امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۲:۴۹:۲۸  آخرین بروزرسانی : فروردین ۲۲ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۱ | کد خبر : 18571
    ارسال خبر چاپ خبر
  • امیرعمیدی دبیر فدراسیون تنیس روی میز در مورد مسابقات کاپ آسیا گفت: مسابقات کاپ آسیا مسابقات بسیار خوبی بود که در سطح بسیار خوبی برگزار شد.عمیدی در گفتگو با خبرنگار شبکه ایران افزود: نوشاد عالمیان در این مسابقات با شکست قهرمان ۳ دوره ای این مسابقات افتخار بزرگی کسب کرد، این ورزشکار چینی رنکینگش ۹…

    امیرعمیدی دبیر فدراسیون تنیس روی میز در مورد مسابقات کاپ آسیا گفت: مسابقات کاپ آسیا مسابقات بسیار خوبی بود که در سطح بسیار خوبی برگزار شد.عمیدی در گفتگو با خبرنگار شبکه ایران افزود: نوشاد عالمیان در این مسابقات با شکست قهرمان ۳ دوره ای این مسابقات افتخار بزرگی کسب کرد، این ورزشکار چینی رنکینگش ۹ جهان بوده و شکست وی توسط عالمیان افتخاری بود که برای اولین بار افتاد و نوشاد موفق شد به مقام چهارم این مسابقات دست پیدا کند.

     

    وی ادامه داد: عملکرد نوشاد عالمیان در این مسابقات این نوید را تداعی کرد که این ورزشکار در مسابقات المپیک هم حرف های زیادی برای گفتن دارد و تنها به خاطر حضور در این مسابقات به لندن اعزام نخواهد شد.

     

    عمیدی تصریح کرد: علاوه بر نوشاد عالمیان، شهسواری هم در این مسابقات خوب نتیجه گرفت و موفق شد به چند پیروزی ارزشمند دست یابد.

     

    دبیر فدراسیون تنیس روی میز در مورد برنامه های فدراسیون برای المپیکی ها گفت: برنامه های زیادی را برای ورزشکاران المپیکی مان در نظر گرفته ایم، قبل از مسابقات کاپ آسیا المپیکی ها در تور جهانی کویت و بازی های آسیایی ماکائو حضور یافتند.

     

    وی ادامه داد: علاوه بر آن حضور در مسابقات جهانی آلمان و همین مسابقات کاپ آسیایی هم از برنامه های آماده سازی ورزشکاران المپیکی مان بوده البته برنامه های این ورزشکاران در مسابقات کاپ آسیا به اتمام نخواهد رسید و علاوه بر این ۳ اعزام برون مرزی دیگر نیز تا مسابقات المپیک برای آنها در نظر گرفتیم که در صورت موافقت شورای برون مرزی به این مسابقات اعزام خواهند شد.

     

    عمیدی افزود: یکی از مسابقاتی که تنیس بازان مان در آن حضور خواهند یافت مسابقات هنگ کنگ و قطر است که این مسابقات حکم ورودی المپیک را نیز دارند، ما تلاشمان این است تا با برگزاری مسابقات درخشان در هنگ کنگ و قطر تعداد نفرات اعزامی مان را به مسابقات المپیک افزایش دهیم.

     

    دبیر فدراسیون تنیس روی میز ادامه داد: البته این کار به دلیل حضور کشورهای مطرح جهان سخت است ولی با تلاش بچه ها این کار شدنی است.

     

    وی در پایان اظهار داشت: علاوه بر بزرگسالان برنامه های زیادی برای رده های مختلف سنی در نظر گرفته شده است که راه اندازی لیگ نونهالان به منظورکشف استعدادهای درخشان این رشته از جمله برنامه های فدراسیون تنیس روی میز است.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "عمیدی:عالمیان نشان داد صرفا یک شرکت کننده در المپیک نخواهد بود"
    تازه ترین اخبار