امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۲:۵۵:۲۸  آخرین بروزرسانی : فروردین ۲۲ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۱ | کد خبر : 18573
    ارسال خبر چاپ خبر
  • در حالی که حدود ۲۰ روز از سال جدید را پشت سر می‌گذاریم فدراسیون تنیس روی میز هنوز تقویم ورزشی سال ۹۱ خود را تصویب نکرده که علت این موضوع از سوی روابط عمومی این فدراسیون، فشرده بودن مسابقات برون مرزی تیم‌های ملی در اسفند ماه و فروردین سال جدید عنوان شده است. حسینی در…

    در حالی که حدود ۲۰ روز از سال جدید را پشت سر می‌گذاریم فدراسیون تنیس روی میز هنوز تقویم ورزشی سال ۹۱ خود را تصویب نکرده که علت این موضوع از سوی روابط عمومی این فدراسیون، فشرده بودن مسابقات برون مرزی تیم‌های ملی در اسفند ماه و فروردین سال جدید عنوان شده است.
    حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)‌ در این رابطه گفت: هر سال فدراسیون تنیس روی میز مجمع خود را برای تصویب تقویم ورزشی این فدراسیون در اسفند ماه تشکیل می‌دهد اما سال گذشته به خاطر آنکه ما سه مسابقه بزرگ تورنمنت کویت، جام آسیایی و مسابقه‌های جهانی آلمان و همچنین تورنمنت آمادگی مجارستان و اتریش را برای تیم‌های خود در پیش داشتیم، نتوانستیم این مجمع را برگزار کنیم. چون رییس فدراسیون برای حضور در مجمع عمومی فدراسیون‌های جهانی و آسیایی حضور نداشت.
    وی ادامه داد: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته، اولین مجمع فدراسیون در سال ۹۱ در اواخر فروردین و یا هفته اول اردیبهشت برگزار می‌شود و پس از آن تقویم ورزشی فدراسیون هم ابلاغ خواهد شد.
    مدیر روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز خاطرنشان کرد: البته طی جلسه‌ کمیته فنی که پنجشنبه هفته گذشته برگزار شد، برنامه‌ریزی‌ها برای اردوهای تدارکاتی، مسابقه‌های انتخابی و اردوهای برون مرزی به تصویب رسید و تصمیمات لازم برای ملی‌پوش المپیکی تنیس روی میز گرفته شد.
    حسینی اضافه کرد: بر این اساس مجمع فدراسیون تنیس روی میز در هفته‌های آینده با هماهنگی وزارت ورزش برگزار خواهد شد.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "حسینی سخنگوی فدراسیون:تقویم ورزشی فدراسیون تنیس روی میز هنوز تصویب نشده است"
    1. حسن گفت:

      با سلام و عرض ادب.در رابطه با برگزاری مجمع به نظر می رسد بعضی از استانها دعوت نشده اند.بعضی استانها هم بلا تکلیف هستند گویا کرج هم مشگل اصفهان را در رابطه با انتخابات پیدا کرده و چند بار مجمع انتخابات توسط فدراسیون در تاریخ توافق شده بر گزار نشده و به تعویق افتاده .البته این مهم بر اساس شنیده هاست انشاالله که این طور نباشد و اقای سرحدی که از پیشکسوتان و اساتید داوری این رشته هستند کاندید ان هیات می باشند .گویا زحمت کشان داوری که سالهاست در این عرصه فعالیت کرده اند بیشتر مورد نظر بعضا مسئولی در فدراسیون نیستند .علیهذا دعوت از کلیه روسای هیاتهای استانها و شنیدن نظرات مخالف هم می تواند به رشد این رشته کمک کند و از طرفی مسئول محترم از نزدیک بدون واسطه حقایق را در خواهند یا فت .با تشکر.


    تازه ترین اخبار