امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۱:۱۰:۰۴  آخرین بروزرسانی : خرداد ۴ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۱ | کد خبر : 20927
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   بخش هایی از جوابیه مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان به اظهارات مهنام، مشاور ویژه ورزشی استاندار به عملکرد غلامرضا شیران در زمان مدیریت وی در ورزش استان برمی گردد، صحبت هایی که شیران را به واکنش وا داشت. غلامرضا شیران در گفتگو با ایمنا اظهار داشت: همه صحبت های مهنام واقعیت دارد. دروغگوتر…

     
    بخش هایی از جوابیه مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان به اظهارات مهنام، مشاور ویژه ورزشی استاندار به عملکرد غلامرضا شیران در زمان مدیریت وی در ورزش استان برمی گردد، صحبت هایی که شیران را به واکنش وا داشت.
    غلامرضا شیران در گفتگو با ایمنا اظهار داشت: همه صحبت های مهنام واقعیت دارد. دروغگوتر از خدابخش سراغ ندارم. کاملاً مشخص است که چه کسانی در ورزش استان به چه نحوی کار کرده اند. این را با ارائه آمار دقیق و واقعی می توان دریافت.
    وی ادامه داد: برای نمونه می توانم از ورزشگاه نقش جهان نام ببرم. من قائم مقام سازمان تربیت بدنی را ماهی یک بار به اصفهان دعوت می کردم و با حضور او جلسات اجباری در محل ورزشگاه برگزار می کردیم. کارهای خوبی برای به نتیجه رسیدن ساخت این ورزشگاه انجام شد و اعتبارات مناسبی در نظر گرفته شد، قرار شده بود رئیس جمهور هفتاد میلیارد تومان برای اتمام ساخت این ورزشگاه درنظر بگیرد. اگر من همچنان در سمت خود بودم و روندی که در پیش گرفته بودیم ادامه داشت تا امروز نقش جهان ساخته شده بود. اما متأسفانه این روند پیگری که نشد هیچ، بدتر از قبل هم شد.
    مدیرکل سابق تربیت بدنی استان اصفهان تصریح کرد: در آن زمان من نقش جهان را نجات دادم، چمن را تحویل گرفتم و در اختیار تیم های فوتبال سپاهان و ذوب آهن قرار دادم علاوه بر این یازده میلیارد تومان از بودجه بند “ب” به این دو تیم دادم چون می دیدم که سپاهان و ذوب آهن هستند که بار ورزش اصفهان را به دوش کشیده اند.
    وی افزود: اصلاً در شأن من نیست در مورد این شخص صحبت کنم، اگر مسائلی را بیان می کنم فقط به خاطر ورزش اصفهان است. در مورد هزینه هایی که برای برگزاری مسابقات کشورهای اسلامی انجام شد هم باید بگویم هیچ کدام غیرمتعارف نبود. در آن دوره ساخت و ساز های خوبی در ورزش اصفهان انجام شد که نیاز بود. اصفهان برای برگزاری این مسابقات مثل« دسته گل» شد. به طوری که نمایندگان کشورهای عرب در بازدید خود از اصفهان می گفتند در اصفهان معجزه شده است. اما متاسفانه اینها همه به حال خود رها شدند. فقط هیات هایی مانند وزنه برداری و هندبال که خود نگران این وضعیت بودند از مکان های ورزشی‌شان به خوبی نگهداری کردند تا از بین نرود. اما در بازدیدی که داشتم دیدم که باقی مکان ها همه نیمه کاره مانده اند.
    شیران آمار ارائه شده در پاسخ اداره کل ورزش و جوانان را دروغ دانست و گفت: تمامی آمار به صورت دقیق، سال به سال برای استان ها ارسال می شود. در تمامی زمینه ها اصفهان شاخص بود و از سال ۸۴ تا ۸۷ هم که باید گفت عملکرد مدیرکل قبلی یعنی بهروز منتقمی بوده است که البته باید بگویم او هر چه کرد بازهم بهتر از خدابخش عمل کرد. البته یک ماه بعد از بازنشستگی من هم طی نامه ای محرمانه که از طرف سازمان تربیت بدنی رسیده بود عنوان شده بود که اصفهان در ساخت و سازهای ورزشی و در بخش ورزش رتبه نخست کشور را به دست آورده است.
    وی ادامه داد: از زمان من همه آمارها هست، در المپیک پکن ۲۱ نفر از ۵۲ ورزشکار اعزامی ما اصفهانی بودند، این آمار آیا برای المپیک لندن تکرار می شود؟! ما در پکن دو داور هندبال اعزام کردیم اما اینها همه تمام شد. در حقیقت این آمار نادرست را ارائه کرده اند تا خود را بزرگ نشان دهند اما این کار با روحیه ورزشکاری متضاد است.
    شیران تاکید کرد: استاندار باید برای تغییر در مدیریت ورزش استان وارد عمل شود هرچه دیرتر شود شرایط از این هم بدتر خواهد شد. جانشین او هرکه می خواهد باشد اما خدابخش باید هرچه سریع تر کنار برود.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "ورزش اصفهان ابری شد/شیران: جانشین فرقی ندارد، خدابخش هرچه زودتر کنار برود!"
    تازه ترین اخبار