امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۱:۰۶:۴۰  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۱۶ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۱ | کد خبر : 19980
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان گفت: کردستان ظرفیت و پتانسیل خوبی را برای توسعه ورزش تنیس روی میز در اختیار دارد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، فرهاد عبداللهی ظهر شنبه در مجمع انتخابات هئیت تنیس روی میز استان کردستان اظهار داشت: با توجه به موفقیت های به دست آمده توسط ورزشکاران تنیس…

    مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان گفت: کردستان ظرفیت و پتانسیل خوبی را برای توسعه ورزش تنیس روی میز در اختیار دارد.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، فرهاد عبداللهی ظهر شنبه در مجمع انتخابات هئیت تنیس روی میز استان کردستان اظهار داشت: با توجه به موفقیت های به دست آمده توسط ورزشکاران تنیس روی میز استان و داشتن استعدادهای مناسب و برنامه ریزی های ویژه می توان استان کردستان را به یکی از استان های برتر در زمینه ورزش تنیس روی میز تبدیل کرد.

     

    وی با اشاره به اینکه ورزش تنیس روی میز در استان کردستان نیازمند حمایت های مالی بییشتری است، گفت: انتظار می رود که فدراسیون ورزش تنیس روی میز این رشته ورزشی را در استان کردستان مورد حمایت قرار دهد و اداره کل ورزش و جوانان نیز در این زمینه از تمامی ظرفیت های خود برای کمک به این رشته ورزشی بهره برداری می کند.

     

    مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان در ادامه بیان کرد: طی چند سال اخیر روند رو به رشد توسعه و تقویت رشته ورزشی تنیس روی میز مناسب بوده است و انتظار می رود که با جذب اعتبارات بیشتر دولتی و کمک بخش خصوصی شاهد تقویت این روند مناسب باشیم.

     

    وی انتخاب ذوالفقارنسب را در جایگاه رئیس هئیت تنیس روی میز استان کردستان به جا دانست و گفت: با توجه به تجربه و دانش وی در این رشته ورزشی انتظار می رود این ورزش در استان روند روبه رشدی را طی کند و شاهد حضور ورزشکاران استان در عرصه های بین المللی و ملی باشیم.

     

    انتخابات هیئت ورزش تنیس روی میز استان کردستان در حالی برگزار شد که تنها کاندیدای پست ریاست هئیت ورزش تنیس روی میز استان اقبال ذوالفقارنسب بود که با کسب ۱۱ رای از ۱۲ رای ماخوذه به مدت چهار سال آینده ریاست هیئت ورزش تنیس روی میز استان را بر عهده گرفت.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان گفت: کردستان ظرفیت و پتانسیل خوبی را برای توسعه ورزش تنیس روی میز در اختیار دارد"
    1. رحیم عبدی گفت:

      با سلام بهتر است آقای مدیرکل واقعیت هارا بیان کنند مثلاً نگویند استان کردستان روند رو به رشدی داشته، بگویند فقط سنندج مورد توجه ایشان است و بس، زیرا بسیاری از شهرستان های استان کردستان فاقد هر گونه امکاناتی نظیر سالن تمرین، میز و … هستند و در واقع حتی رئیس هیأت تنیس روی میز ندارند جالب تر آنکه دبیر محترم فدراسیون هم از خیلی مسائل خبر دارند و اقدامی نمی کنند یا شاید هم توان انجام کاری را ندارند!!!!

    2. amidi گفت:

      با سلام رحیم عزیز باید بخواهید تا تغییر امکان پذیر شود.مطالبات شهرستانها مورد تاکید من هم هست ولی باید نمایندگان و روسای هیات شهرستانها پیگیر باشند و نه اینکه ۴ سال یکبار بیایند و یک رای مثبت بدهند


    تازه ترین اخبار