امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۰۸:۲۴  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۹ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۱ | کد خبر : 19622
    ارسال خبر چاپ خبر
  • رئیس انجمن پینگ پنگ ناشنوایان اظهار داشت: بانوان پینگ پنگ باز برای حضور در مسابقات آسیایی کره جنوبی چهارم اردیبهشت در مشهد اردو برگزار می کنند. علی رضا حجازیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: مردان پینگ پنگ باز علاوه بر حضور در مسابقات آسیایی کره جنوبی، رقابت جهانی ژاپن را پیش رو…

    رئیس انجمن پینگ پنگ ناشنوایان اظهار داشت: بانوان پینگ پنگ باز برای حضور در مسابقات آسیایی کره جنوبی چهارم اردیبهشت در مشهد اردو برگزار می کنند.
    علی رضا حجازیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: مردان پینگ پنگ باز علاوه بر حضور در مسابقات آسیایی کره جنوبی، رقابت جهانی ژاپن را پیش رو دارند از اینرو برای آمادگی هر چه پیش تر پینگ پنگ بازان در مسابقات جهانی قصد برگزاری اردویی را در پنج شنبه اول اردیبهشت ماه داریم البته با مسئولان تنیس روی میز صحبت انجام دادیم تا در صورت فراهم بودن شرایط در ورزشگاه شهید عضدی تمرین کنیم.

     

    وی ادامه داد: پینگ پنگ بازان به مدت یک هفته به تمرین می پردازنند و سپس ششم اردیبهشت ماه عازم مسابقات جهانی ژاپن می شوند البته ارسال یکی از مدارک ورزشکاران با وقفه ای کوتاه صورت گرفته است که امیدواریم این مسئله مشکلی را در اعزام تیم پینگ پنگ ناشنوایان به مسابقات ژاپن ایجاد نکند.

     

    حجازیان افزود: علاوه بر حضور مردان در رقابت های بین المللی، بانوان پینگ پنگ باز نیز آماده ی رقابت با حریفان آسیایی خود می شوند از اینرو قرار است اردوی مشترکی را در مشهد برگزار کنیم تا بانوان پینگ پنگ باز در مسابقات آسیایی کره جنوبی علاوه بر کسب تجربه افتخار آفرینی نیز کنند

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "رئیس انجمن پینگ پنگ ناشنوایان :اردوی بانوان را در مشهد برگزار می کنیم"
    1. شمس گفت:

      با آرزوی موفقیت روزافزون برای استاد حجازیان
      به حق که زحمات جنابعالی در اعتلای این رشته در تمام ابعاد تاثیر بسزایی داشته و دارد.


    تازه ترین اخبار