امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۶:۰۲:۴۲  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۳۰ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۱ | کد خبر : 20755
    ارسال خبر چاپ خبر
  • بانزدیک شدن عزیمت تیمهای ملی آقایان و بانوان کشورمان به رقایتهای آزاد لهستان در ارتباط با مربیان اعزامی با این تیمها شبهاتی بوجود آمد که پس از پیگیری پایگاه تخصصی پینگ پنگ نتیجه این پیگیری به شرح ذیل تقدیم میگردد: ۱-سرکار خانم ویدا عبدی مربی تیم ملی نوجوانان کشورمان بدلیل همزمان بودن رقابتهای ناشنوایان که…

    بانزدیک شدن عزیمت تیمهای ملی آقایان و بانوان کشورمان به رقایتهای آزاد لهستان در ارتباط با مربیان اعزامی با این تیمها شبهاتی بوجود آمد که پس از پیگیری پایگاه تخصصی پینگ پنگ نتیجه این پیگیری به شرح ذیل تقدیم میگردد:

    ۱-سرکار خانم ویدا عبدی مربی تیم ملی نوجوانان کشورمان بدلیل همزمان بودن رقابتهای ناشنوایان که در کره جنوبی برگزار می شود به رقابتهای لهستان اعزام نمی شود.
    خانم عبدی مربی تیم ملی نوجوانان کشورمان طی نامهای به فدراسیون تنیس روی میز اصلاع داده که چون مربی تیم ملی ناشنوایان کشورمان می باشد و با توجه به دینی که نسبت به این قشر ورزشکار دارد در صورت امکان به رقابتهای کره جنوبی همراه ناشنوایان اعزام گردد که در نهایت فدراسیون کشورمان با این درخواست موافقت کرده است.
    ۲-جناب آقای نادر شاملو مربی تیم ملی نوجوانان کشورمان که حتی نام ایشان در لیست اعزامی  به لهستان موجود بوده است بنا به دلیل نداشتن فرصت شش ماهه پاسپورت خود نتوانست به رقابتهای آزاد لهستان اعزام گردد.
    نادر شاملو در این ارتباط بیان کرد که : با توجه به فرصت سه روزه برای تمدید پاسپورتم وبخاطر اینکه در این مدت سه روز انتخابات در استان همدان  به دور دوم کشیده شده بود وبا همزمان بودن با این دوره از انتخابات و تعطیلی ادارت نتوانستم در وقت مقرر پاسپورت خودم را تمدید نمایم.
    با وجود عدم اعزام  به این رقابتها در حال حاضر در اردوی تیم ملی حضور دارم  وهمه چیز خوب پیش می رود.
    شاملو افزود : ساعات تمرینی بازیکنان را از دو ساعت و نیم به سه ساعت افزایش داده ودر مجموع صبحها سه ساعت و عصرها نیز سه ساعت مشغول تمرینات هستیم. تا انشاالله بازیکنان ملی پوش ما بتوانند در اوج آمادگی به این رقابتها سفرنمایند.
    البته بهتر بود جهت تنویر افکار عمومی سایت فدراسیون در این باره اطلاع رسانی میکرد تا عدم اطلاع رسانی زمینه را برای ایجاد برخی شایعات فراهم ننماید.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "توضیحی در باره عدم اعزام آقای شاملو وخانم عبدی!"
    1. fariba-ghavamzadeh گفت:

      با سلام ..جای تاسف از تکرار سهل انگاری ها در مورد مدارک برای ویزا ها راستی راستی چند بار؟

    2. فاطمه رجبی گفت:

      با سلام بعد از خواندن این مطالب به فکر فرو رفتم که قحطی مربی در سطح تیم ملی وجود دارد؟!! بعضی ها آنقدر پرکار و بعضی ها اینقدر …….واقعا این مربیان پر مشغله وقتی برای برنامه ریزی اردوهای تیم ملی دارند؟یا سوال مهم تر این که چگونه برنامه ریزی می کنند حضور فیزیکی در اردوهای تیم هایشان داشته باشند؟ یا اردو و آمادگی بازیکنان خیلی مهم نیست اعزام مهم تر است!


    تازه ترین اخبار