امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۲:۵۷:۳۵  آخرین بروزرسانی : اسفند ۲۸ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۰ | کد خبر : 16947
    ارسال خبر چاپ خبر
  • تیم ملی تنیس روی میز ایران در بخش بانوان و آقایان برای برپایی اردوی تدارکاتی تهران را به مقصد های مجارستان واتریش ترک کردند. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ تیم ملی بانوان کشورمان بامداد امروز برای حضور در اردوی آمادگی تهران را به مقصد مجارستان…

    تیم ملی تنیس روی میز ایران در بخش بانوان و آقایان برای برپایی اردوی تدارکاتی تهران را به مقصد های مجارستان واتریش ترک کردند.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ تیم ملی بانوان کشورمان بامداد امروز برای حضور در اردوی آمادگی تهران را به مقصد مجارستان ترک کردند. ندا شهسواری، محجوبه عمرانی، مریم صامت و پریسا صمدی برای آمادگی بیشتر در رقابت های جهانی دورتمند آلمان عازم مجارستان شدند و تمرینات خود را تا ۴ فروردین ماه انجام خواهند داد. گفتنی است هدایت تیم ملی بانوان در مسابقات جهانی دورتمند آلمان را سیما لیموچی بر عهده دارد.
    همچنین تیم ملی مردان کشورمان متشکل از نوشاد و نیما عالمیان، محمد رضا اخلاق پسند، میدیا لطف اله نسبی به مربیگری مهرداد بابادیوند بامداد امروز جهت حضور در اردوی آمادگی عازم کمپ تمرینی اشلاگر اتریش شدند. افشین نوروزی دیگر ملی پوش کشورمان با یک روز تاخیر به دیگر ملی پوشان ملحق خواهد شد.
    پینگ پنگ بازان کشورمان تا ۴ فروردین تمرینات خود زیر نظر مربیان حاضر در کمپ اشلاگر انجام خواهند داد و از اتریش راهی مسابقات جهانی آلمان خواهند شد.
    شایان ذکر است سرمربیگری تیم مردان کشورمان در این رقابت ها را دیمیتری لونکو بر عهده خواهد داشت.
    مسابقات جهانی دورتمند آلمان ۶ فروردین ماه آغاز و تا ۱۱ ادامه خواهد داشت.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "اعزام ملی پوشان به مجارستان و اتریش"
    1. ابری گفت:

      خدا به همراهتان.عیدتان هم مبارک


    تازه ترین اخبار