امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۱:۲۰:۲۷  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۱۱ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۱ | کد خبر : 19776
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مسابقات تور جهانی چین در حالی برگزار می شود که خبری از اعزام نوشاد عالمیان، مرد المپیکی ایران به این رقابت ها نیست. به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ، نیما عالمیان و پوریا عمرانی ۲ تن از جوانان خوش آتیه تنیس روی میز به همراه افشین نوروزی با تجربه ، سوم خرداد ماه به…

    مسابقات تور جهانی چین در حالی برگزار می شود که خبری از اعزام نوشاد عالمیان، مرد المپیکی ایران به این رقابت ها نیست.
    به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ، نیما عالمیان و پوریا عمرانی ۲ تن از جوانان خوش آتیه تنیس روی میز به همراه افشین نوروزی با تجربه ، سوم خرداد ماه به مسابقات تور جهانی اعزام می شوند .
    مهرداد بابادی وند درباره علت غیبت نوشاد عالمیان گفت: چون نوشاد قبل از این تور در تور جهانی کره جنوبی که از ۲۷ تا ۳۱ اردیبهشت ماه به طول می انجامد شرکت می کند نمی خواهیم بدنش را خسته کنیم.
    وی افزود: نوشاد عالمیان در رنکینگ جهانی فدراسیون تنیس روی میز به زیر ۱۰۰ رسیده و اکنون حیف است اگر در این مسابقات شرکت کند و به علت خستگی یک باخت بدهد، رتبه اش پایین می آید
    نکته: به نظر می رسد این تصمیم  صحیحی بوده  که در نهایت به نفع نوشاد و در مجموع منافع ملی خواهد بود.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "نوشاد به تور جهانی اعزام نمی شود+نکته"
    1. بازیکن دسته برتر گفت:

      نوشاد اگه نمیره ……که هست.بقیه هم بیق هستن.

    2. حسن گفت:

      با سلام و عرض ادب.اقا یک نفر باسم اقای فرقدانی در استان اصفهان هم هست در اخرین مسابقات چهارم شده قدش حدود ۱۸۰ و وزنش حدود ۷۲ کیلو است.فقط جوان نجیب و با حیایی است .معتقد است درب یخچال باز ولی حیا کجاست به همین دلیل اعتراض نمی کند .میگه اگر ۱۰۰ بار دیگه هم مجمع در استان برگزار شود چون مدیون و متعهد است و ارزشهای ورزش را بر موارد مادی ان ترجیه می دهد بدون وابستگی به هر کسی در مجمع باز هم شرکت می کند.حالا اگر شرکت در مجمع باعث افت در پینگ پنگ است و بازی را خراب می کنه باز هم او را انتخاب نکنید در ان دنیا و همین دنیا که دار مکافات است تقاس پس می دهید.خدا بداد شما قاضیان انتخاب کننده و مغرض برسد.با تشکر

    3. مدیر سایت گفت:

      به نام خدا
      جناب خوش تینت یا….
      شما نوشته اید که….
      بابا جون مگه بازیکن دیگه توی تیم ملی نیست که چپ و راست ………رو میفرستید؟
      والله دور از انصاف هست که کسی که توی کشورش توی ۷ یا ۸ تای اول هم نیست رو راه به راه میفرستین به تور و مسابقات!!!!
      بابا چون یه نفر تو این فدراسیون نیست که بگه چرا این آقا باید بره ؟؟؟؟؟
      شما دارید بقیه رو قربانی شاگرداتون و آرزوهاتون میکنید که به زور مطرحشون کنید که شاید در آینده نزدیک این سرمایه گذاریتون توی فدراسیون نتیجه بده و یکی از کرسیهای فدراسیون رو اشغال کنه … الان که بازیکنه در حق سایرین اجحاف میشه و این آقا هم که بدش نمیاد و صداشم درنمیاد! وای به روزی که توی فدراسیون یه کاره بشه!!!
      آقای علوی عزیز این دور از انصاف هست که آینده نگری یا به عبارت بهتر آینده سازی برای خود از طریق آینده سوزی برای دیگران بوسیله افرادی که خود با عدم شایستگی در مسند قدرت هستند و میخواهند آینده خود را به واسطه این افراد تضمین کنند را آشکار و بر ملا نکنید

