هم در مرحله دوم به «ریوک» بازیکن قدرتمند کره جنوبی برخورد کرد و شکست خورد. به هر حال کره‌ای‌ها همیشه بازیکنان بزرگ و صاحب نامی در پینگ‌پنگ داشته‌اند و جزو چهار قدرت برتر آسیا هستند.

     

    رییس هیات تنیس روی میز استان البرز همچنین درباره عملکرد اخلاق پسند و نیما عالمیان گفت: شاید به دلیل فشردگی رقابت‌های لیگ این دو بازیکن خوب ایران نتوانستند انتظارات را برآورده کنند. البته من هنوز نمی دانم اردوی تیم ملی در ماکائو چه شرایطی داشت و مشکل کاروان ایران چه بود. فکر می‌کنم خود بازیکنان می‌توانند بهترین توضیح را درباره عملکرد خود ارائه دهند.

     

    حجازیان درباره وضعیت پینگ‌پنگ در سال ۹۰ یادآورشد: این سال حاشیه‌های زیادی داشت، به هر حال پینگ‌پنگ دو سهمیه المپیک را به دست آورد و من امیدوارم در سال جدید در رقابت‌های جهانی دورتموند و المپیک موفقیت های ورزشکاران ایران تکرار شود.

     

    رییس انجمن تنیس روی میز ناشنوایان همچنین از تشکیل اردوی تیم ملی پینگ‌پنگ ناشنوایان تا پیش از رقابت‌های جهانی ژاپن خبر داد و گفت: در اردیبهشت ماه در مسابقات جهانی ژاپن و بعد از آن در خرداد ماه در رقابت‌های آسیایی شرکت می‌کنیم. خوشبختانه ورزشکاران شرایط خوبی را دارند و ان‌شاءالله پیش از پایان سال دور جدید اردو را آغاز می کنیم.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "حجازیان :فقط عملکرد نوشاد عالمیان در مسابقات آسیایی قابل قبول بود"
    1. ابری گفت:

      امیدوارم تمام ابر های خاکستری از اسمان دلهایمان دور شود ودو باره تمام خانواده تنیس روی میز را در کنار هم ببینم…

    2. مهرانگيزمسلمي گفت:

      با سلام احترام،ضمن تشکر قدردانی به این بازیکنان که حتما با تمام وجودشان تلاش می کنند تا بتوانندپیروز از میدان مسابقات بر گردند،همینطور در بالا استادپیشکسوت آقای حجازیان فرمودند،حاشیه هم می تواند عاملی باشد برای این چنین نتیجه ای،اگر بازیکن هم نخواهد توجه کند،متاسفانه روحیه اش ضعیف میشود،حیف است با این همه تلاشی که همه ای افراد جه در داخل فدراسیون جه در بیرون متحمل میشوند،نتیجه این چنین شوند،همه ای شماها اعضای یک خانواده هستید،همه به نوعی زحمت میکشید،بزرگان این خانواده باید بجه هاشون حمایت روحی کنند،تا زحمت خود این بزرگان نتیجه ای بهتری دهد،دیگر بماند که هزینه ای هم در هین مسیر میشود.

    3. شمس گفت:

      با آرزوی موفقیت روزافزون برای آقای حجازیان و تمامی زحمت کشان خانواده پینگ پنگ و به امید روزیکه با پایان این مهره سوزیها از تمامی عوامل موثر و اساتید و پیشکسوتان این رشته در جهت اعتلای هر چه بیشتر پینگ پنگ کشورمان استفاده شود.


    تازه ترین اخبار