امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۱۷:۳۵  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۵ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۱ | کد خبر : 19378
    ارسال خبر چاپ خبر
  • قهرمان معلول تنیس روی میز جهان و آسیا گفت: به عنوان تنها نماینده کشورم در رقابتهای پارالمپیک ۲۰۱۲ لندن، وظیفه سنگینی بر عهده دارم و فقط به کسب مدال و سکو می اندیشم. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛حسن جانفشان افزود: طی شش ماه گذشته با حضور در مسابقات جهانی اپن تایوان و کسب…

    قهرمان معلول تنیس روی میز جهان و آسیا گفت: به عنوان تنها نماینده کشورم در رقابتهای پارالمپیک ۲۰۱۲ لندن، وظیفه سنگینی بر عهده دارم و فقط به کسب مدال و سکو می اندیشم.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛حسن جانفشان افزود: طی شش ماه گذشته با حضور در مسابقات جهانی اپن تایوان و کسب مدال نقره انفرادی و طلای تیمی و همچنین کسب عنوان چهارمی انفرادی و طلای تیمی در مسابقات آسیایی و اقیانوسیه موفق به ارتقاء رتبه در رنکینگ جهانی شدم و از سوی فدراسیون و انجمن تنیس روی میز جانبازان و معلولین کشور جواز حضور در رقابتهای پارالمپیک ۲۰۱۲ لندن را کسب کردم.

     

    وی، امتیاز رنکینگ جهانی خود در شش ماه گذشته را رتبه ۱۸ اعلام کرد و گفت: سال گذشته نیز با کسب دو نشان طلای انفرادی و تیمی در مسابقات جهانی چین موفق به ارتقاء رتبه جهانی خود شدم.

     

    جانفشان افزود: در حال حاضر مربی تمرینی ندارم ولی با انجام تمرینات لازم به کمک حریفان تمرینی سعی می کنم از لحاظ تکنیکی و آمادگی جسمانی خود را آماده نگه دارم.

     

    وی اضافه کرد: به احتمال بسیار زیاد اولین مرحله اردوی آمادگی ام از دهم اردیبشهت ماه جاری در یکی از دو شهر ارومیه و یا تبریز آغاز می شود.

     

    وی با اشاره به اینکه تنها نماینده ایران در رقابتهای پارالمپیک لندن می باشد افزود: این امر وظیفه مرا در قبال کشورم چند برابر می کند وامیدوارم بتوانم با رفتن بر سکو و کسب مدال، دل میلیونها ایرانی را شاد کنم.

     

    وی ادامه داد: امیدوارم در آینده نزدیک با حضور جوانان علاقه مند و مستعد شاهد رشد و توسعه این رشته در سطح ملی و فراملی باشیم.

     

    جانفشان، بازیکنان چینی، کره ای، هنگ کنگی و ژاپنی را از حریفات اصلی خود دانست و افزود: تنیسورهای آسیایی شرقی همواره حریفان قدری در سطح آسیا و جهان به شمار می روند ولی من با توکل بر خدا همواره توانستم بازیهای قابل قبولی را در مصاف با آنان انجام دهم.

     

    وی حضور معلولان جسمی و حرکتی در میادین ورزش را امری ضروری و لازم دانست و افزود: انجام فعالیتهای ورزشی برای یک معلول به اندازه رفع تشنگی و گرسنگی ضروری است و موجب ایجاد نشاط و شادابی روح و روان شده و افسرگی را از بین می برد.

     

    این جوان معلول اشنویه ای از سال ۸۶ و در کلاس ۲ نشسته به صورت حرفه ای رشته تنیس روی میز را آغاز کرده است و چندین عنوان جهانی، آسیایی و بین المللی را در کارنامه ورزشی خود دارد و افتخارات متعددی را برای ایران اسلامی کسب کرده است.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "قهرمان معلول تنیس روی میز جهان و آسیا:در پارالمپیک لندن فقط به کسب مدال می اندیشم"
    1. شیخ زاده گفت:

      با سلام وتبریک به دوست عزیزم اقا حسن امیدوارم در فرصت باقیمانده با تمرینات منظم وبا تلاش بتونی به فرم ایدهال برسی وانشالله رو سکو باشی ذر المپیک به نمایندگی همه بجه های کم توقع جانبازومعلول موفق باشی


    تازه ترین اخبار