امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۰:۰۷:۱۴  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۱۸ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۱ | کد خبر : 20069
    ارسال خبر چاپ خبر
  • دبیر فدراسیون تنیس روی میز خبر داد:   تنیس روی میز برای کلاس دومی‌ها اجباری می‌شود   دبیر فدراسیون تنیس روی میز از برگزاری آخرین مرحله مسابقات کسب سهمیه المپیک کشور با حضور چهار نفر از تنیس ‌بازان ایرانی در قطر خبر داد. امیر عبیدی در حاشیه سفر به استان کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار…

    دبیر فدراسیون تنیس روی میز خبر داد:

     

    تنیس روی میز برای کلاس دومی‌ها اجباری می‌شود

     

    دبیر فدراسیون تنیس روی میز از برگزاری آخرین مرحله مسابقات کسب سهمیه المپیک کشور با حضور چهار نفر از تنیس ‌بازان ایرانی در قطر خبر داد.
    امیر عبیدی در حاشیه سفر به استان کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: در آخرین مرحله رقابت‌های کسب سهمیه المپیک لندن ۲۰۱۲ دو نفر از آقایان و دو نفر از بانوان تنیس باز کشورمان به عنوان نماینده ایران در این دوره رقابت‌ها حضور خواهند داشت.

     

    دبیر فدراسیون با بیان اینکه این دوره رقابت‌ها در پایان اردیبهشت ماه جاری در کشور قطر برگزار می‌شود، افزود: نوشاد عالمیان و ندا شهسواری دو ورزشکار بانویی هستند که تا کنون جواز حضور در رقابت‌های المپیک را کسب کرده‌اند.

     

    وی در ادامه با بیان اینکه برنامه‌های فدراسیون تنیس روی میز به چند دسته تقسیم می‌شود، اضافه کرد: تقویت و توسعه ورزش‌ همگانی یکی از مهمترین برنامه‌های مهم این فدراسیون در سال جاری خواهد بود.

     

    به گفته وی، به همین منظور عقد تفاهم نامه با آموزش و پرورش و شهرداری‌ها در دستور کار فدراسیون قرار گرفته است.
    * تنیس روی میز در مدارس کشور اجباری می‌شود

     

    وی از اجباری شدن تنیس روی‌میز در بین دانش‌آموزان کلاس دوم سطح آموزشگاه‌های کشور خبر داد و گفت: در این راستا با آموزش و پرورش رایزنی‌های لازم صورت گرفته تا پایه اصلی تنیس روی میز کشور محکم‌تر شود.

     

    به گفته دبیر فدراسیون تنیس روی میز، به منظور اجرای این طرح این فدراسیون تنیس روی میز در احداث مکان‌های اختصاصی تنیس و تامین تجهیزات آموزش و پرورش را حمایت می‌کند.

     

    وی در ادامه به توسعه بعد قهرمانی این رشته ورزشی اشاره کرد و گفت: برای توسعه این بخش در سال جاری افزایش تعداد ورزشکاران دارای رنکینگ جهانی همچون نوشادعالمیان که دارای رنکنیک جهانی ۷۹ است، در دستور کار فدراسیون قرار گرفته است.

     

    به گفته عمیدی، در حال حاضر تعداد هشت نفر از بانوان و نه نفر از آقایان تیس‌باز کشور دارای رنکینگ جهانی هستند که حفظ و افزایش آنها در اولویت برنامه‌های کاری امسال فدراسیون تنیس روی میز قرار دارد.

     

    * حضور دو تنیس‌باز نونهال کشور در اردو امیدان سوئد

     

    وی به حضور ورزشکاران ایرانی در اردو‌ی هوپ یا امیدان این رشته ورزشی اشاره کرد و گفت: دو نفر از نونهالان دختر و پسر تنیس روی میز کشورمان با هماهنگی مسئول کمیته استعدادیابی به عنوان آینده سازان این رشته ورزشی در ایران اسلامی خرداد ماه امسال به کشور سوئد اعزام خواهند شد.

     

    * برگزاری کلاس‌های داوری و مربیگری تنیس روی میز

     

    دبیر فدراسیون تنیس روی میز در پایان از برگزاری کلاس‌های داوری و مربیگری و افزایش سرانه ورزشی در سطح کشور به عنوان تعدادی از برنامه‌های این فدراسیون در سال‌جاری نام برد و گفت: افزایش تعداد ورزشکاران، افزایش برگزاری مسابقات کشور بخصوص در استان‌های مرزی و برگزاری مسابقات بین‌المللی در مراکز استان‌های سطح کشور از مهم‌ترین برنامه‌های فدراسیون تنیس روی میز در سال‌جاری است.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "تنیس روی میز برای کلاس دومی‌ها اجباری می‌شود !!!"
    1. محمدرضا گفت:

      با سلام. تفکرات خوبیست مخصوصا در زمینه آموزش و پرورش. به امید اجرایی شدن آن توسط فدراسیون
      با احترام

      • مدیر سایت گفت:

        به نام خدا
        انشاالله قبول باشد وعالیست.
        اما کمی به عقب برمیگردیم در قسمت سخن کارشناسی سایت.
        این پیشنهاد را دقیقا شش ماه پیش داده بودیم. لطفا به این آدرس رجوع فرمایید:
        http://www.ttraket.com/?p=8595

    2. محمدرضا گفت:

      باسلام. انشاالله که خیره

    3. محمد پیشیار گفت:

      با سلام و احترام
      نظر آموزش و پرورش پایه پنجم دبستان بود که با تلاشهای آقای عمیدی نظر تغییر کرد.

    4. عبدالله مظفري گفت:

      با عرض سلام
      افکار این چنینی بسیار خوب است اما بشرطی که طرف دیگر هم خواهان باشد
      که انشاالله وزارت آمموزش و پرورش خواهان باشد

    5. حسن گفت:

      با سلام و عرض ادب.از ۳ ماه قبل از سال ۹۱ حضور نونهالان و اموزش این رشته با ۳ مربی کاربلد در این مفطع همزمان در سال خانه پینگ پنگ خانه اصفهان به صورت رایگان انجام شده است.حقوق مربیان نیز از محل اعتبارات استان پرداخت شده و می شود مورد فوق الا شاره در این راستا و فکر خوبی برای کشور است و حتی قادریم ساعات ورزش انها را با مدرسین خوب رایگان پوشش دهیم .از ابتدای سال تمرینات منتخب استان و اموزش توجیهی عملی بصورت هفته ای ۴ جلسه ۲ ساعت و ۱۵ دقیقه با حضور چندین مربی در کنار بازیکنان منتخب به اموزش و به روز و علمی کردن مطالب برقرار بوده و جلسه۱۹ ان بپایان رسید و تدارکی است برای یکسان کردن سبک اموزش نونهالان از پایه بوسیله مربیان شرکت کننده در این جلسات که بصورت تئوری و عملی پیگیری می شود.با تشکر


    تازه ترین اخبار