امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۰:۰۵:۰۷  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۱۹ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۱ | کد خبر : 20122
    ارسال خبر چاپ خبر
  • با اعتراض دبیر فدراسیون تنیس روی میز کشور حق انتخاب به سه نفر از اعضا مجمع انتخاباتی کردستان داده نشد. به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، دبیر فدراسیون تنیس روی میز در مجمع انتخاباتی هیئت تنیس روی میز استان کردستان حق انتخاب به رئیس ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های مریوان، سروآباد و سقز را نداد…

    با اعتراض دبیر فدراسیون تنیس روی میز کشور حق انتخاب به سه نفر از اعضا مجمع انتخاباتی کردستان داده نشد.
    به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، دبیر فدراسیون تنیس روی میز در مجمع انتخاباتی هیئت تنیس روی میز استان کردستان حق انتخاب به رئیس ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های مریوان، سروآباد و سقز را نداد و خواستار حضور روسای هیئت تنیس روی میز شهرستان‌های مذکور در جلسه شد.
    امیر عبیدی افزود: طبق آیین‌نامه برگزاری مجمع انتخاباتی رئیس ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها حق انتخاب ندارند و باید رئیس یا سرپرست هیئت آن هم با در دست داشتن حکم رسمی رای بدهد.
    وی همچنین خواستار ارائه معرفی‌نامه از سوی نماینده آموزش و پرورش استان در این مجمع شد که پس از فکس معرفی‌نامه حاضر به امضای برگه انتخابات شد.
    دبیر فدراسیون به عدم حضور میدیا لطف‌الله‌نسبی در این مجمع اعتراض کرد و گفت: قهرمان این رشته ورزشی باید طبق نامه کتبی علت عدم حضور خود به مجمع را اعلام کند و جانشین خود را معرفی کند.
    این مجمع در حالی برگزار شد که مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان به عنوان رئیس مجمع حضور داشت و هیچگونه اعتراضی به نحوه برگزاری این مجمع نداشت اما دبیر فدراسیون تنیس روی میز به عنوان نایب رئیس مجمع انتخابی در این نشست به دلایل مختلف مانع برگزاری مجمع انتخاباتی می‌شد.
    مدیرکل ورزش و جوانان به نداشتن رئیس هیئت در شهرستان‌های سطح استان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر بیشتر شهرستان‌های سطح استان رئیس هیئت تنیس روی میز ندارند به همین دلیل روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های سقز، مریوان و سروآباد در مجمع حضور دارند.
    به گفته فرهاد عبداللهی طبق آئین‌نامه اجرای مجمع انتخاباتی روسای هیئت‌های ورزشی، در صورت نبود رئیس هیئت در شهرستان‌های فعال رئیس ادارات ورزش و جوانان حق انتخاب دارند.
    دبیر فدراسیون تنیس روی میز در جواب به مدیرکل ورزش و جوانان گفت: بخش دولتی حق انتخاب در مجمع را ندارد و خواستار حضور روسای هیئت‌های شهرستان‌های دهگلان، سروآباد، سقز و قروه شد.
    با مشاهده اعتراضات مختلف دبیر فدراسیون تنیس روی میز کشور، کاندیدای رئیس هیئت تنیس روی میز  کردستان در سخنانی گفت: با وجود فعالیت چند ساله خود در رشته تنیس در صورتی که انتخابات مجمع امروز برگزار نشود از رشته ورزشی خود کناره‌گیری می‌کنم.
    اقبال ذوالفقارنسب افزود: در سال‌های گذشته شش سال رئیس هیئت دوچرخه‌سواری، یک سال سرپرست هیئت فوتبال و سه سال رئیس هیئت کشتی استان کردستان را بر عهده داشتم و اکنون به دلیل علاقه شدید به ورزش و فعالیت خاص و چشمگیر جوانان و توسعه بیشتر این رشته ورزشی کاندیدای انتخاباتی هیئت تنیس روی میز شده‌ام.
    رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مریوان در ادامه این مجمع اظهار داشت: به دلیل عدم فعالیت گذشته هیئت تنیس روی میز استان در شهرستان‌های سطح استان این هیئت را قبول ندارم چراکه این هیئت ورزشی مختص به شهرستان سنندج است.
    حامد جولایی خواستار توجه بیشتر دبیر فدراسیون و رئیس هیئت جدید تنیس روی میز به این موضوع شد و گفت: ورزشکاران این شهرستان همانگونه که در سایر رشته‌های ورزشی موفق هستند در این رشته ورزشی نیز می‌توانند عناوین مهمی کسب کنند.
    به گفته وی در صورت فعالیت این هیئت ورزشی در سطح تمام شهرستان‌های استان میدیا ‌لطف‌الله نسبی‌های دیگر شناسایی خواهند شد.
    در پایان برگه‌های آرا در بین اعضا ۱۵ نفره پخش شد اما دبیر فدراسیون برگه آرای رئیس ادارات ورزش و جوانان سه شهرستان مذکور را امضا نکرد.
    معلوم نیست چرا و به چه علت آقای جمیل لطف الله نسبی و جمال مفاخری و میدیا لطف الله نسبی در این مجمع شرکت نکرده اند وکسی هم اعتراضی به نبودن صاحبان اصلی این رشته در سنندج نکرده است.
    گفتی است آقای فرشید کوکبی قرار بوده بعنوان نماینده آموزش و پرورش در این مجمع حضور یابد که آموزش و پرورش نماینده دیگری را بصورت کتبی به این مجمع معرفی کرده است.
    انصافا و مخلصانه سوال میکنم که:آیا مجمعی که بدون وجود آقایان جمیل لطف الله نسبی و میدیا لطف الله نسبی و همچنین آقای جمال مفاخری برگزار گردد مشرعیت داشته و  شبهه و  مورد میهمی در آن به چشم نمی خورد؟
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "اعتراض دبیر فدراسیون تنیس به نحوه برگزاری مجمع+سوال ونکته"
    1. محمد پیشیار گفت:

