امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۵۵:۴۵  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۲۳ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ | کد خبر : 20416
    ارسال خبر چاپ خبر
  • عمیدی: به کار سابقم بازگشتم/رفاقتی در فدراسیون کار می‌کردم   خبرگزاری فارس: سرپرست سابق دبیری فدراسیون پینگ پنگ گفت: با جدایی از فدراسیون به کار سابقم در استانداری کردستان بازگشتم. به گزارش خبرگزاری فارس، امیر عمیدی، مشاور استاندار کردستان که مدتی بدون حکم سرپرست دبیری فدراسیون پینگ پنگ را بر عهده داشت، از این فدراسیون…

    عمیدی: به کار سابقم بازگشتم/رفاقتی در فدراسیون کار می‌کردم

     

    خبرگزاری فارس: سرپرست سابق دبیری فدراسیون پینگ پنگ گفت: با جدایی از فدراسیون به کار سابقم در استانداری کردستان بازگشتم.
    به گزارش خبرگزاری فارس، امیر عمیدی، مشاور استاندار کردستان که مدتی بدون حکم سرپرست دبیری فدراسیون پینگ پنگ را بر عهده داشت، از این فدراسیون جدا شد و به کار سابق خود بازگشت.

     

    وی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزش خبرگزاری فارس در مورد جدایی‌اش گفت: من مشاور استاندار کردستان بودم و برای کمک به جامعه پینگ پنگ مدتی در سمت دبیری فدراسیون کار کردم، اما حکم و حقوقی نداشتم و به نوعی رفاقتی کار می‌کردم.

     

    وی گفت: استاندار کردستان هم تاکید داشت که سرکار خودم باز گردم و من هم این کار را انجام دادم.

     

    وی گفت: استعفای خود را به زارع‌پور، رئیس فدراسیون داده‌ام

    *********************************************************************************

     

    دبیر فدراسیون پینگ پنگ حاضر به ادامه کار با شرایط فعلی نیست
    تهران -دبیر فدراسیون پینگ پنگ ایران گفت:شرایط فعلی برای ادامه فعالیت در این فدراسیون برای من مناسب نیست.
    به گزارش ایرنا،امیر عمیدی امروز شنبه استعفای خود را به حمید سجادی معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان ارائه کرد.

     

    وی چهارمین دبیر فدراسیون پینگ پنگ است که در دو سال و نیم اخیر از این سمت کناره گیری می کند.

     

    وی در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اینکه حاضر نیست با این شرایط با فدراسیون پینگ پنگ همکاری کند،افزود:بیش از ۹ ماه است که با فدراسیون پینگ پنگ بدون هیچ چشم داشتی همکاری کرده و در این مدت تمام سعی خود را برای روند رو به رشد این ورزش بکار گرفته ام.

     

    عمیدی با گلایه از مسوولان وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد:حضور همزمان در استانداری کردستان و فدراسیون پینگ پنگ مشکلاتی را برایم ایجاد کرده است و از این رو به هیچ وجه به صلاح نیست این روند ادامه یابد.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "دوخبر از استعفای دبیرفدراسیون!"
    1. محمدرضا گفت:

      با سلام. آقای عمیدی همینکه برای هم وطنان خود ارزش قائل شدند و وظایف دبیری را بدون حکم انجام میدادند باید از ایشان تشکر کرد.
      من در حیرتم که چگونه در سمت خود باقی ماندند درصورتی که حکمی براشان زده نشده بود!!!!…. الله اعلم
      انشاالله که خیر بوده و باشد
      با احترام

    2. سعید گفت:

      با سلام تشکر جانانه ای از آقای عمیدی عزیز داریم نگذریم که ایشان در آن برهۀ حساس فداکاری به خرج داده و به عنوان یک پینگ پنگی در فدراسیون وارد شدند به امید موفقیت های مداوم ایشان.

