امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۴۷:۱۰  آخرین بروزرسانی : فروردین ۲۸ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۱ | کد خبر : 18880
    ارسال خبر چاپ خبر
  • عالمیان کاری کرده که دیگر از هیچ پینگ‌پنگ‌بازی نمی‌ترسیم خبرگزاری فارس: ملی‌پوش پینگ‌پنگ ایران گفت: نوشاد عالمیان با شکست بازیکنان مطرح جهان اعتماد به نفس خوبی به بازیکنان ایران داده است و دیگر ترسی نداریم.   میدیا لطف الله نسبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، گفت: شرایط بدنی‌ام بسیار خوب است و از…

    عالمیان کاری کرده که دیگر از هیچ پینگ‌پنگ‌بازی نمی‌ترسیم
    خبرگزاری فارس: ملی‌پوش پینگ‌پنگ ایران گفت: نوشاد عالمیان با شکست بازیکنان مطرح جهان اعتماد به نفس خوبی به بازیکنان ایران داده است و دیگر ترسی نداریم.

     

    میدیا لطف الله نسبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، گفت: شرایط بدنی‌ام بسیار خوب است و از زمانی که از مسابقات جهانی بازگشته‌ام، تمریناتم به صورت مرتب ادامه دارد و کاملاً آماده‌ام. عمویم در این مدت کمک زیادی کرده تا آمادگی خوبی کسب کنم.

     

    وی در مورد مسابقات هنگ‌کنگ که گزینشی المپیک لندن است، تاکید کرد: تمام تلاشم این است که بهترین نتیجه را بگیرم و سهمیه دیگری را برای پینگ‌پنگ ایران کسب کنم. ۲۳ بازیکن در این مسابقات حضور دارند که تمام آنها جزء بهترین نفرات جهان هستند. حضور نفر اول رنکنیگ جهان هم نشان از سطح بالای مسابقات دارد.

     

    ملی‌پوش پینگ‌پنگ ایران عنوان کرد: نوشاد عالمیان با شکست بازیکنان بزرگ جهان این اعتماد به نفس را به بازیکنان ایرانی داده که از هیچ حریفی نترسند. پیش از این بازیکنان ایرانی زمانی که مقابل حریفان بزرگ قرار می‌گرفتند خود را از پیش بازنده می‌دانستند، اما در حال حاضر دیگر این طور نیست و همه می‌خواهند خود را نشان دهند.

     

    لطف‌الله نسبی گفت: هرچند کار بسیار سختی در هنگ‌کنگ داریم، اما کسب سهمیه المپیک دور از دسترس نیست. هم من و هم نیما عالمیان آماده هستیم و امیدوارم قرعه خوبی نصیب‌مان شود.

     

    به گزارش فارس، مسابقات پینگ پنگ هنگ‌کنگ که گزینشی المپیک ۲۰۱۲ لندن است از ۳۱ فروردین تا سوم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود. ۲۳ بازیکن برای کسب ۷ سهمیه المپیک در این رقابت‌ها تلاش خواهند کرد.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "لطف الله نسبی:کسب سهمیه المپیک سخت، اما دور از دسترس نیست"
    1. محمود ساكياني گفت:

      میدیا جان سلام
      از تواضع همراه با واقعیت کلامتان ،لذت بردم. از اینکه چنین نظری را در مورد هم تیمی خود ابراز می دارید شایسته تشکر هستید. من ایمان دارم که شما ، افشین جان ، آقا نیما و پوریا و انشاالله نسل جدید و رو به رشد پینگ پنگ ایران ، می توانند موفقیتهای قابل توجهی بدست آورند و تا آن زمان چیزی نمانده. امیدوارم مسئولین ، به گونه ای از بازیکنان برتر کشور حمایت کنند که آنها، فقط به پیشرفت و ترقی فکر کرده و موانعی سر راه خود نبینند.انشاالله
      موفق یاشید.

    2. پيشيار گفت:

      با سلام و احترام
      نسل جدید پینگ پنگ ایران از خودباوری بالایی برخوردارند و این شجاعت آنها قابل تحسین است.
      من از طرف خودم، حاج رضا و همه بازیکنان گچساران از صمیم قلب برای میدیا(هم‌باشگاهی سابق) و همه بازیکنان آرزوی مؤفقیت دارم.

    3. amidi گفت:

      با سلام برای کاروان اعزامی ارزوی توفیق دارم

    4. عبدالحمید باقری زاده گفت:

      سلام
      مدیر محترم سایت جناب آقای علوی من از محضر آقای پیشیار سوالی داشتم اگرامکان داشته باشد در سایتتان این سوال را منتشر فرمایید
      آقای پیشیار گرامی:
      سلام
      من از شما تقاضا دارم به تمام نظرات خودتان که از قبل تا کنون نوشته اید توجه فرمایید.چرا همه نظریات شمادقیقا در تایید مسئولین فدراسیون می باشد و یا اینکه در پیام یا مطلب بزرگی که در سایت آقای علوی نوشته می شود شما باز هم بهنوعی از پیش معلوم شده می نویسید که : من با نظر فلانی موافقم.
      الان هم که از طرف خودتان و گویا حاجی نظر داده اید آیا حاجی هم مثل شما فکر میکنند؟
      ممنون میشم جواب را بدین


    تازه ترین اخبار