      دوست عزیز وگرامی: بنده از شما که اینقدر خودتان را صاحب حق می دانید سوال میکنم که شما که جرات معرفی نام خودتان را ندارید چگونه از بنده انتظار دارید افشاگری بکنم؟
      تازه اینجانب تک و تنها بصورت واضح و شفاف ومرد و مردانه و بدون تعارف تمام گفتنیهای این خانواده را منتشر کرده ام وفکرنمیکنم گفتنی دیگری باقی مانده باشد .مابقی ماجرا را شماها باید پیگیر بشوید …بسم الله
      بالاخره بنده باید بدانم که آیا کسانی که دم از حق و حقیقت و افشاگری میزنند چه کسانی هستند ؟کسانی که حتی جرات نام بردن خود را ندارند؟
      خوب خروجی مشخص است وهرکس در فدراسیون هرکاری دلش میخواهد میکند و با این وضعیت هیچکس نمیتواند صدایش را به جایی برساند.
      جنابعالی یک طوری حرف می زنید که انگار تا الان تمام گفتنیها را حضرتعالی برای افکار عمومی منتشر کرد ه اید نه ما.
      متاسفانه امثال حضرتعالی در این خانواده فراوانند و بنا به هردلیلی همیشه جرات نام بردن خود را هم ندارند اما ماشاالله تا دلتان بخواهد ادعا دارید و شعار می دهید.
      بنده دقیقا همین جا بصورت رسمی به شما و به تمام افکار عمومی خانواده تنیس روی میز مرد و مردانه اعلام میکنم که اگر به تعداد ۱۲ نفر مرد ؛آقا ؛زن ؛خانم با نام واقعی وجود داشت بله فقط ۱۲ نفر بنده خودم را بعنوان جانباز این مملکت با زنجیر به درب ورودی وزارت ورزش میبستم تا آقایان را مجبور به رسیدگی به ….میکردم.
      آی اایهاالناس این منم سید منصور علوی مدیر پایگاه تخصصی پینگ پنگ هل من ناصرا ینصرنی؟ با نام و ماهیت مشخص!
      برای شنا کردن به سمت مخالف رودخانه، قدرت و جرات لازم است . وگرنه هر ماهی مرده ای هم
      می تواند از طرف موافق جریان آب حرکت کند.

      لطفا کمی در این باره فکر کنید ..

    4. حسن گفت:

      با سلام و عرض ادب.
      اقای علوی این حقیر معذرت می خوام که نصف نامم را می نویسم جرات کامل نوشتن ان را ندارم.باندازه همین نصف نامم هم صحبت می کنم و می نویسم تازه خیلی از انها را شما هم درج نمیکنید..اگر نام کامل بنویسم قول می دهید هر چه نوشتم را درج کنید یا همین نصف نام کاقی است.با تشکر.

    5. حمید شفیعی گفت:

      با سلام
      به آقای علوی و همه دلسوزان تنیس روی میز خسته نباشید عرض می کنم
      در خصوص توانایی های آقای محمد فرقدانی کافی است به نتایج مسابقات آسیایی ماکائو که در همین سایت منتشر شده مراجعه شود ، بردن از بازیکن تیم میزبان( از کشور های آسیای جنوب شرقی ) و نتیجه ۴-۳ مقابل کسی که در دوبل روی سکو رفته ، کار آسانی نیست . اصول اخلاقی همیشه ثابت هستند . اگر دزدی بد است تا ابد بد است و اگر اظهار نظر و رای دادن به عنوان یکی از اعضاء مجمع هیات تنیس روی میز استان اصفهان ، صحیح است ، تا ابد درست است فرقی نمی کند که الان چه کسی در راس باش و یا چه کسی ناراحت بشود . به همین دلیل است در اصفهان همه( چه موافقین و چه مخالفین هیات فعلی ) به آقای محمد فرقدانی به عنوان یک قهرمان با اخلاق احترام می گذارند .

    6. محمدرضا گفت:

      بین شما کسی هست که مسلمان باشد؟

      جوانی با چاقو وارد مسجد شد و گفت :
      بین شما کسی هست که مسلمان باشد ؟
      همه با ترس و تعجب به هم نگاه کردند و سکوت در مسجد حکمفرما شد ، بالاخره پیرمردی با ریش سفید از جا
      برخواست و گفت : آری من مسلمانم
      جوان به پیرمرد نگاهی کرد و گفت با من بیا ، پیرمرد بدنبال جوان براه افتاد و با هم چند قدمی از
      مسجد دور شدند ، جوان با اشاره به گله گوسفندان به پیرمرد گفت که میخواهد تمام آنها
      را قربانی کند و بین فقرا پخش کند و به کمک احتیاج دارد ، پیرمرد و جوان مشغول قربانی
      کردن گوسفندان شدند و پس از مدتی پیرمرد خسته شد و به جوان گفت که به مسجد بازگردد
      و شخص دیگری را برای کمک با خود بیاورد
      جوان با چاقوی خون آلود به مسجد بازگشت و باز پرسید :
      آیا مسلمان دیگری در بین شما هست ؟
      افراد حاضر در مسجد که گمان کردند جوان پیرمرد را بقتل رسانده نگاهشان را به
      پیش نماز مسجد دوختند ، پیش نماز رو به جمعیت کرد و گفت :
      چرا نگاه میکنید ، به عیسی مسیح قسم که با چند رکعت نماز خواندن کسی مسلمان نمیشود !!

