امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۶:۲۱:۱۰  آخرین بروزرسانی : خرداد ۳ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۱ | کد خبر : 20866
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   ‘امیر عمیدی’که پس از ۹ ماه همکاری با فدراسیون پینگ پنگ به تازگی ازمسوولیت خود کناره گیری کرده است، روز سه شنبه درگفت و با ایرنا افزود:ادامه این وضعیت در این فدراسیون به هیچوجه به صلاح ورزش کشور نیست. وی با اشاره به استعفای سه دبیر در طول ریاست کوتاه فعلی این فدراسیون تصریح…

     
    ‘امیر عمیدی’که پس از ۹ ماه همکاری با فدراسیون پینگ پنگ به تازگی ازمسوولیت خود کناره گیری کرده است، روز سه شنبه درگفت و با ایرنا افزود:ادامه این وضعیت در این فدراسیون به هیچوجه به صلاح ورزش کشور نیست.
    وی با اشاره به استعفای سه دبیر در طول ریاست کوتاه فعلی این فدراسیون تصریح کرد:این استعفاها محدود به مدیران نمی شود و کادرفنی تیم ملی و رده های پایه نیز به دلایل گوناگون مجبور به قطع همکاری با این فدراسیون شده اند.
    عمیدی گفت:زمانی من مسوولیت دبیری این فدراسیون را پذیرفتم که مسوولان با پیشکسوتان، ‌مربیان،‌کادر فنی و حتی کارکنان این فدراسیون مشکل داشتند.
    وی افزود:به هیچ وجه ازکاری که کردم متاسف نیستم چرا که توانستم قسمت بیشتر حواشی این فدراسیون را در طول مدت همکاری ام با این فدراسیون جمع کنم.
    دبیر مستعفی فدراسیون پینگ پنگ گفت:خوشبختانه امروز ملی پوشان دیگر مسابقات فدراسیون را تحریم نمی کنند و پیشکسوتان و معترضان نیز سکوت اختیار کرده اند و کمتر اعتراض می کنند.
    دبیرسابق فدارسیون پینگ پنگ تصریح کرد:‌مشکل این فدراسیون ریشه ای است و مسوولان وزارت ورزش باید هرچه سریع تر به داد اهالی این رشته برسند تا قهرمانان،پیشکسوتان و سایر اهالی مرتبط با این ورزش بیش از این آسیب نبینند.
    به اعتقاد وی تنها راه حل پیش روی مسوولان وزارت ورزش قرار گرفتن یکی از اهالی پینگ پنگ در راس مدیریت این فدراسیون است.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "عمیدی:تحمل انتقادات در فدراسیون پینگ پنگ پایین است"
    1. حسن گفت:

      با سلام و عرض ادب.اقای نظری ضد فدراسیون و رئیس صحبت کرد شما مصاحبه کردید مگر می شود کسی از رئیس خکم بگیرد و ضد او انتقاد کند.حالا خود شما که ۸ ماه بدون حکم دفاع کردید ضد رئیس صحبت می کنید.نکنه یواشکی حکم گرفتید.او انتفاد کرد و حکم هم داشت قرار بود مانع او برای حضور در مجمع باشید و از کار هم برکنار شد ولی مجددا رئیس هیات شد تو مجمع هم امد و برگشت سر کارش.شما حکم ندارید و نگرفتید و دفاع کردیدو حالا هم ضد رئیس شدید و برگشتید سنندج سر کار خودتان.وجوه مشترک زیاد است هر دو ضد رئیس در شرایطی شدید.هردو برگشتید سز کارتان ولی ان کجا و این کجا.
      ماین حقیر و اقای علوی نه حکم داشتیم نه حکم می خواستیم.هر دو هم می نویسیم.با نوشتنمان کسانی که منافعشان را از دست می دهند و انهایی که حق و حقوقی بدست می اورند و طمع می کنند برای حقظش اگر بتوانند تیکه بزرگ ما را گوشمان می کنند.پس و جوه مشترک ما هم زیاد است.فقط من براحتی می نویسم ولی ان بنده خدا دردسر سایت را هم دارد.پس ان کجا و این کجا.با تشکر

    2. محمدرضا از مهریز گفت:

      با سلام. از زحمات جناب عمیدی در طول مدت مسولیتشان که معلوم نبود چی بود، یه جورایی نقش سخنگو و جم و جورکن و سیبل فدراسیون را بازی کردند تشکر میکنم ولی به نظر این بنده حقیر ، زمان مناسبی را برای استعفای خود انتخاب نکردند و در این برهه از زمان که مسابقات المپیک پیش روست و آشفته بازاریست در ورزش ، ماندن ایشان بهتر از رفتنشان بود.
      با احترام

    3. رامین دانشور گفت:

      این مشکلات ریشه ای را شما با حضور در فدراسیون ریشه ای تر کردید.زیرا آن زمان بحث تعویض بسیار قوی بود و شما رفتید و کمک کردید و از شما استفاده ابزاری شد حالا که خر از پل گذشته شما را هم برکنار می کنند.بسیار ببخشید از موقعیت شما سو استفاده شد و ضررش به پینگ پنگ خورد.

    4. حسن گفت:

      با سلام و عرض ادب.چه زیباست انسان کار خوب را انجام بدهد فقط به خاطر نفس خوب بودنش.و کار بد را انجام ندهد به دلیل نفس ید یودنش.در این صورت برود و نرود.بماند و نماند.زتده باشد و بمیرد….در هرصورت برده است و همیشه در ارامش .با تشکر.

    5. حسین ابراهیمی گفت:

      با سلام
      اینهم از آفای عمیدی کس دیگه ای مانده که از این فدراسیون بد نگوید من ماندم آن کسانی که خودشان را برای آقای عمیدی میکشتند حالا کجا هستند و چرا از صحبتهای آقای عمیدی دیگه طرفداری نمیکنند با تشکر و دعای خیر

    6. amidi گفت:

      این عنوان تیتر مطلب را هم دوست بسیار عزیزم اقای قهرمانی خو دشان انتخاب نموده اند


    تازه ترین اخبار