امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۳۴:۱۷  آخرین بروزرسانی : اسفند ۲۳ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۰ | کد خبر : 16756
    ارسال خبر چاپ خبر
  • بازیکن اصفهانی تیم ملی‌پوش تنیس روی میز گفت: به دلیل شرکت در مجمع انتخاباتی هیئت تنیس روی میزاصفهان از اردوی تیم ملی حذف شدم.   ملیکا آخوندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: بعد از شرکت در مجمع اصفهان به تهران رفتم، اما مسئولان فدراسیون اعلام کردند که نمی‌توانیم همراه تیم…

    بازیکن اصفهانی تیم ملی‌پوش تنیس روی میز گفت: به دلیل شرکت در مجمع انتخاباتی هیئت تنیس روی میزاصفهان از اردوی تیم ملی حذف شدم.

     

    ملیکا آخوندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: بعد از شرکت در مجمع اصفهان به تهران رفتم، اما مسئولان فدراسیون اعلام کردند که نمی‌توانیم همراه تیم بروم.

     

    وی با بیان اینکه اصرار وی برای همراهی تیم نتیجه نداشته است، افزود: مشکلی برای همراهی تیم ملی در مسابقات عراق نداشتم، اما فدراسیون شرکت من در مجمع انتخاباتی هیئت تنیس روی میز استان اصفهان را بهانه کرد و مرا از اردوی تیم ملی خط خورد.

     

    بازیکن تیم ملی نوجوانان افزود: بعد از اینکه مرا از ترکیب تیم حذف کردند، دلیلی برای ماندن در تهران وجود نداشت و به اصفهان بازگشتم.

     

    به گزارش فارس، ملیکا آخوندی بازیکن اصفهانی تیم ملی نوجوانان تنیس روی میز در آستانه اعزام به مسابقات آزاد عراق از ترکیب تیم ملی خط خورد.

     

    مسابقات آزاد تنیس روی میز عراق روزهای آینده برگزار می‌شود و تیم ملی نیز روز گذشته عازم عراق شد، اما با وجودی که فرصت برای مهیا شدن شرایط خروجی آخوندی مهیا بود، فدراسیون به بهانه شرکت وی در مجمع تنیس روی میز اصفهان، این بازیکن را از ترکیب تیم ملی خط زد.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "ملیکا آخوندی:به دلیل شرکت در مجمع اصفهان از تیم ملی خط خوردم"
    1. پيشيار گفت:

      با سلام و احترام
      قانون گریزی و بازیکن سالاری کار ناپسندیه که اگه باهاش برخورد نشه ممکنه برای جوانترها الگوسازی منفی بشه.

    2. صنوبر گفت:

      کار فدراسیون درست یا غلط اما ملیکا آخوندی قبول کرد وارد حاشیه شود و سیاست را بر ورزش ترجیح داد .مشخص بود وارد حاشیه شدن با این سن کم برایش جز ضرر ندارد.حالا آن افرادی که بخاطر انتخاب شدن در هیات اصفهان حاضر شدند این بازیکن را به حاشیه کشیده جواب بدهند.
      آقای علوی این نظر را بگذارید لطفا ممنون

    3. حسن گفت:

      با سلام و عرض ادب .او ادای دین کرد.و به عنوان نماینده جوانان جهت احقاق حق انها مسئولیت پذیرفت.این وارد حاشیه شدن یا باریکن سالاری نیست.با تشکر.

    4. مهدی گفت:

      با سلام و احترام خدمت مدیر سایت
      ملکا آخوندی جز ادای دین به بازیکنان و بانوان اصفهانی کاری انجام نداد . او با حرمت نهادن به دعوت اداره کل ورزش و جوانان استان و نیز انتخاب بهترین و اصلح ترین فرد در انتخابات دین خود به این ورزش و این استان را ادا نمود و این خود ارزشی بس والا دارد و در پیشگاه خداوند منان جایگاهی رفیع خواهد داشت . ملیکا آخوندی با حضور در مجمع ، اول از همه از حق و حقوق بازیکنان بانوان استان دفاع نمود و پس از آن با آن برخورد از طرف فدراسیون به جایگاهی بالاتر رسید .
      فدراسیون تنیس روی میز کشور با این برخورد نشان داد که غرض ورزی و حاشیه پروری را مد نظر خود قرار داده و هدفش پیشرفت نیست بلکه به حاشیه کشاندن بازیکنان و تحت فشار قرار دادن آنهاست تا به اهداف خود برسد .