    7. بازیکن ملی پوش-نام محفوظ گفت:

      ای کسانی که در فدراسیون تصمیم گیری می کنید.روی سخن من با شماست.اگر دیگران در حق بازیکن شما اجحاف کنند چه حالی داری ؟حال دیگران در قبال تو ورفتارت همینگونه خواهد شد.نکن که بد خواهی دید.خدا در جای حق نشسته است و روزی این بساط به پایان می رسد .روزی برای جفایی که در حق پینگ پنگ می کنید باید جوابگو باشی.آن هم نه در پیشگاه بنده خدا بلکه در پیشگاه حضرت حقش.امیدوارم برای این همه حق خوری و حق کشی جوابی داشته باشی.
      موفق باشی

    8. محمد پیشیار گفت:

      با سلام و احترام
      در دسته برتر بازیکنان بزرگی وجود دارد. همانطور که حضوراً به آقای نیکوکار هم گفته ام, محمد فرقدانی بازیکنی است که نیاز به حمایت دارد و توانایی ایشان خیلی بیشتر از این چیزی است که ارائه می دهد.
      خوشبختانه امسال, برنامه ریزی های فدراسیون خیلی بهتر از سال گذشته است و برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت عملیاتی خوبی برای تنیس روی میز کشور طراحی شده است.

    9. حسن گفت:

      با سلام و عرض ادب.اقای احتشام زاده و اقای با با دی وند انچه توصیه کردم این حقیر راه به صداقت نر فت فکر می کنم غافل شده اید از حق الناس برای اخرین بار تذکر میدهم به عنوان کوچکترین عضو این خانواده ورزشی قضاوت و تصمیم گیری بدون انتخابی بعنوان انتصاب تفوای -اگاهی فنی و علمی و علم قضاوت را لازم است.عدم رعایت این مهم علاوه بر از بین بردن حقوق جوانان منافع ملی را تحت الشعاع قرار می دهد.تعمق کنید اینگونه عملکرد بارها تکرار شده و حرمت توسط دلسوزان نگه داشته و صبر و امید به بهبودی و …مانع از عکس العمل بوده است.نباید به صورتی خدای ناکرده عمل کنیم که در دنیا و اخرت مدیون باشیم .بخصوص از اقای احتشام زاده انتظار جواب در اسرع وقت را دارم چرا که احساس می کنم مسائل شخصی حق و حقوق جوان سالم و نجیب این مرز و بوم اسلامیمان را تحتاشعاع قرار داده انشاالله که اینگونه نیست و توضیحات مشارالیه لازم است.با تشکر

    10. مهرداد بابادی وند گفت:

      با سلام و نشکر از همه دوستانی که اعلام نظر فرموده اند مشکل مصاحبه این است که بصورت کامل توسط مطبوعات چاپ نمیشود بنده عرض نمودم در سالجاری بدلیل محدودیتهای مالی فدراسیون در هر اعزام برون مرزی حداکثر ۴ بازیکن را می تواند اعزام نماید که بت بررسی عملکرد بازیکنان و سن انان و بر اساس نظر فنی اقای پراوزه ۳ بازیکن باید در کلیه اعزام ها ثابت باشند که شامل نوشاد و نیما و پوریا خواهد بود و در کنار انها به تناوب بازیکنان دیگر همانند میدیا و شاهین و افشین اعزام خواهند گردید که میدیا هنگ کنگ افشین چین و شاهین به مراکش اعزام خواهند گردید دوستان نباید احساسی قضاوت نمایند زیرا عملکرد و کارنامه نمام بازیکنان در مسابقات مختلف بین المللی موجود است و در صحبیتها تمام کنایه ها به سمت افشین نوروزی است که نباید از یاد ببریم که کمبود سفر خارجی ندارد که این فدراسیون بخواهد او را اعزام کند و در ۱۷ سالگی قهرمان اول بزرگسال کشور شده و چنانچه پس از مسابقات اسیایی تایلند که نفر سوم بزرگسالان زاپن را شکست داد مورد حمایت قرار میگرفت قطعا در سطحی بالاتر از الان بود ضمنا عملکرد ایشان از دیدگاه ینده و اقایان پراوزه و لونگو در مسابقات جهانی قابل قبول بوده و چنانچه تصمیمی گرفته میشود یقین داشته باشید منافع ملی لحاظ میشود و نه منافع شخصی و دیدگاه های مربیانی مانند اقایان پراوزه و لونکو قطعا از ما بالاتر و کارشناسی تر است و با هیچ کس نیر خصومت شخصی نداشته و خودشان بقول دوستان نیز شاگردی در جمع بازیکنان ایرانی ندارند

