امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۱:۰۵:۲۶  آخرین بروزرسانی : خرداد ۳ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۱ | کد خبر : 20879
    ارسال خبر چاپ خبر
  •       مربی تیم ملی بزرگسالان تنیس روی میز گفت: هدف اصلی ما در المپیک، بالا آمدن از مرحله مقدماتی است و از تنیس روی میز انتظار مدال نداریم!   مهرداد بابادیوند در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اضافه کرد: بیش از چهار رشته وزنه برداری، کشتی فرنگی، کشتی آزاد، تکواندو و ورزش…

     
     

     

    مربی تیم ملی بزرگسالان تنیس روی میز گفت: هدف اصلی ما در المپیک، بالا آمدن از مرحله مقدماتی است و از تنیس روی میز انتظار مدال نداریم!
     
    مهرداد بابادیوند در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اضافه کرد: بیش از چهار رشته وزنه برداری، کشتی فرنگی، کشتی آزاد، تکواندو و ورزش های دیگر در المپیک شانس مدال آوری ندارند و فقط برای خوب ظاهر شدن می روند این یک حقیقت است و نباید به خودمان دروغ بگوییم.
    وی بیان کرد: ما در تنیس روی میز تاکنون در المپیک هیچ نماینده ای نداشتیم که از مرحله مقدماتی بالاتر برود و اکنون تمام تلاشمان این است که بتوانیم در لندن، بازی های مرحله اول را با موفقیت پشت سر بگذاریم.
    بابادیوند با اشاره به رشته فوتبال گفت: در فوتبال وقتی ایران به جام جهانی راه می یابد همه خوشحال می شوند و پاداشهای زیادی داده می شود اما همه می دانند ایران در جام جهانی اوت است و تنها تلاشش صعود از گروه است درست مانند پینگ پنگ در المپیک!
    وی تاکید کرد : فدراسیون برای بازیهای المپیک برنامه هایی را درنظر گرفته است و مهمترین آنها اردوی اتریش است ضمن اینکه حضور مداوم در مسابقات مختلف برای بازیکنان تنیس روی میز بهترین وضعیت آمادگی آنها است.
    گفتنی است، ابراهیم علیدخت(۱۹۹۲)، مجیداحتشام زاده،‌ محمدرضا اخلاق پسند(۲۰۰۴) و افشین نوروی ۱۹۹۸ پینگ پنگ بازان المپیکی ایران هستند و امسال بازیهای تنیس روی میز المپیک لندن میزبان نوشاد عالمیان و ندا شهسواری خواهد بود
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مربی تیم ملی بزرگسالان:از پینگ پنگ انتظار مدال المپیک نداریم!"
    تازه ترین اخبار