    5. پيشيار گفت:

      با سلام و احترام
      منظور من شرکت در مجمع نبود بلکه ترک اردو بدون هماهنگی بود.
      بسیار سفر باید تا پخته شود خامی/صوفی نشود صافی تا درنکشد جامی
      ای بلبل اگر نالی من با تو هم آوازم/تو عشق گلی داری من عشق گل اندامی
      سعدی به لب دریا دردانه کجا یابی/در کام نهنگان رو گر می‌طلبی کامی

    6. محمد ابراهیمیان گفت:

      سلام.من از جنس خودتون هستم.بیست و دو ساله که پینگ پنگ بازی میکنم وکم و بیش هم دوره ایهام میشناسنم.تا چند وقت پیش هم سنگ فدراسیونی را به سینه میزدم که فکر میکردم هدفش خدمت به اهالی پینگ پنگه.برای این حمایت هم خیلی هارو ازخودم دلگیر کردم.تا اینکه شنیدم دختری رو که با هزار امید وآرزو ساکش رو بسته وازدوستاش خداحافظی کرده وخدا میدونه چند شب خوابه مسابقه دادنش تو یه کشور دیگه رو دیده با چشمانی اشکبار وبا سنگدلی برگردوندند.نمی دونم دختر توی خونه دارید یا نه من دارم .اگه یه روز بخواد بره اردو از دو سه روز قبل به همه خبر میده .شاید ملیکا هم از چند روز قبل با همه فامیل و دوستاش خداحافظی کرده و به هر کدوم قول یک سوغاتی رو داده.شاید از باباش خواسته که اگه میشه یه کم بیشتر بهش پول بده تا بتونه برای همه دوستاو فامیلهاش هدیه و سوغات بیاره.حالا اون توی اتوبوسی نشسته که داره اونو برمیگردونه به شهرش .خدایا بهشون چی بگم.چه جوابی بدم.چون سرپرست دبیری بهش گفته به آقای نیکوکار بگو تو رو بفرسته سلیمانیه.چرا .چون توی انتخاباتی شرکت کرده که مدیر کل تربیت بدنی شهرش ازش خواسته.(من قصد طرفداری از آقای خدابخش رو ندارم .چون ایشون وقتی مدیر کل تربیت بدنی استان چهارمحال وبختیاری بود ومن اونجا مربی بزرگسالان اون استان بودم با هم مشکل داشتیم البته مشکل نه اختلاف سلیقه.)فقط میخوام بگم اگه نظر فدراسیون جابجایی خانم صمدی با خانم ملیکا آخوندی بوده گناه ملیکا چی بوده.مگر غیر از ملیکا بازیکن تیم ملی دیگه ای توی مجمع شرکت نکرده بود .چرا با احساسات وعواطف یک دختر جوان بازی کردید.نمیدونم شایدم من زیاد احساساتیم.ولی اینو میدونم اگه به روزی که هممون باید جواب دلهایی که شکستیم رو بدیم ایمان داریم یه کمی روی حرفها وکارهامون بیشتر فکر میکردیم.حالا هم با موضعی که گرفتم میدونم خیلی از کسانی رو که دوستشون دارم از خودم میرنجونم .اما یاد گرفتم حرفی که میدونم وفکر میکنم درسته رو بزنم حتی اگه به نفعم نباشه.آقای عمیدی کار شما به هزارو یک دلیل اشتباه بود.خدا از همه گناهامون بگذره .یا حق.

    7. بهنام ضيايي گفت:

      موفق باشید از آقای محمد ابراهیمیان متشکرم


    تازه ترین اخبار