    11. نام محفوظ گفت:

      اگر این سه بازیکن ثابت باشند فکر نمی کنید که آنان را در ویترین گذاشته اید وتلاش شان کم خواهد شدو بقیه باید بدوند تا به آنان برسند؟
      آقای نوروزی در ۱۷ سالگی هرچه کرده دستش درد نکند و تبریک صمیمانه می گوییم.آیا ایشان امروز انگیزه ۱۷ سالگی اش برای حضور در تیم ملی را دارد یا به قول خودشان ایشان نیازی به تیم ملی ندارند واین تیم ملی است که به ایشان نیاز دارد.
      شاید دیدگاه آقایان مربیانی که اسم بردید به گقته خودتان قطعاًاز شما بالاتر است اما شاید دیگران این را نپذیرند.
      ضمناًاگر آقای پراوزه تصمیم گیری کرده اندکه این سه عزیز در همه اعزام ها ثابت باشند وبقیه همراهی شان کنند لطفاًخودشان پاسخگو باشند نه دیگرانی که نقشی ندارند.
      هرجا خوب بود ما مربی هستیم وطلب سهم هم داریم هرجا کمی ایراد داشت آقایان مربیان محترم آکادمی اشلاگر تصمیم گیری کرده اند و ……
      بهترین مستمسک همین آکادمی اشلاگر است و مربیان سطح بالایش
      ضمناً بازیکنی که شما او را می برید و در لحظه حساس و بدون آنگه بازی ای کرده باشد یکباره او را در ارنج آنهم بازی حساس قرار می دهید می خواهید معجزه کند و برد آنچنانی بیاورد.این آقایانی که شما از عملکردشان دفاع می کنید سالیان سال است که تجربه اندوزی می کنند اما نیما و پوریا و میدیا و فرقه دانی و ….چه آیا آنها هم به همین اندازه میدان دیده اند؟
      ضمناً در مورد آکادمی اشلاگر هم بگویم که
      کس نخارد پشت من
      جز ناخن انگشت من
      راه حل پیشرفت پینگ پنگ ایران در اتریش نیست در همین ایران است و با مربیانی که از دل و جان مایه می گذارند نه کسانی که به فکر تکمیل رزومه هستند.
      موفق باشید

    12. مهرداد بابادی وند گفت:

      دوست عزیز نام محفوظ خدمت شما عرض نمایم که اگر مربیانی در ایران ادعا میکنند دانش انها از پراوزه بالاتر است ایا در عمل نیز اینگونه است و جرا کشورهای دیگر انان را جهت مربیگری تیم ملی خود استفاده نمبکنند و کارنامه ای دارند که دبگران بیخبرند در هر صورت فروتنی مایه پیشرفت است و غرور افت پیشرفت و دوستانی که از افشین را برای کوبیدن بنده استفاده میکنند نبز اگر کم سابقه و تجربه هستند بدانند که ایشان سالهای متمادی است که عضو تیم ملی بوده و اگر هم سابقه ای در این رشته ورزشی دارند که حتما به سابقه ذهنی خود مراجعه نمایند و با توجه به محدودیت مالی این تصمیم در شرایط فعلی اتخاذ شده انشااله که در اینده تنگناهای مالی برطرف شده و بتوان تعداد بازیکن بیشتری را اعزام نمود و نوشاد و نیما در حال حاضر از سایر بازیکنان در سطح بالاتری قرار دارند و پوریا نیز با توجه به سن و سطح بازیش در اولویت قرار دارد و همه بازیکنان نیز محترم بوده و سالهای سال زحمت کشیده و صاحب حق هم هستند ولی بودجه به مقدار کافی در حال حاضر وجود ندارد و باید استفاده بهینه را نمود و انشااله شما نیز در اینده در پینگ پنگ کشور همچون گذشته در مسند تصمیم گیری قرار گرفته و پینگ پنگ کشور بیش از پیش پیشرفت نماید که قطعا ارزوی قلبی همه ما است فقط یک نکته دیگر اینکه بین دو بازیکنی که در یک سطح هستند اولویت با بازیکنی که سن کمتری دارد

