امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۱:۱۰:۱۰  آخرین بروزرسانی : خرداد ۳ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۱ | کد خبر : 20864
    ارسال خبر چاپ خبر
  •       به گزارش خبرنگار باشگاه خبری فارس «توانا»، محمد علی‌آبادی، رئیس کمیته ملی المپیک که امروز در مراسم تجلیل از قهرمانان پارالمپیک شرکت کرده بود پس از حضور در این مراسم در جمع خبرنگاران گفت: حضورم در بین جانبازان و معلولین یک افتخار است و حضوری خاص محسوب می‌شود. از این حضور خوشحالم…

     
     
     
    به گزارش خبرنگار باشگاه خبری فارس «توانا»، محمد علی‌آبادی، رئیس کمیته ملی المپیک که امروز در مراسم تجلیل از قهرمانان پارالمپیک شرکت کرده بود پس از حضور در این مراسم در جمع خبرنگاران گفت: حضورم در بین جانبازان و معلولین یک افتخار است و حضوری خاص محسوب می‌شود. از این حضور خوشحالم چرا که این جمع از ورزشکاران نقش تعیین کننده‌ای در حفظ انقلاب و نظام اسلامی داشته با غیرت و فداکاری آرامش را به کشور بازگردانده‌اند.
    وی ادامه داد: جانبازان حتی پس از محدودیت و محرومیت جسمی نیز دست از تلاش و کوشش برنداشته و توانایی خود را در عرصه ورزش به نمایش گذاشته و افتخارآفرینی کرده‌اند.
    علی آبادی در ادامه در خصوص تغییراتی که این روزها در فدراسیون‌های مختلف ورزشی رخ داده است، گفت: علت تغییرات را نمی‌دانم و متعجب هستم. در شرایطی که برای حضور در المپیک برنامه‌ریزی داشتیم، چنین اتفاقاتی جای سوال داشت.
    رئیس کمیته ملی المپیک افزود: این اتفاقات باعث شده است که در شرایطی که نزدیک به المپیک هستیم جامعه ورزش دچار نگرانی شود و ثبات و ارامش فکری نیز سایر فدراسیون‌ها نیز به هم بریزد.
    وی در پایان در پاسخ به سوال خبرنگار فارس در خصوص اینکه این تغییرات ارتباطی به انتخابات کمیته ملی المپیک دارد یا خیر، گفت: از این موضوع مطلع نیستم و شما باید در این مورد پاسخ بدهید.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "علی‌آبادی: تغییرات آرامش فکری سایر فدراسیون‌ها را به هم ریخته است/متعجبم!"
    تازه ترین اخبار