امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۹:۰۴:۱۳  آخرین بروزرسانی : خرداد ۷ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۱ | کد خبر : 21160
    ارسال خبر چاپ خبر
  •     رئیس هیات تنیس روی میز استان اصفهان گفت: تصور من بر این است که تا امروز دبیر فدراسیون مانع از تایید انتخابات هیات تنیس روی میز استان بوده است. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،مرتضی نیکوکار که از دیروز با دریافت ابلاغ رسمی ریاست هیات تنیس روی میز استان اصفهان فعالیت رسمی…

     
     
    رئیس هیات تنیس روی میز استان اصفهان گفت: تصور من بر این است که تا امروز دبیر فدراسیون مانع از تایید انتخابات هیات تنیس روی میز استان بوده است.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،مرتضی نیکوکار که از دیروز با دریافت ابلاغ رسمی ریاست هیات تنیس روی میز استان اصفهان فعالیت رسمی خود را در این هیات آغاز کرده است به ایمنا گفت: مشکلی در برگزاری انتخابات هیات تنیس روی میز استان نبود و تصور می کنم اگر مدت زمان زیادی برای تایید انتخابات صرف شد دلیلش دبیر فدراسیون بوده است.
    وی ادامه داد: با توجه به اینکه همه چیز در تنیس روی میز استان مشخص شد بهتر است همه دست به دست هم دهند تا وضعیت این رشته که پانزده سال است شرایط خوبی ندارد را بهبود ببخشند.
    نیکوکار به انتخاب دبیر و نایب رئیس هیات اشاره کرد و گفت: اگر به عنوان مثال با دبیر قبلی هیات کار نمی کنیم دلیلش این است که او با ما قطع همکاری کرده نه ما با او. ما همه کسانی که در تنیس روی میز استان فعالیت داشته و دارند را محترم می شماریم و مشکلی با هیچکس نداریم.
    رئیس جدید هیات تنیس روی میز استان اصفهان افزود: ضمن اینکه سالن بدنسازی را راه اندازی کرده ایم به زودی نیز تقویم ورزشی هیات را با تمامی فعالیت های پیش رو ارائه می دهیم و از اهداف اصلی ما حضور موفق در المپیاد ایرانیان و رسیدگی به شهرستان هایی است که در سال های اخیر مظلوم واقع شده اند.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "نیکوکار:دبیر فدراسیون مانع تایید انتخابات اصفهان بود"
    1. محمدرضا از مهریز گفت:

      با سلام. هرکس نظری دارد و نظرش محترم. برای آقای نیکوکار آرزوی توفیق داریم

    2. مرتضی نیکوکار گفت:

      جناب آقای علوی :

      با سلام ، در مورد مصاحبه فوق لازم می بینم که مطالبی را به استحضار بازدید کنندگان محترم این سایت برسانم.
      همان گونه که در این مصاحبه اشاره کرده ام ، حدود پانزده سال است که جو پینگ پنگ اصفهان متشنج میباشدو علت اصلی آن انحصار طلبی بوده است که از طرف یک جناح خاص اعمال شده است و به هیچ عنوان عملکرد این افراد نمی تواند مورد تائید قرار گیرد .
      به همین دلیل من اعتقاد دارم با وجود اشتباهاتی که هیئت های قبلی داشته اند ، بایستی این امکان را برای آنها بوجود آورد که اگر مایل باشند،با قبول شرایط جدید و تنها در جهت خدمت به پینگ پنگ این استان و نه منافع مادی و گروهی ، با این هیئت همکاری داشته باشند .

    3. عبدالله مظفری گفت:

      باسلام
      این حرفای آقای نیکوکار دقیقا مشکل اصل واساسی پینگ پنگ کشور است که باید این سنت غلط شکسته شود.
      به امید آن روز
      ضمنا برای آقای نیکوکار آرزوی توفیق روز افزون دارم وانشاالله موفق باشند.

    4. عبدالله مظفری گفت:

      به نام یزدان
      جناب علوی
      با سلام
      درمورد مطلب بالایی اینجانب باید بعرض برسانم که منظور این حقیرآقای عمیدی نیست بلکه منظورم از حرفای جناب نیکوکار انحصاری بودن پینگ پنگ برای تعداد افراد خاص بوده دقیقا این مشکل هم در شهریتان روانسر نیز حکم فرما بود قبل از اینکه این جانب رئیس هیئت باشم و شکر خدا این انحصار طلبی افراد در این شهر به پایان رسید.
      با تشکر


    تازه ترین اخبار