امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۶:۲۳:۲۵  آخرین بروزرسانی : فروردین ۲۹ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۱ | کد خبر : 18957
    ارسال خبر چاپ خبر
  • نیما عالمیان و میدیا لطف اله نسبی امروز برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۱۲ لندن عازم هنگ کنگ شدند. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، رقابت های انتخابی المپیک ۲۰۱۲ لندن در منطقه آسیا روزهای ۳۱ فروردین تا سوم اردیبهشت ماه در هنگ کنگ برگزار می شود و در این پیکارها ۲۳ تنیس…

    نیما عالمیان و میدیا لطف اله نسبی امروز برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۱۲ لندن عازم هنگ کنگ شدند.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، رقابت های انتخابی المپیک ۲۰۱۲ لندن در منطقه آسیا روزهای ۳۱ فروردین تا سوم اردیبهشت ماه در هنگ کنگ برگزار می شود و در این پیکارها ۲۳ تنیس باز مرد و ۲۱ تنیس باز زن از ۱۴ کشور آسیا برای راه یابی ۷ بازیکن به المپیک لندن با هم به رقابت می پردازند.
    در این رقابت های چهره های مطرح آسیا و جهان همچون مالونگ نفر اول رده بندی جهان از چین، ریوسونگ مین نفر ۱۵ رنکینگ جهان از کره جنوبی، نیوا کوکی نفر ۱۹ رده بندی جهان از ژاپن، چیو یان لیونگ نفر ۳۵ جهان از هنگ کنگ حضور دارند.
    البته چهره های مطرح کشورهای دیگر از شرق آسیا همچون سونگ من جانگ نفر ۵۵ رنکینگ جهان و هیونگ بونگ کیم نفر ۹۰ دنیا هر دو از کره شمالی، کمال آچانتا نفر ۶۹ جهان از هند در این رقابت ها حضور دارند.
    میدیا لطف اله نسبی با رده جهانی ۴۱۰ و نیما عالمیان با رنکینگ ۴۶۲ جهان به همراه احمد جعفری پوربه عنوان مربی در این مسابقات حضور دارند.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "تیم ملی تنیس روی میز ایران امروز عازم هنگ کنگ شد"
    تازه ترین اخبار