    3. لرکي پور گفت:

      سلام استاد بزرگوار جناب آقای عمیدی در هر صورت آرزوی موفقییت برایتان مسئلت دارم .
      سئوالی که برایم حل نشده این است که :
      ۱-برای چه آمدیدید؟به همان دلیل میبایستی برای کمک به تنیس می ماندید؟
      ۲-اگر با وضعییت مورد نظرتان ادامه کار جور نبود چرا زودتر استعفا ندادید ؟

    4. fariba-ghavamzadeh گفت:

      کشتی شکستگانیم ای باد شرطه برخیز….

    5. محمود ساكياني گفت:

      بر هیچکس پوشیده نیست آرامشی که در پینگ پنگ کشور در این چند ماه حاکم شد و منجر به موفقیتهای بسیار زیادی برای فدراسیون و پینگ پنگ ایران گشت محض وجود جناب آقای عمیدی در سمت دبیری فدراسیون بود و افرادی که از حضور این بزرگوار ناراحت بودند ، انشاالله زنده باشند و بعد از او را هم ببینند ، همچنانکه قبل از او راهم دیده بودند. این همه همدلی و وحدتی که در این چند ماه به پینگ پنگ برگشت حاصل درایت و بزرگ منشی ایشان بود که اگر نبود معلوم نبود ما نماینده المپیکی می داشتیم یا نمی داشتیم.هم خوشحالم که رفت و هم افسوس می خورم . خوشحالم که رفت تا دیگران بعد از او را هم ببینند ضمن اینکه به زندگیش رسیدگی کند و ناراحتم از اینکه آقایان و مسئولین از اعتبارش نهایت بهره برداری سوئ را بردند و موجب ابقای خود گردیدند.آقای عمیدی به فدراسیون اعتبار بخشید. خداوند تاییدشان فرماید.

    6. ابری گفت:

      فکر می کنید نفر بعدی کیه تا از حالا خودمون را اماده کنیم برای حمله….

    7. حسن گفت:

      با سلام و عرض ادب.جای پای مودچه سیاه روی سنگ سیاه در دل شب سیاه عدالت حضرت علی ع بود ولی از دست مردم نا اگاه و طماع به چاه پناه مبرد و سر مبارک را داخل ان می کرد و فریاد می کشید.فرزند او فرموده است هیچوقت مسئولیتی را نپذیرید مگر انکه مطمئن باشید در حد ان و توانایی انجام ان مهم را داشته باشید.مدیری متعهد و متخصص و عادل شایسته مجری مصوبات فدراسیون کشوری به این بزرگی و مردم فهیم ایران است.او می تواند با عملکردی صادقانه در مسئول فدراسیون و وزارت ورزش و جوانان منافع این ورزش را تامین و اخلاق مداری را توسعه و فرزندان این مرزو بوم را برای اینده ایران اسلامی پرورش و باطبع باعث احتزاز پرچم مقدس ما در میادین بین المللی بیش از پیش باشد.با تشکر.

    8. عبدالله مظفری گفت:

      باسلام
      تلاش و کوشش جناب عمیدی برهمگان روشن است باید افسوس خورد که خوبان میروند وتعداد اندکی از این رفتن خوشحالند باید بدانند که این خوشحالی روزی به گریه تبدیل خواهد شد.
      برای آقای عمیدی آرزوی موفقیت دارم

    9. ابری گفت:

      شب دراز است وقلندر بیدار………………

    10. محمد پیشیار گفت:

      با سلام و احترام
      استاد عمیدی چه در سمت دبیری فدراسیون باشند و چه نباشند منشاء خیرات در این رشته هستند و حکم دایره المعارف رو برای ما دارند. همیشه و همه حال(حتی از پشت ابر), خیرشان به جامعه شریف تنیس روی میز رسیده. من شخصاً می خواهم یک تشکر ویژه داشته باشم از خانواده محترم ایشان بابت ایثار و فداکاری و از خودگذشتگی که انجام دادند.


    تازه ترین اخبار