      با سلام و احترام
      حدس میزنم آقا جمیل در ایران حضور نداشته اند.

    2. حسن گفت:

      با سلام و عرض ادب.برای صدمین بار اعلام مکنم اقای عمیدی این خانواده ورزشی فهیم است اینگونه برخورد کردن ها مخصوص بچه مدرسه ایهایت جایگاه دبیری را به فعر رقته و می برد.اعتراض شما چه حاصلی داشته اگر ۲ نفر دیگر را هم نمی گذاشتید شرگت کنند باز نتیجه فرقی می کرد.مگر این اسامی قبلا برای شما فرستاده نشده بود.که در مجمع بخواهید افدام کنید.مگر در رابطه با مجمع استان اصفهان بدلایل مختلف و کذب و دروغ بارها ان را به عقب نیاتداختید و نهایتا شرکت نکردید.بازیکنان تیم ملی بعناوین مختلف زیر سوال نرفتند با ملیکا اخوندی چه برخوردی داشتید.کسانی را که تحریک می کردید را به کلاس مربیگری تلفنی دعوت نکردید برای مربیگری تیم ملی چطور.افای قرقدانی را چگونه از اعزام محروم کردید.ملیکا اخوندی را چگونه از نظر روانی داغون کردیدو………مجمعی که با هماهنگی خود در کردستان چیدهاید را در سایت به تظاهر مخالفت می کنید.ولله نمی دانم این نوع برخورد از کجا در امده ولی وجود شما باعث تحقیر این خانواده ورزشی است نوع مدیریت تعاملی و گروهی انهم به این واضحی نوبر است تخریب رئیس فدراسیون و بعضا اعضا کمیته فنی که جایگاه شما را تقویت کند صداقت در ورزش را و ارزشها را پایمال میکند.اگر حمایت کردهاید اقای ذوالفقار نسب بیاید که اندازه دو برابر تمام وجود شما در ورزش زحمت کشیده چرا با این مصاحبه ها تخریبش می کنید چرا همه و شخصیت عزیزان این کشور را فدای کمبودهای پستی مقامی خود می کنید نیامدن اقای جمیل و میدیا ربطی به ایشان ندارد مشگل با دست پس زدن و با پا پیش کشیدن شماست.اقا صداقت.برادر من ۲۰ سال است اموزش این رشته را نابود کردید حالا هم با کروه و باند بازی مبصر راه می اندازید و همکاران باترفلای برای خود دست و پا مکنید و حمایت از انها که چی چرا متوجه نیستید بچه های ما نیاید فدای کارهای اشتباه شوند چه نیتی در این تخریب ها دارید نمی توانید با مادران اینده این مملکت عزیز مسلمان اینگونه برخورد و باعث ناراحتی روحی برای انها بدلیل منافع تان باشید .چرا تسویه حسابهای شخصی را داخل این ورزش می اورید و از ارباب گوشه نشین اسیا که خود تمام وجودش را به ناحق و با نابودی نوجوانان بدست اورده حمایت و چشم بسته فرمانبردارید.دور شوید از این ورزش که تاوان ان بوسیله قهر خداوند قادر متعال سنگین است مسئولین محترم در وزارت ورزش اگاهند که مدت زیادی است حکم شما را نزده اند چرا مثل سریش چسبیدید و خود را به این ورزش تحمیل می کنید.متعهدین موظفند این اخرین توصیه را اعلام و ضمن تقاضا از مسئولین محترم وزارت ورزش و شخص رئیس فدراسیون که تعمق و اقدام عاجل را تقاضا نموده و انشاالله خداوند قادر متعال از گناهان بندگان حقیر خود بگذرد.باتشکر


    تازه ترین اخبار