امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۱:۰۹:۳۴  آخرین بروزرسانی : خرداد ۳ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۱ | کد خبر : 20876
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   رقابتهای آزاد کشور چین از دیروز با حضور ۲۳ تیم از کشورهای صاحب نام و ۹۵ شرکت کننده آغاز شده است. بازیکنان کشورمان متشکل از افشین نوروزی و نیما عالمیان و سید پوریا عمرانی در بخش آقایان و در بخش بانوان مریم صامت و پریسا صمدی در این رقابتها حضور دارند. در بازی اول…

     
    رقابتهای آزاد کشور چین از دیروز با حضور ۲۳ تیم از کشورهای صاحب نام و ۹۵ شرکت کننده آغاز شده است.
    بازیکنان کشورمان متشکل از افشین نوروزی و نیما عالمیان و سید پوریا عمرانی در بخش آقایان و در بخش بانوان مریم صامت و پریسا صمدی در این رقابتها حضور دارند.
    در بازی اول ملی پوشان کشورمان ابتدا محجوبه عمرانی مقابل (  NG Wing Nam ) هنک کنگ قرار گرفت و با نتیجه ۴بر۱ بازی را واگذار کرد.
    در بازی بعدی مریم صامت دیگر ملی پوش کشورمان مقابل (  YU Kwok See ) از هنک کنگ قرار گرقت و با نتیجه ۴ برصفر این بازی را واگذار کرد.
    پریسا صمدی دیگر ملی پوش ایران بود که با نتیجه ۴ بر صفر مقابل( WINTER Sabine   ) از آلمان بازی را واگذار کرد.
    در بخش آقایان نیما عالمیان ملی پوش روبه رشدوارزنده کشورمان مقابل (  CHEN Chien-An ) از چین تایپه قرار گرفت و با وجود قدرتمند بودن حربف خود این عالمیان بود که توانست با نتیجه خیره کننده ۴بر۱ برنده میدان باشد وهمچنین بتواند اولین برد را برای کاروان ایران به ارمغان بیاورد.
    در بازی بعدی سید پوریا عمرانی مقابل ( HUANG Sheng-Sheng   ) از تایپه با نتیجه ۴بر۱ بازی را واگذار کرد.
    مریم صامت در بازی دوم خود مقابل (   HIRANO Miu ) ژاپنی قرار گرفت و با نتیجه ۴بر۲ این بازی را واگذار کرد.
    پریسا صمدی در بازی دوم خود مقابل(  LEE Hyun  ) کره ای بانتیجه ۴بر۱ بازی خود را باخت.
    افشین نوروزی دیگر ملی پوش ایران در بازی اول خود مقابل (   GERELL Par)  سوئدی قرار گرفت و این بازی را با نتیجه ۴بر۱ به حریف خود واگذارکرد.
    امروز بازیکنان ما دو بازی دیگر در پیش رو دارند ابتدا نیما عالمیان مقابل( LEE Seungjun   ) کره ای قرار خواهد گرفت این بازی در ساعت ۱۹:۱۵ دقیقه بوقت محلی بر روی میز شماره یک انجام خواهد داد. در دیگر بازی امروز سید پوریا عمرانی مقابل( LEE Chia-Sheng  ) تایپه ای قرار خواهد گرفت.این بازی راس ساعت ۱۹:۱۵ دقیقه بوقت محلی بر روی میز شماره ۵ انجام خواهد شد.
    اصل جدول و ریزنتایج بازیهای امروز در زیر آمده است:

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "گزارش رقابتهای آزاد جهانی چین"
    تازه ترین اخبار