امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۶:۰۱:۵۴  آخرین بروزرسانی : فروردین ۳۰ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۱ | کد خبر : 19004
    ارسال خبر چاپ خبر
  •       علیرضا جان نثار طی حکمی از سوی رئیس فدراسیون به سمت سرپرست تیم های ملی جوانان و نوجوانان منصوب شد.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور  ،با حکمی از سوی محمد زارع پور علیرضا جان نثار سرپرست تیم های ملی جوانان و نوجوانان شد. البته این خبر در روزهای قبل نیز…

     

     

     

    علیرضا جان نثار طی حکمی از سوی رئیس فدراسیون به سمت سرپرست تیم های ملی جوانان و نوجوانان منصوب شد.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور  ،با حکمی از سوی محمد زارع پور علیرضا جان نثار سرپرست تیم های ملی جوانان و نوجوانان شد.
    البته این خبر در روزهای قبل نیز شنیده شده بود.ای کاش مسئولان کمیته فنی بجای  این پستهای فرعی و غیر فنی به اصل ماجرا یعنی یارگیری از مربیان خارجی تمام وقت و همچنین مربیان مجربتر داخلی کنند. در هر صورت این پستها ومناصب غیر فنی تلقی می شود ومعلوم نیست چرا باید کمیته فنی پیشنهاد دهنده این موضوع باشد!!!
    در هر صورت با وجود عدم شناخت کافی در باره آقای جان نثار برای این بزرگوار آرزوی موفقیت داریم.
    در حکم رئیس فدراسیون آمده است:

     

    با عنایت به پیشنهاد کمیته فنی و همچنین مراتب تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست تیم های ملی جوانان و نوجوانان منصوب می شوید.
    توفیق جنابعالی را در راه پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه ایزد منان مسئلت می نماید.
                                                                                           محمد زارع پور اشکذری
                                                                                              رئیس فدراسیون
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "علیرضا جان نثار سرپرست تیم های ملی جوانان و نوجوانان شد+نکته"
    1. رستمی گفت:

      سلام آقای جان نثار تبریک میگویم امیدوارم درطول مراحل زندگی موفق باشی

    2. حسن گفت:

      با سلام و عرض ادب.اگر ایشان همان اقای جان نثار فدراسیون هستند برخورد خوبی با جوان ۱۵ ساله به قول خودشان ملیکا اخوندی نداشته اند در روز اعزام به عراق و از نظر روحی بسیار ضربه زدند.در اینصورت در رابطه با فعالیت در عرصه جوانان و رفتار ایشان واقعا متاسفموبا تشکر.

    3. مجتبی زارعی گفت:

      بهتر نبود یک نفر پینگ پنگی در این پست گمارده میشد؟.کسی که از مسایل فنی هم بی بهره نباشد.مگر سرپرستی فقط رتق و فتق امور غیر ورزشی ورزشکاران است؟جالب این است که کمیته فنی این پیشنهاد را کرده است.
      از ماست که بر ماست

    4. مرتضی گلشاهی گفت:

      با سلام خدمت برادر ارجمند جناب آقای جان نثار ضمن تبریک به حضرتعالی امیدوارم بتوانید در رشد و اعتلای تنیس روی میز کشور موفق و موید باشید.
      ارادتمند گلشاهی

    5. محسن شیشه گرها گفت:

      “به نام خدا”

      (با عرض سلام خدمت همه دوستان محترم)
      جناب آقای جان نثار یکی از زحمتکشان محترم و از کارمندان با مسولیت فدراسیون تنیس روی میز هستنداینجانب بارها از نزدیک شاهد زحمات ایشان در قبل و هنگام اعزامها بوده ام ،با توجه به اینکه آقای جان نثار چندین سال است در این عرصه به تجارب زیادی دست یافته اند ،امید واریم همواره در راه خدمت رسانی به جوانان و نوجوانان کشورمان موفق و پیروز باشند.

      • مدیر سایت گفت:

        به نام خدا
        دوست عزیز و گرامی جناب آقا محسن عزیز تر از جان
        با سلام
        در شرایط فعلی متاسفانه نوشته شما منطقی به نظر نمیرسد.زیرا حتما سوالات و بحثهای مربوطه به این انتصاب را هم مطالعه کرده اید.
        ما با کارمند نمونه بودن و حسن رفتار و منش ایشان نه تنها هیچ مشکلی نداریم بلکه تقدیر و تشکر هم میکنیم.لطفا حضرتعالی که از نزدیک شاهد زحمتهای ایشان بوده اید و بنده هم به زحمات صادقانه ایشان ایمان واذعان دارم اما بهتر نیست به ایشان مثلا پست تدارکات تیمهای ملی را می دادند؟
        آقا محسن عزیزم: آیا شما از صاحبان حق در تنیس روی میز که باندازه عمر من و شما در این عرصه زحمت مستقیم پینگ پنگی کشیده اند وعرق ریخته اند خبر ندارید؟پس برای آنان باید چه پست و سمتی را ایجاد کنیم؟
        راستی این همه پتانسیل کجا هستند؟

        قصه بسیار است…..


    تازه ترین اخبار