امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۶:۰۴:۳۲  آخرین بروزرسانی : خرداد ۱ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۱ | کد خبر : 20837
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مربی تیم ملی بزرگسالان تنیس روی میز گفت: تا سال گذشته که پینگ پنگ بازان در تورهای جهانی و مسابقات مختلف شرکت نمی کردند همه می گفتند چرا شرکت نمی کنید اما حالا از ما ایراد می گیرند! مهرداد بابادیوند در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: نمی توان از شرکت در تورها انتقاد…

    مربی تیم ملی بزرگسالان تنیس روی میز گفت: تا سال گذشته که پینگ پنگ بازان در تورهای جهانی و مسابقات مختلف شرکت نمی کردند همه می گفتند چرا شرکت نمی کنید اما حالا از ما ایراد می گیرند!
    مهرداد بابادیوند در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: نمی توان از شرکت در تورها انتقاد کرد چرا که حضور در این مسابقات معتبر جهانی نتیجه آمادگی بازیکنان را به همراه دارد.

     

    وی به شباهت ورزش تنیس و تنیس روی میز اشاره کرد و گفت: در تنیس هم همین طور است نفرات اول تنیس جهان حداقل در هر ماه ۲ مسابقه مهم انجام می دهند هم اکنون بهترین وضعیت آمادگی پینگ پنگ بازان ایرانی حضور در مسابقات مختلف است بنابراین نمی توان ایراد گرفت که چرا در تورهای مختلف شرکت می کنید و نتیجه نمی گیرید.

     

    کارشناس فدراسیون تنیس روی میز درباره انتقادات برخی مبنی بر اعزام بازیکنان بدون تمرین و مربی ای غیر از مربی تمرینی بیان کرد: این گفته صحیح نیست من و احمد جعفری پور سال هاست که با بازیکنان تمرین می کنیم و به خوبی با بازی های آنها آشنا هستیم بهترین شکل آمادگی بازیکنان همین رقابت است که فدراسیون این اقدام را به نحو احسن انجام داده است.

     

    وی در پایان از برنامه های فدراسیون برای المپیک خبر داد و گفت: به زودی اردوهایمان در اتریش و مسابقات دیگر آغاز خواهد شد

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مهرداد بابادیوند:نمی توان از شرکت در تورها انتقاد کرد"
    تازه ترین اخبار