امروز: چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ | ۲۲:۰۱:۴۷  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۲۱ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۱ | کد خبر : 20302
    ارسال خبر چاپ خبر
  • بازهای انتخابی المپیک در دوحه قطر پیگیری شد و در این بازیها زنان و مردان ایران در بازیهای اول را خود را با شکست از حریفان قدرتمند خود روبرو شدند به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛ابتدا سید پوریا عمرانی این بازیکن جوان و محجوب کشورمان برابر STOYANOV Niagol ایتالیایی با نتیجه ۴ بر ۲…

    بازهای انتخابی المپیک در دوحه قطر پیگیری شد و در این بازیها زنان و مردان ایران در بازیهای اول را خود را با شکست از حریفان قدرتمند خود روبرو شدند
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛ابتدا سید پوریا عمرانی این بازیکن جوان و محجوب کشورمان برابر STOYANOV Niagol ایتالیایی با نتیجه ۴ بر ۲ از مغلوب شد . ( ۴-۱۱, ۱۱-۶, ۴-۱۱, ۱۱-۸,۱۱-۹,۱۱-۶, )این بازی روی میز شماره چهار انجام شد.
    در بازی بعدی نیما عالمیان جوان جویای نام ایران دربرابر PETE Zolt صربستانی با نتیجه مشابه ۴ بر ۲ این بازی را واگذار نماید( ۱۳-۱۱, ۷-۱۱, ۵-۱۱, ۱۱-۸,۱۴-۱۲,۱۱-۴ )این بازی روی میز شماره ۸ برگزار شد.
    مریم صامت بازیکن ملی پوش ایران روبروی GRZYBOWSKA Katarzyna از لهستان با نتیجه ۴ بر صفر بازی را واگذار کرد( ۲۰-۱۸, ۱۱-۵, ۱۱-۲, ۱۵-۱۳ ) این بازی روی میز ۳ برگزار می شد.
    محجوبه عمرانی دیگر ملی پوش خوب ایرانی با نتیجه ۴بر ۱ در برابر NOSKOVA Yana از روسیه بازی را واگذار کرد ( ۱۱-۶, ۱۱-۱, ۱۰-۱۲, ۱۱-۴,۱۱-۶,-, ) این بازی بر روی میز ۶ برگزار می شد.
    در دور بعدی رقابتهای انجام شده سید پوریا عمرانی بازی دوم خود را برابر( VOSTES Yannick ) از بلژیک بانتیجه ۴ بر ۱ واگذار کرد( ۱۱-۸, ۱۱-۶, ۹-۱۱, ۱۱-۳,۱۱-۶ )
    نیما عالمیان دیگر ملی پوش کشورمان در بازی دوم خود برابر (ERLANDSEN Geir ) از نروژ قرار گرفت وتوانست اولین برد ایران را با نتیجه ۴بر۲ کسب نماید(۴-۱۱, ۷-۱۱, ۱۱-۹, ۵-۱۱,۱۱-۴,۱۱-۱۳ )
    در بحش بانوان مریم صامت در دومین بازی خود برابر (LIU Na ) از ایرلند قرارگرفت وبا نتیجه ۴برصفر این بازی را واگذار کرد( ۱۲-۱۰, ۱۱-۵, ۱۱-۲, ۱۱-۹ )

     

    گفتنی است که رقابتها در این دوره از مسابقات بسیار سخت و حریفان ملی پوشان ایران بسیار قدرتمند می باشند.
    با آروزی موفقیت برای ملی پوشان خوب کشورمان.
    محجوبه عمرانی گیم اول را با نتیجه ۱۱ بر ۵ واگذار کرد ه است تا لحظاتی دیگر گیم دوم آغاز خواهد شد:
    در این گیم محجوبه عمرانی از حریف ولزی خود با نتیجه ۶ بر ۴ عقب افتاده است… نتیجه ۹ بر ۴ بسود حریف ولزی می باشد. گیم دوم نیز با نتیجه ۱۱ بر ۵ بسود حریف ولزی به پایان رسید. گیم سوم تا لحظاتی دیگر آغاز خواهد شد.
    در گیم سوم محجوبه عمرانی ۲ بر صفر عقل افتاده است… ۴ بر صفر بسود حریف ولزی….۵بر ۱…۶بر۲… ۶بر۳ ….۸بر۳….۸ بر ۴…۸بر۵…۹بر۵…۱۰ بر۶…۱۰ بر ۷…این گیم با نتیجه ۱۱ بر ۷ بسود حریف به اتمام رسید تا لحظاتی دیگر گیم چهارم آغاز خواهد شد.
    این گیم با نتیجه۱بر۱ دنبال می شود…نتیجه ۲ بر ۲  می باشد…۴ بر ۲ بسود حریف ولزی…۵بر۲…۵بر۴ …۶بر۴…۱۰ بر۴…این گیم نیز با نتیجه ۱۱ بر۴ بسود حریف ولزی محجوبه عمرانی به پایان رسید.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "آخرین نتایج رقابتهای انتخابی المپیک/دوحه قطر-(گزارش زنده محجوبه عمرانی)"
    1. amidi گفت:

      با سلام اقای ارلاندسون نروژی حریف نیما که شکست خورده است دارای رنکینگ ۲۳۰ است و بنابرین حداقل نتیجه این مسابقه ارتقائ رنکینگ نیم خواهد بود . به همه بازیکنان و مربی محترمشان خدا قوت میگویم


    تازه ترین اخبار