امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۱:۰۱:۰۰  آخرین بروزرسانی : خرداد ۴ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۱ | کد خبر : 20967
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   در ادامه رقابتهای آزادجهانی چین که از صبح امروز برگزار شده است تاکنون نتایج زیر بدست آمده است: به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛ابتدا سید پوریا عمرانی  دررده سنی زیر ۲۱ ساله ها مقابل ( MA Liang  ) سنگاپوری به میدان رفت و با نتیجه ۳ بر۱ این بازی رابه حریف خود واگذار کرد….

     
    در ادامه رقابتهای آزادجهانی چین که از صبح امروز برگزار شده است تاکنون نتایج زیر بدست آمده است:
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛ابتدا سید پوریا عمرانی  دررده سنی زیر ۲۱ ساله ها مقابل ( MA Liang  ) سنگاپوری به میدان رفت و با نتیجه ۳ بر۱ این بازی رابه حریف خود واگذار کرد.
    در بازی بعدی نیما عالیمان نیز در رده سنی زیر۲۱ ساله ها مقابل (  MURAMATSU Yuto ) ژاپنی با نتیجه مشابه ۳بر۱ شکست خورد.
    در بازی بعدی بازهم این سیدپوریا عمرانی بود که در رده سنی زیر ۲۱ ساله ها به میدان رفت.عمرانی مقابل( PAK Sin Hyok  ) از کره شمالی با نتیجه تکراری۳بر۱ شکست خورد.
    در ادامه این بازیها محجوب عمرانی  در ساعت ۱۴:۱۵ بر روی میز میز شماره ۳ روبروی (  SOLJA Amelie ) ازاتریش قرار خواهد گرفت در بازی بعدی مریم صامت در ساعت ۱۴:۱۵ بر روی میز شماره ۴ مقابل ( RI Mi Gyong  ) از کره شمالی قرار خواهد گرفت.
     در بازی بعدی پریسا صمدی در همان ساعت بر روی میز شماره ۹ مقابل (  KIM Hye Song )از کره شمالی به میدان خواهد رفت. افشین نوروزی در ساعت ۱۵ بر روی میز شماره ۹ مقابل(  LIN Jingjie ) از هنک کنگ قرار خواهد گرفت.
    نیما عالمیان در بخش بزرگسالان در ساعت ۱۵ بوقت محلی بر روی میز شماره۴ مقابل(   TSE Ka Chun) از هنک کنگ به میدان خواهد رفت. در بازی بعدی سید پوریا عمرانی در بخش بزرگسالان در ساعت ۱۵ بوقت محلی بر روی میز شماره ۸ روبروی (   WONG Chun Ting) از هنک کنگ قرار خواهد گرفت.
    در رقابتهای دوبل نیز از عصر امروز در ساعت۱۷:۳۰ بر روی میز شماره یک زوج مریم صامت و محجوبه عمرانی به مصاف زوج دوبل انگلیسی و کانادایی خواهند رفت.در ساعت ۱۸ بوقت محلی زوج دوبل افشین نوروزی و نیما عالمیان بر روی میز شماره۵ به مصاف زوج تیم روسیه خواهند رفت.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "نتایج بازیهای امروز ملی پوشان ایران در چین"
    تازه ترین اخبار