امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۲:۲۰:۰۸  آخرین بروزرسانی : خرداد ۸ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۱ | کد خبر : 21240
    ارسال خبر چاپ خبر
  •     این مسابقات در سالن بین المللی تنیس روی میز خانه اصفهان با شرکت ۴۳ ورزشکار از سراسر استان اصفهان انجام شد ودر نهایت آقای محمد ابراهیمیان از دانشگاه پیام نور نجف آباد به مقام قهرمانی دست یافت. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،آقای مهدی زمانی از دانشگاه گز دوم -آقای محمود شمس…

     

     

    این مسابقات در سالن بین المللی تنیس روی میز خانه اصفهان با شرکت ۴۳ ورزشکار از سراسر استان اصفهان انجام شد ودر نهایت آقای محمد ابراهیمیان از دانشگاه پیام نور نجف آباد به مقام قهرمانی دست یافت.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،آقای مهدی زمانی از دانشگاه گز دوم -آقای محمود شمس از دانشگاه گز سوم و آقای شهریار کوراوند از دانشگاه نجف آباد سوم شدند.برگزاری این مسابقات با آقای کیامرث حسینی وعلی خلیفه قلی بود.سزاوار است از مهندس اسدی وسرکارخانم طوقانی در هماهنگی وحمایتهای لازم تشکر وقدردانی نمود.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مسابقات پسران دانشگاههای پیام نور استان اصفهان‎ برگزار شد"
    1. مدیر سایت گفت:

      به نام خدا
      با سلام
      احتراما؛خوشحال شدم که بعد از سالها چهره دوست داشتنی فاضل خان مرکزی را مشاهده کردم.
      همچنین برادر عزیزم جتاب آقای کیومرث حسینی را.
      باآرزوی موفقیت برای همه دوستان

    2. حسن گفت:

      با سلام و عرض ادب.تبریک به اقای محمد ابراهیمیان و تشکر از اقای کیامرث حسینی رئیس هیات شهرستان اصفهان بدلیل انجام هماهنگی های لازم و برگزاری خوب این مسابقات که در قسمت اقایان و بانوان انجام گردید البته نتایج بانوان نیز اکر اعلام شود ممنون خواهیم شد.با تشکر

    3. ضيايي گفت:

      با سلام و تشکر از همه دست اندرکارن برگزاری این مسابقه و تبریک به آقای محمد ابراهیمیان .لازم به ذکر است که آقای کوراوند به مقام چهارم دست یافت. (لطفاً اصلاح شود)
      با تشکر


    تازه ترین اخبار