امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۲۸:۴۸  آخرین بروزرسانی : فروردین ۲۸ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۱ | کد خبر : 18870
    ارسال خبر چاپ خبر
  • در حالی که تکلیف ریاست ۱۵ فدراسیون ورزشی مشخص نیست وزارت ورزش و جوانان هنوز برنامه‌ای برای برگزاری مجامع انتخاباتی ندارد.   به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، پس از اعلام موضع سازمان بازرسی کل کشور مبنی بر ممنوعیت حضور بازنشسته‌ها در انتخابات فدراسیون‌های ورزشی، وزارت ورزش و جوانان به ترتیب انتخابات فدراسیون‌های والیبال، دوومیدانی…

    در حالی که تکلیف ریاست ۱۵ فدراسیون ورزشی مشخص نیست وزارت ورزش و جوانان هنوز برنامه‌ای برای برگزاری مجامع انتخاباتی ندارد.

     

    به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، پس از اعلام موضع سازمان بازرسی کل کشور مبنی بر ممنوعیت حضور بازنشسته‌ها در انتخابات فدراسیون‌های ورزشی، وزارت ورزش و جوانان به ترتیب انتخابات فدراسیون‌های والیبال، دوومیدانی و فوتبال را برگزار کرد. علی‌رغم بحث‌هایی که درباره برگزاری انتخابات فدراسیون‌های پرورش اندام، ژیمناستیک و کاراته در دهه پایانی اسفند مطرح بود، برگزاری مجامع انتخاباتی با انتخابات فوتبال متوقف شد.

     

    پس از برگزاری مجمع فوتبال، امور مجامع وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد که مجامع انتخاباتی سایر فدراسیون‌هایی که دوره ریاست چهار ساله آن‌ها به پایان رسیده و یا توسط سرپرست اداره می‌شوند، در سال جدید برگزار خواهد شد.

     

    در همان برهه فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام هم منحل و به انجمن تبدیل شد تا تکلیف یک فدراسیون ورزشی مشخص شود.

     

    در حالی که ۱۵ فدراسیون ورزشی توسط سرپرست اداره می‌شوند و برخی از روسای فدراسیون‌های ورزشی از جمله فدراسیون‌های موتورسواری و پهلوانی و زورخانه‌ای به دلیل پایان دوره چهار ساله ریاست‌شان به طور غیر قانونی، فعالیت دارند،‌ خبری از برگزاری مجامع انتخاباتی نیست و در واقع وزارت ورزش برنامه‌ای برای برگزاری مجامع انتخاباتی ارائه نکرده است.

     

    در شرایطی که تکلیف برگزاری مجامع انتخاباتی مشخص نیست اما مجامع عادی و سالانه در دستور کار وزارت قرار دارند و در حال برگزاری هستند به طوری که امروز اولین مجمع عادی فدراسیون‌های ورزشی در فدراسیون بدمینتون در حال برگزاری است و مجامع پینگ‌پنگ و ورزش‌های سه گانه به ترتیب ۳ و ۱۷ اردیبهشت برگزار خواهند شد.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "وجود فعالیت ۱۵ سرپرست در راس فدراسیون‌های ورزشی خبری از برگزاری مجامع انتخاباتی نیست!"
    تازه ترین اخبار