    13. خوش تینت گفت:

      با سلام،
      ……..!!! مهم نیت انسانهاست که پر واضح و روشن است بر همه ، این اقدامات شما و سایر دست اندر کاران فعلی!!! ضمنا اگر پولی در بساط ندارید چه ربطی به این موضوع داره که این آقا بره ؟؟؟ خوب یه نفری که مستحق تر هست و زحمت کشیده و نتیجه گرفته بره!!! چه دلیلیه که شما آوردید!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟
      و اما،
      چناب مدیر سایت،
      این کم لطفی است که اینگونه بیان میفرمایید: شما جرات ندارید که خود را معرفی کنید و ….!!!!!
      بنده تینا خوش تینت از سمنان متولد ۱۳۵۵ به شماره شناسنامه ۸۵ صادره از شاهرود فرزند اسماعیل و دوستدار این ورزش هستم!
      حالا هر کسی شهامت داره بیاد منو از نون خوردن بندازه!!!
      یعنی چی؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!! مگه ترس داره؟!!!
      ناراحت نشید !! نه نا سپاسم ، نه تخریب گر و نه حاشیه ساز !!!!اما یک حقیقت رو میخوام بگم و اون هم اینه:
      جناب علوی به اطلاعاتی که منتشر میکنید کمی عمیق تر و صادقانه تر و خدایی تر نگاه کنید ، ببینید شما هم در برخی موارد آیا خالصانه و بدون غرض و بدون در نظر گرفتن مسایل شخصی این کار را میکنید؟؟؟؟؟!!!!
      اگر دوست داشتید حاضرم نمونه هایی از مطالبتان را برایتان در این راستا
      ارسال کنم یا آدرس آنها را بدهم!!!
      بدیهی است، درج این مطلب در سایت گویای بخشی از صداقتتان خواهد بود!!!
      اما با همه این اوصاف اذعان دارم ، شجاعت شما و شهامتتان به مراتب بیشتر از خیلیهاست که فقط ادعا دارند و صرفا مبتنی بر نیازها و منافع خویش ابراز وجود میکنند!! که البته مورد تحسین بوده و هست!

      • مدیر سایت گفت:

        به نام خدا
        خانم خوش تینت
        با سلام
        لطفا شماره تماس خود را ارسال فرمایید
        با تشکر

      • مدیر سایت گفت:

        خوش تینت گرامی
        با سلام

        بخاطر حسن نیت این دیگاه شما منتشر گردید.
        شما فرموده اید که همسرتان اجازه نمیدهد شماره تماستان را بدهید .این را میپذیریم اما لطفا شماره همسرتان را تقدیم تا شفاف سازی صورت پذیرد و واقعیت مشخص گردد.
        دلیل این اصرار نام بردن مستقیم از افراد است که شما در دیدگاه خود از انان نام برده اید والا آن بخشی که بر علیه بنده نوشته اید منتشر خواهد شد. تا یگران یاد بگیرند تحمل انتقاد داشته باشند و نیمه خالی لیوان را نبینند.
        دوست گرامی تحت هر شرایطی دیدگاه های بعدی شما منتشر نخواهد شد تا بصورت کامل هویت شما مشخص گردد
        با تشکر

    14. حسن گفت:

      با سلام و عرض ادب.اقای احتشام زاده باید سری به گذشته زد ان موفع که بخاطر ارزشها ……….پس در عملکردها تعمق و در رفع معضلات پایداری و چه زیباست انسان در اوج باصطلاح قدرت و داشتن امتیاز تصمیم گیری برای دیگران بیاد ان شرایطی بیافتد که داد مظلومیت سر می داد و اگر نیت خالصانه و بدور از منافع می بود به هر طریق از اعمال ناحقی جلو گیری و موج سواران را اگاه که تاوان عدم خدمت صادقانه به هم نوع مسلمان چه می تواند باشد.شما بخوبی واقفید اگر هر چیز بموقع نباشد یه زودی ارزش خود را از دست خواهد داد.و توجیه پذیر نیست چون امور کلیدی فرهنگی اینده سازان از مرز تخریب این عزیزان که بگذرد توجیه پذیر نبوده حتی اگر استاد توجیه این مهم را انجام دهد.به جای شما کس دیگری پاسخ و از دید خودشان ولی توضیح شما هم لازم بود و این خانواده ورزشی انتظار این مهم را داشته و به خاطر حرمتها مجددا اعلام می شود.با تشکر


    تازه ترین اخبار